Monday, March 18, 2019

NAJIB KINI JADI HERO RAKYAT..BAGUS SEKALI

Yang lepas biar mahkamah adili..

KINI Najib jadi hero rakyat!

Pemimpin yang terpaksa atau disingkir menjadi hero rakyat bukan perkara baru...
Muhyiddin bangkit..
Mukhriz bangkit.
Shafie bangkit..
Musa Hitam cuba bangkit..
Ku Li Cuba bangkit..
Zahid Tak terbangkit..
Anwar lagi hebat, hero rakyat sampai masuk penjara pun masih bangkit, sampai sekarang..
TETAPI sejarah tidak pernah lupa merekodkan.

Apakah PH sudah sampai TAHAP menzalimi rakyat?
Menteri PH kaki bangku?
Cakap Tak Serupa Bikin¿

Bukankah lebih sesuai Najib jadi Ketua Pembangkang kerana partinya hanya KALAH PRU dan dia belum pun didapati bersalah?

BN sendiri sudah menghukumnya lebih awal.. (?)

Hutang Negara meningkat?
Lebih Besar dari kerajaan BN..
https://bankami.blogspot.com/2019/03/rm16396-bilion-bukan-jumlah-yang-kecil.html

APA jasa PH setakat ini?
Hapuskan GST.. (12%)
Kaji semula projek berunsur ahlong dan rasuah..
Menteri berhenti makan rasuah..
Jasa PH ciput
Dosa sebesar gunung (?)

Yang bestnya, penyokongnya PH kritik PH dan nampak kelemahan PH..
Malah MAHATHIR yang tiada sebaris ayat pun didakwa di mahkamah turut dikecam dalam pelbagai ISU.


( Lagi best, perumpamaan penyokong syaitan tetap puja dan mempertahan raja iblis mereka..
Tak ADA langsung cacat celanya. Tak BERANI sebut pun..)

Pernah dengar suharli masrop kritik Najib Dan Zahid? Semua simpan dalam kain..

Itulah bezanya, ketika Najib bangkit menjadi hero rakyat, penyokongnya masih kekal jadi mangkuk hayun..

Logiknya jika Najib belajar menyamun dari MAHATHIR, apakah MAHATHIR belajar menyamun dari Tun Razak.. (?)




6 comments:

  1. Sasaran mengena,tepat dan hebat.

    Yang masih sayang dan sanjung Najib mejoritinya MELAYU.....MELAYU yang lemah dan mudah lupa.Biarkanlah MELAYU yang bangang dan jauh sekali daripada cerdek ini terjun dengan labu2nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila masanya apa yg najib ckp kebelakangan ini tidak dgn fakta? Itu yg penting sbnrnya. Penyokong najib juga ada otak utk fikir fakta dan auta. Nak sokong guan eng? Fakta ekonomi yg dia sebutpun semua auta. Dia bodoh sbb sangka rakyat tak dpt cari fakta disebalik auta dia. Kalau benci najib sebab fakta²nya menyakitkan ph, dan anda melayu, sedialah jd bangsat dan barua dap.

      Delete
  2. APA yang Najib lakukan sekarang sesuatu Yang bagus, Kita mungkin perlu lupakan siapa yang bercakap TETAPI tengok APA isi percakapan seseorang itu.

    Kalau betul dan bagus perlu sokong.
    Kalau auta, belit, kasi pukul...

    Jangan ikut sikap penyokong Najib yang masih mangkuk hayon...fitnah dan kutuk Tun untuk sucikan Najib.. akai takdak ka.

    Hahaha kerja bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak pelik pun puak jibby kutuk tun.. pasal dia orang mmg suka kutuk.. tuduh tanpa bukti sejak sebelum tun menang lagi... itu mmg dah perangai yahudi mereka

      Delete
  3. Malaysia
    Jepun
    apa kaitan di masa depan?
    Kenapa saling memerlukan?
    Untuk menumpaskan siapa @ untuk melawan kuasa ekonomi mana?

    ReplyDelete
  4. Najib mungkin besalah tapi tidak besalah selagi tidak di dapati bersalah..
    Nasib Najib ada jika tidak tak tahu apa lagi yg akan di kelentong olh PH terutama bab economy.
    Zaman najib banyak ketirisan dari harta dan negara yg di bangunkan oleh BN dan UMNO contoh macam anak habis kan harta mak bapak mereka.
    Tapi PH pula lagi teruk habis dan rompak kan Harta negara yg di kumpul oleh umno BN
    Yg malang agama dan bangsa melyu juga rogol..

    Rosak Najib kerna kawan kawan yg berada dalam umno dan tali barut cina..
    Sekarang ramai penyamun umno yg dah lari kesebelah rumah.. elok lah tu.. kalau kita tengok KPI dan sejarah Najib tidak lah seteruk mana cuma rosak bila najib jadi PM..

    Sekarang najib cuba menyelonkar kerja tali barut cina DAP

    ReplyDelete