Saturday, February 16, 2019

PILIHANRAYA DI HUTAN ATAU ZOO SESUAI UNTUK UMNO'S PAPAGOMO


13 comments:

  1. Aku tak tahu nak kata apa dah dengan puak2 umno ni....boleh dikatakan kesemuanya tiga suku!!...bertambah tambah lagi telah memnjadikan orang seperti papagomo sebagai hulubalang!!....sedangkan seluruh rakyat Malaysia sudah mengetahui yang papagomo itu seorang yang bodo dan jauh sekali dari cukup akal...lebih malang lagi dia adalah orang suruhan Lokman Adam selain dari Jamal pak tongkol.Pendek kata memang dah sesuai sangat dah tiga serangkai tuh!!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis orang nya boleh di lihat dari rekod jenayah nya -

      Pengarah pengurusan PDRM Datuk Mortadza Nazarene berkata, Wan Muhammad Azri Wan Deris yang dikenali sebagai penulis blog Papagomo, adalah bekas anggotanya yang pernah disabit kesalahan jenayah. ekoran keputusan mahkamah itu, Papagomo yang berpangkat konstabel itu telah dibuang kerja daripada pasukan itu sejak September 2012.

      Mengikut PDRM, beliau pernah sabit kesalahan meminta suapan RM1,000 dari seorang lelaki pada 29 Nov 2004 untuk tidak mengambil tindakan undang-undang atas kesalahan memiliki jarum suntikan bagi menagih dadah.

      https://www.malaysianreview.com/1560/polis-sahkan-wan-azri-adalah-papagomo-bekas-banduan-rasuah/

      Delete
  2. 'Bossku..aku sudah kenakan menteri
    What say you, berapa nak kasi?
    Takkan singgit apalaa Dato Seri
    Bahaya bossku, kandang besi..'

    "Aku tak suruh ko sentuh orang
    Apalagi dia menteri
    Ko bersungguh bakar belerang
    Ambek ko..cedera sendiri!"

    'Ai..Dato Seri, tak cover lagi?
    Kan ke aku penjilat tegar?
    Takkan 2.6 dah habis bagi
    Didenda aku..apa nak cagar?'

    "Punya pasallah ko yang buat
    Aku mana berkuasa lagi
    Selama ini ko lagak kuat
    Sekarang Mahathir yg dok tinggi!"

    'Alaa bossku..apa nak jadi
    Aku dah gigil kau tak tolong
    Cintaku padamu tetap abadi
    Kalau tak bantu, memang kau polong!'

    "Polong, polonglah apa nak buat
    Kes aku banyak nak fikir
    Itulah ko..berlagak kuat
    Nak mintak sponsor..aku pun fakir!"

    'Menyesal bossku..menjilat kau
    Aku susah, kau pun blah
    Kalau denda mana nak cekau
    Kat Sg Buloh nak dok sebelah?'

    'Nak harap Zahid sesen tak guna
    Mat Hassan aku tak cuit
    Kau tak jamin aku kemana
    Oooooo..makbadak,ada ke duit?'

    "makbadak aku jangan ko kacau
    Takkan dapat dia kedekut
    Aku ke pasar teragak cincau
    Taknak bayar..dia tak ikut!"








    ReplyDelete
  3. Tindakan begini tidak Akan berulang jika tindakan keras diambil.Bukan Kali pertama bertindak macam Tu.Terlalu beri muka dah.

    ReplyDelete
  4. Tindakan begini tidak Akan berulang jika tindakan keras diambil.Bukan Kali pertama bertindak macam Tu.Terlalu beri muka dah.

    ReplyDelete
  5. Tindakan begini tidak Akan berulang jika tindakan keras diambil.Bukan Kali pertama bertindak macam Tu.Terlalu beri muka dah.

    ReplyDelete
  6. Tengok vdo clip tak? Bila masa papagomo attact menteri sukaneka tu. Letak tangan kt bahu kasi ruang utk berjalanpun dikira menyerang ke. Mcm nk kalah je punya spin. Ni kerusi asal ppbm, kalah malu beb. Utk menang main la isu yg relevan dgn rakyat, poket rakyat, perut rakyat, bukan tembolok sendiri. Kalau asyik spin mcm haram, rakyat yg terasa ditipu akan kasi ajar. Nak kalah atau nak menang? Pandai² la bwk diri sblm dimalukan rakyat.

    ReplyDelete
  7. 09:55
    https://www.amenoworld.org/2019/02/pegawai-syed-saddiq-buat-provokasi.html?m=1

    ReplyDelete
  8. Saddiq sigaraga sudah buat pemeriksaan di hospital sebagai bukti?..7..polis nak dakwa pon kena ade bukti..

    ReplyDelete
  9. menteri auw auw..Papagoma rangkul kasih sayang tu...

    ReplyDelete
  10. DAH MATI KE BUDAK SAIT TU..??

    MAJU LAH JUDI UNTUK NEGARA

    ReplyDelete
  11. Sadiq sigaraga ni dh pandai menipu.
    Sendiri cari bala. Nasib baik tak hilang nyawa.
    SPR dah buat peraturan. Penyokong Parti yg bertanding memang jauh antara satu sama lain...
    Tapi si mangkok budak bodoh ni nak cuba provoke dan lalu tempat kawasan BN. Itu sebab dia kena maki dan halau mcm anjing...padan muka..

    Muka ajer hensem tapi bodoh

    ReplyDelete
  12. Nk challence malu apa boosku, tu pasal dgn bodoh sombong lalu kawasan yg diperuntukkan kpd penyokong bn. Harapan dia natizen akan serbu dan ajak selfi tapi mcm biasalah, bila sebut harapan je semuanya palsu. Itu pengajaran. Jgn permainkan dan memberi harapan kpd rakyat tapi penyudahnya tipu dan dusta semata. Awak tu walau muka lawa tapi perangai penipu sejak muda menyebabkan rakyat jelak. Nasib baik tak lunyai kena belasah. Konon kena serang der, kalau cerdik tak masuk kawasan lawan sorang² mcm tu. Provoke ke? Hah..hambik kau. Untung tak masuk hospital. Doktor dh check luka kt tengkok tu? Katanya kena 12 jahitan, betul ke...hahahaha
    Malu Apa Bossku

    ReplyDelete