Wednesday, February 13, 2019

BERBELIT BELIT BERPUTAR MELILIT SI NIK ABDUH, ITUPUN KONONNYA "UGAMA"


https://www.amenoworld.org/2019/02/pimpinan-parti-nasihatkan-jangan.html

Nik ABDUH menang pengamal politaik tulin.

5 comments:

  1. Jika ayahnya masih ada
    Tentu kepala dah kena luku
    Dicubit mulut dicili lada
    Arwah tak suka buruk kelaku!

    Kalau rakaman mana nak tiru
    Ramai saksi sudah mengaku
    Ini politik pak lebai baru
    Harimau jinak dah keluar kuku!

    Wahai lebai tolonglah aku
    Bab emdibi aku dah risau
    Berjuta kasi penuhkan saku
    Boleh beli banglow besau!

    Dia pun bagi kat orang tengah
    Pandailah agih jangan tersebar
    Pak Agih tentu tidak berlengah
    90 juta mana nak sabar!

    Pulak tu katanya fitnah
    Siapa rasuah Allah melihat
    Semua akan pulang ke tanah
    Masakan 'lebai' nak buat jahat?

    Tetiba serentak lebai berubah
    Banglow berjuta, mewah kereta
    Motor BMW dah tanggal jubah
    Peduli apa org nak kata!!







    ReplyDelete
  2. Dia kata ayah dia pun PENIPU. Ini anak durhaka. Sanggup tuduh ayah penipubuntuk halkan dirinya makan duit haram

    ReplyDelete
  3. Ikut suka hampa la,,selama ianya tidak menyalahi hukum ugama,,peduli apa org nak kata putar belut ka apa ka? Yg baruah2 dap dok sondol tahi dap,,dakwa islam suruh jaga semua ugama,,sijil palsu, khianati janji dlm menifesto, yg betui dgn ajaran ugama ka? Hang anon di atas,,org islam ka,,hang ni cina dap yg berlakon islam? Sampai hang tak reti beza antara firnah dan perkara benar ni?

    ReplyDelete
  4. Mulai dr arini menipu tu adalah WAJIB. Sb sekor ustaz tu kata bole ?

    ReplyDelete