Thursday, March 28, 2019

LEPASKAN NEGARA KEPADA NURUL DAN HATIZI..

Blog in pernah sarankan Anwar dan Azizah berundur setapak ke belakang dengan MENOLAK Nurul ke depan, bimbing Dan gilap.

Hari ini jika SARANAN itu diterima akal, Nurul sudah SEORANG Timbalan Perdana Menteri sekarang ini.

Tetapi apakan daya ketiga tiga mereka bersaing sesama sendiri.

Bercakap soal Negara, MALANG, di parti sendiri tidak mampu berdiri lebih tinggi dari Azmin.

Kena ukur baju di badan sendiri.

11 comments:

  1. Ada madey azmin boleh berdiri...takade madey azmin nobody laa...

    Kalo azmin di.pecat dari PKR ape jawatan yg akan diberikan oleh madey dlm Bersatu?....adekah madey sanggup azmin didepan boboi?....mimpilaah..

    ReplyDelete
  2. Isu besar kpd melayu sekarang ialah Tabong Haji…Mujahid tipu melayu bila kata 20 billion harta TH yg diserahkan kpd SPV tiada ceo….sedangkan siasatan mendapati aset TH diuruskan oleh syarikat CEO cina….TH sensitip bagi orang melayu…

    Mujahid jugak kata tahun depan tiada lagi subsidi untuk tunai haji…kalo tak mampu jangan naik haji…

    Mujahid nak bodohkan melayu….wang TH adalah milik pendeposit….keuntungan pelaboran wang pendeposit tidak diberikan semuanye kpd pelabor…sebahagiannye digunakan untuk belanja urusan haji yg disebut subsidi…

    Kalo TH tak berduit potonglah gaji dan elaun lembaga pengarah yg lumayan..

    Kerajaan madey tipu melayu….madey perlu digantikan segera…PH sudah di rosakkan oleh madey

    ReplyDelete
  3. Kau attact pkr ni apa agenda kau kd? Azminpun masih dlm pkr dan anwar ketika ini presiden pkr. Agak hairan aku. Dgn kerusi pkr yg terbanyak dlm ph, juga kerusi ppbm paling ciput, itupun dgn bantuan katak² dari umno apa lagi yg masih tak puas hati? Dgn parti ciput diangkat jd pm dan semua mp jd menteri, tamakkan apa lagi? Asyik nk serang nurul tak sudah². Nurul marah sbb tun tak mampu nak follow manifesto paling mudah. Berikan jawatan pengerusi pac kpd pembangkang dan naib pengerusi masih kpd kerajaan. Itu je. Apa yg jd isu sgt? Benda mudah tp kepala atok yg dj terlalu keras tak mampu nak diubah.

    ReplyDelete
  4. Ramai minat sertai Umno kerana Madey ‘kencing’, kata Asyraf

    B Nantha Kumar 28 Mac 2019, 8:37 malam (Dikemaskini 28 Mac 2019, 8:37 malam) A A Ketua Pemuda Umno Kebangsaan Asyraf Wajdi Dusuki berkata ramai golongan muda berminat menyertai Umno kerana hilang kepercayaan dengan kerajaan PH. “Kita menerima banyak sangat permohonan menjadi ahli Umno khususnya pemuda. “Saya rasa ini juga kerana faktor orang marah sangat kepada PH (kerana) ‘kencing’ kuat sangat kot. Jadi orang ramai masuk ahli Pemuda Umno,” kata Asyraf kepada pemberita

    ReplyDelete
  5. Anwar tidak perlu tergesa2 memecat pendurhaka azmin...cukup mengepit azmin dgn saifudin dan rafizi dlm Mpp...sekarang pon sudah nampak azmin tidak lagi boleh mendahului anwar dlm urusan parti...azmin setakat berani sindir2 nurul izzah...masa wan azizah presiden azmin boleh tunjuk taring seperti prn serawak azmin buat keputusan lawan Dap...

    Azmin pon tahu dia tak mampu tubuh parti sendiri dan kalo masuk Bersatu pon hanye boleh berada di belakang boboi....konco2 azmin hanye akan jadi balaci Bersatu....

    ReplyDelete
  6. Mazlan Aliman sudah bengang tak tahan lagi diasak...

    ORANG DALAM PH SUDAH MULA MENUNTUT JANJI MANIFESTO, APAKAH BERSATU PARTI SEPENGGAL JUGA?

    A A A

    Mazlan Aliman, Pengerusi Majlis Permuafakatan NGO Felda semalam meluahkan kemarahannya kepada PH berikutan janji untuk menyelesaikan permasalahan peneroka Felda masih lagi tidak menampakkan sebarang perkembangan sehingga ini.

    Untuk makluman, salah satu daripada 10 janji PH dalam 100 hari berkuasa ialah untuk menghapuskan hutang-hutang tidak wajar yang selama ini ditanggung oleh peneroka Felda.

    Apa yang membuat Mazlan kesal ialah setelah 10 bulan berkuasa, bukan saja janji belum ditunaikan, tetapi kerajaan masih tiada pelan untuk menunaikan janjinya itu.

    Sudahlah begitu, apa yang lebih membuatkan Mazlan kesal ialah di sebalik janji yang masih tergantung itu, bayaran pinjaman sara hidup kepada peneroka pula telah diturunkan sekarang ini.

    Sehubungan itu, Mazlan yang juga Pengerusi Lembaga Pertubuhan Peladang atau LPP menuntut kerajaan, khususnya Kementerian Hal Ehwal Ekonomi agar segera menunaikan janji kepada peneroka itu.

    Sebenarnya tidak ramai yang menjangka Mazlan akan terus bersuara segarang ini menuntut kerajaan menunaikan janji kerana beliau sudah pun diberikan jawatan sebagai Pengerusi LPP.

    ReplyDelete
  7. Mazlan Aliman sudah bengang tak tahan lagi diasak...

    ORANG DALAM PH SUDAH MULA MENUNTUT JANJI MANIFESTO, APAKAH BERSATU PARTI SEPENGGAL JUGA?

    A A A

    Mazlan Aliman, Pengerusi Majlis Permuafakatan NGO Felda semalam meluahkan kemarahannya kepada PH berikutan janji untuk menyelesaikan permasalahan peneroka Felda masih lagi tidak menampakkan sebarang perkembangan sehingga ini.

    Untuk makluman, salah satu daripada 10 janji PH dalam 100 hari berkuasa ialah untuk menghapuskan hutang-hutang tidak wajar yang selama ini ditanggung oleh peneroka Felda.

    Apa yang membuat Mazlan kesal ialah setelah 10 bulan berkuasa, bukan saja janji belum ditunaikan, tetapi kerajaan masih tiada pelan untuk menunaikan janjinya itu.

    Sudahlah begitu, apa yang lebih membuatkan Mazlan kesal ialah di sebalik janji yang masih tergantung itu, bayaran pinjaman sara hidup kepada peneroka pula telah diturunkan sekarang ini.

    Sehubungan itu, Mazlan yang juga Pengerusi Lembaga Pertubuhan Peladang atau LPP menuntut kerajaan, khususnya Kementerian Hal Ehwal Ekonomi agar segera menunaikan janji kepada peneroka itu.

    Sebenarnya tidak ramai yang menjangka Mazlan akan terus bersuara segarang ini menuntut kerajaan menunaikan janji kerana beliau sudah pun diberikan jawatan sebagai Pengerusi LPP.

    ReplyDelete
  8. Madey dikatakan pemimpin paling habat tapi tak mampu mengekang kejatuhan ringgit...

    Ringgit susut berbanding dolar AS
    Bernama - March 29, 2019 10:09 AM• 5 minutes read
    53
    Shares


    Ringgit bagaimanapun diniagakan kebanyakannya tinggi berbanding kumpulan mata wang utama.
    KUALA LUMPUR: Ringgit dibuka rendah berbanding dolar Amerika Syarikat (AS) hari ini berikutan kekurangan permintaan.

    Pada 9 pagi, unit tempatan diniagakan pada 4.0770/0820 berbanding dolar AS daripada 4.0760/0800 ketika ditutup semalam.

    Peniaga berkata, permintaan rendah terhadap ringgit disebabkan peningkatan dolar AS, memandangkan pasaran pesat membangun terus mengalami pertumbuhan ekonomi lembap.

    “Sentimen pasaran global keseluruhannya masih suram dalam keadaan harga minyak mentah yang tinggi,” katanya.

    ReplyDelete
  9. GAMBAR-GAMBAR LAWATAN PARA PIMPINAN JAMIYYATUL ISLAMIYAH DAN MAJLIS BACAAN YASSIN DIRUMAH ANWAR

    Deligasi Negara jiran (bapak-bapak professor) bersama di Kediaman Tokoh Besar Presiden KEADILAN Malaysia
    Lawatan para pimpinan ulama Indonesia ke rumah DSAI malam tadi. Hubungan yang sangat mesra dan tinggi hormat mereka kepada tokoh ini.
    DSAI beramah mesra bersama delegasi dari Jamiyyatul Islamiyah (JmI) Indonésia. Anggota rombongan seramai 25 orang kebanyaknnya adalah professor dan profesional unggulan.
    28.03.2019
    AMIR Wartawan Rasmi LR at Friday, March 29, 2019

    ReplyDelete
  10. Nampak Tak APA yang aku nampak..

    Musim panas..anon meracau

    ReplyDelete
  11. Jml adalah sesat. Setelah menolak konsep Islam Nusantara, Majelis Ulama Indonesia (MUI) Sumatera Barat menyebut sesat Jam’iyyah Islamiyah. Hal itu terungkap dalam Hasil Keputusan Rapat Koordinasi Bidang Kerukunan dan Ukhuwwah Majelis Ulama Indonesia/MUI dan MUI Kab/Kota se-Sumatera Barat, tertanggal 21 Juli 2018/08 Dzulqaidah 1439 H.

    ReplyDelete