Wednesday, February 27, 2019

BOSSKU ABU LAHAB

Dan aku adalah penyokongnya dajjal dan pengikut qarun..APA malu.

15 comments:

  1. Bossku amat popular di semenyih...najib turun ke CH madey pon turun....PH lingkop....di semenyih?...

    Sambutan Boosku penuh kerusi...sambutan untuk azmin banyak kerusi kosong

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejak bila aljib turun tak dapat sambutan ... sejak jadi PM dan sambutan kepada PM sentiasa penuh dengan sepanduk "i love PM".. najib mmg sangat stim bila dia dapat sambutan begitu.. akhirnya umno hanyut hanya kerana kononya aljib sangat popular.

      umno belajarlah dari kesilapan ... hanya kerana ingin mempertahankan aljib umno lupa perjuangan sebenar tanpa umno dan dedak, BOSSKU hanya mampu tersengih dibucu tangga

      Delete
  2. Najib belajar korupsi dari madey...cuma najib tak pandai cuci tangan mcm madey..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko nih nak sapa ganti Madey? Najib atau Anwar?

      Tapi ko penjilat tegar Anwar. Ok katalah Anwar pula jadi PM (aku tak jamin jadi kahkahkah); adakah ko akan lenyap bersama tulisan tulisan provokasi?

      Atau selepas 6-9 bulan Anwar jd PM (aku tak jamin jadi kahkahkah) dan tak ada perubahan apa-apa pun; adakah ko akan meroyan serupa sekarang? Adakah nada ko tetap sama (sambil terus menjilat Anwar) atau buat sokongan kepada orang lain pula utk jd PM?

      Saja tanya kahkahkah...

      Delete
  3. KD..suka hati kau lah...
    kau pun dah tak ada isu
    Kalau dah tak ada isu senyap dan tak perlu tulis
    Nampak sgt kebodohan tu kalau sekadar mneulis benda tak berfaedah dan merapu

    Elok kau tulis pasal penipuan kerajaan PH sekarang
    Hari hari menipu dna kencing rakyat
    Rakyat dah tak percaya dah!!

    ReplyDelete
  4. Mat Hasan: Dr M beritahu saya dia sayang Umno
    Haspaizi Zain
    28 Feb 2019, 10:51 pagi (Dikemaskini 28 Feb 2019, 10:56 pagi)

    A A
    Timbalan Presiden Umno, Mohamad Hasan mendakwa Dr Mahathir Mohamad mengakui masih sayangkan Umno dan tidak akan sesekali membubarkan parti itu.

    Mohamad yang kini menjalankan tugas presiden Umno berkata, perkara itu diakui perdana menteri dalam satu pertemuan yang mencetuskan kontroversi, pada Oktober tahun lalu.

    Beliau bagaimanapun berkata Mahathir cuba “memesongkan fakta” dengan mendakwa Mohamad mahu menyertai Bersatu.

    "Saya cakap Tun jangan bubarkan (haram) Umno, ini parti orang Melayu, tak baik untuk dia juga (jika haramkan Umno).

    "Dia (Mahathir) kata 'siapa nak haramkan Umno, Mat Hasan, saya lagi sayangkan Umno, saya lebih 22 tahun jadi presiden Umno'.


    Madey takut kembali kpd umno tapi madey gagal angkut umno kedlm Bersatu..

    ReplyDelete
  5. SPRM hari ini merampas beberapa kenderaan mewah, sebuah rumah kedai dan wang tunai serta membekukan beberapa akaun bank berhubung siasatannya berhubung dakwaan bahawa PAS menerima RM90 juta daripada Umno.

    Menurut sumber, kenyataan Setiausaha Agung PAS Takiyuddin Hassan dirakamkan hari ini dan lebih ramai pemimpin PAS dijangka akan disoal esok.

    Antara kenderaan yang dirampas itu adalah Toyota Vellfire, Range Rover dan Mini Cooper.

    Menurut sumber, rumah kedai berkenaan bernilai RM2 juta manakala terdapat kira-kira RM2.3 juta dalam akaun bank. Jumlah wang tunai yang dirampas pula tidak didedahkan.

    -malaysiakini


    Akaun dah kena beku wooiii. Vellfire, range rover, mini cooper dll dah kena sita woooii. Rumah kedai dah kena sita jugak wooooiii. Masih nak berlagak bodoh lagi ke wahai walaun2 semua? Kelakarlah korang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg bodoh takde otak ialah bila percaya umno bagi duit kt pas supaya pas lawan umno di setiap kerusi yg dipertandingkan. Angkat sikit otak tu letak kt kepala, barulah ada taraf manusia yg ada akal berfikir.

      Delete
  6. "Malu apa bossku" adalah satu petanda bahawa zaman fitnah semakin menghampiri klimaksnya.

    Semenjak 1400 tahun dahulu kesemua orang Islam yang mempercayai khabar-khabar nubuwwah telah pun mengetahui bahawasanya di akhir zaman nanti ada dua perkara yang akan diangkat daripada umat ini. Pertama ialah ilmu agama (yg benar tentunya) dan kedua ialah rasa malu.

    Walaubagaimanapun hanya orang yang benar-benar hidup di zaman yang telah dikhabarkan itu sahaja yang akan memperolehi kelebihan melihat sendiri betapa khabar-khabar nubuwwah ini sedang berlaku di dalam graviti yg sangat tinggi.

    Berkenaan ilmu diangkat, baginda Rasulullah saw telah bersabda yang bermaksud 'Allah tidak akan mencabut ilmunya dgn cara mencabutnya daripada dada2 manusia tetapi dgn mewafatkan para Ulamak. Apabila Ulamak sudah tidak berbaki, manusia mengangkat orang-orang bodoh menjadi pemimpin mereka, si pemimpin memberi fatwa tanpa ilmu dan menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semua'.

    Sebelum perkara ini berlaku, memang ia adalah di luar kemampuan mana-mana manusia untuk membayangkan bagaimanakah perkara ini iaitu 'ilmu agama diangkat' akan berlaku.

    Hanya orang-orang yang hidup di zaman yang dikhabarkan itu sendiri yang memiliki kelebihan untuk melihat betapa benarnya khabar nubuwwah Nabi Muhammad saw ini. Hanya sahaja kebanyakan mereka langsung tidak menyedarinya.

    Sekumpulan orang bodoh yang disangka ulamak oleh orang ramai, kemudian diangkat menjadi pemimpin kerana orang ramai menyangka mereka adalah ulamak, dan 'para pemimpin yang disangka ulamak' ini pula gemar memberi fatwa yang menyesatkan.

    Anda tidak perlu menjadi seorang ilmuan pun untuk mengetahui bahawa 2 fatwa yang bertentangan tanpa sebarang beza pada 'illah sudah tentu adalah fatwa yang tidak betul, apatah lagi kalau ada 3 fatwa. Sekadar 3 misal:-

    1. Qaul lama; tak laksana hudud jadi kafir. Qaul pertengahan; hudud hanya 0.001% drpd hukum Islam. Qaul terkini; hudud dah tiada sekarang RUU355.

    2. Qaul lama; bekerjasama dengan bukan Islam menjadikan jemaah Islam itu ibarat sekawah gulai daging yang di dalamnya ada daging babi. Qaul pertengahan; haram sokong jemaah Islam selain kami, wajib sokong jemaah bukan Islam yang jadi sekutu kami. Qaul terkini; kalau bersekutu dengan kami, semua baik tak kira Islam atau kafir, kalau menentang kami semua jahat tak kira Islam atau kafir.

    3. Qaul awal; tak jadikan AlQuran sebagai asas perlembagaan, jadi kafir. Qaul pertengahan; tiada negara Islam di dalam AlQuran, hanya ada negara berkebajikan. Qaul terkini; 'demokrasi matang'.

    'Ilmu agama diangkat' benar-benar telah berlaku dengan graviti yang dahsyat sehinggakan wujud slogan yang membenarkannya iaitulah 'kepimpinan ulamak'.

    Kini, seorang bekas pemimpin negara sedang didakwa di mahkamah atas tuduhan curi dan khianat di dalam jumlah yang dahsyat. Ia dan para penyokongnya langsung tidak menunjukan sebarang rasa malu dan malahan memperkenalkan satu slogan 'malu apa bossku', dan slogan ini didendangkan oleh pengikut2nya dengan penuh bangga.

    Sekiranya slogan 'kepimpinan ulamak' pernah menjadi bukti kukuh kebenaran khabar nubuwwah tntg 'ilmu yg diangkat', maka kini slogan 'malu apa bossku' pula sedang menjadi bukti kukuh kebenaran khabar nubuwwah tentang 'rasa malu yg diangkat'.

    Zaman fitnah sudah benar-benar hampir ke klimaksnya. Apabila klimaks itu berlaku, zaman fitnah (disebut zaman mulkan jabbariyyan) akan runtuh dan umat ini akan melangkah ke zaman terakhir mereka sebelum kiamat, iaitulah zaman baru (disebut zaman khilafah manhaj nubuwwah).

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak aku kaya kerana meniaga. Cucu² aku hidup mewah umpama anak jutawan atas kapal sebab dia cucu aku. Cucu aku main peluk anjing sebab dia suka anjing. Apa ada hal. Malu apa bossku. Yg pegang panji hitam bak kata jondo tu aku, bukan cucu² aku yg mewah dan main anjing tu...haaa. Nak mengata aku apa lagi? Lupa korang aku ni dh naik kali kedua jg pm. Ko hado? Najib tertonggengpun sebab aura aku. Kan sekarang ni zaman dunia dah kt hujung, fitnah tu dh jd kebiasaan. Zaman fitnah beb...

      Delete
  7. anak-anak aku semua kaya sebab pandai meniaga, APA malu!

    cucu-cucu aku hidup macam anak raja Arab, APA malu!

    tak payahlah nak pegi jauh-jauh sampai ke dajjal dan qarun, depan mata dah ada, apa nama...

    ReplyDelete
  8. jumaat - 1 mac 2019. tun madey kata bn dah pupus, kolu innalillah. yang mengalahkan ph di cameron highlands agaknya siapa ye. kot hantu bn agaknya. ini kali kalau bn menang lagi di semenyih, hantu bn makin ganas.... dah tuapun ehem..ehem...

    ReplyDelete
  9. Kah kah kah..
    Malu apa bossku.
    Janji ada cash bleh jdk king

    Kah kah kah..
    Malu apa bossku,
    Janji ade melayu percaya.

    Kah kah kah..
    Malu apa bossku,
    Janji jgn masuk jail.

    Kah kah kah..
    Malu apa bossku,
    Janji jgn jdk pm pertama digelar penjenayah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nk sebetulnya yg pertama patut dah lama, licik berpolitik

      Delete
  10. Tun m anak dia tiga org billionaire,,,malu apa dajjal. Malu apa pentaksub ph yg bodoh,,nak fitnah najib dan pas,,fitnah dah kantoi,,tp tun m sah anak dia billionaire hampa senyap,,,senyap buat apa baruah2ku,, aljuburi 2 kali sabit kesalahan liwat,,hangpa buat2 senyap buat apa babi2ku....

    ReplyDelete