Monday, March 11, 2019

NAJIB MENYUSURI JALAN YANG SAMA ANWAR LALUI?

http://feedproxy.google.com/~r/TukarTiub/~3/yyGLx9AhSQg/woit-apa-ni.html

Tidak pernah menang jika politiknya rakus, tamak dan haloba.

Tidak ADA sukacita jika selfie, kumpul dan tawa riang jika sekadar mahu menutup bangkai gajah.

Akhirnya setiap dahi kita tetap sujud menyembah bumi, tidak ADA siapa yang lebih tinggi dari siapa kecuali akhlaknya.


# insiden serangan seekor anjing ke atas tuannya sendiri yang selalu bersifat setia secara kebetulan sekadar SATU Tanda yang kurang enak.

10 comments:

  1. Betul sesangat..
    Akhirnya dahi kita sujud menyembah ilahi..
    Jadi sapa2 yg jadi pemimpin..kena muasabah diri..tara betul..mau kasi betul..jangan tngok musuh politik kita saja yg tk betul..diri sendiri pun mau betul..sebab mati kita esok..org kna urus..tkyah bongkak sangat

    ReplyDelete
  2. Biar le... masing2 ikut ketentuan masing2. Ketentuan diri sendiri pun tak tau lg.

    ReplyDelete
  3. Tukar tiub jadi rujukan KD...sama2 tak ade prinsip...

    Kenape anwar yg gila jubo jantan tak sula jubo ezam?...ezam pon cun jugak dulu...mana pegi ezam sekarang?....lari dari anwar kerana jatuh miskin...lepas rapat dgn najib dah kayer raye dgn imbuhan JUSA B?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian..
      Peguam kleptokrat kena gigit anjing.

      Sedih dan terkesima aku membaca muhamad shafie abdullah digigit anjing belaannya.

      Delete
  4. Kesian juga kepada penyokongnya yg ditinggalkan kena tipu hidup²

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib kau lepas ini tak tahu lg kd. Kalau umur panjang...hehehehe

      Delete
    2. Penyokong najib tak lari kpd madey...madey yg makin kurang penyokong....semenyeh kena tenyeh dgn bossku...

      Delete
    3. Mat hassan yg tenyah madey..
      Bukan bossku kleptokrat lahanat yg xtau malu punya sumbangan.

      Sila sedar diri dan berhenti curi kredit org

      Delete
  5. dasar pengswastaan di wujudkan semula anak beranak kroni kaya raya rakyat akhirnya menderita bayar hutang syarikat yg diswastakan nnti.. bermula balik era pink form... anak beranak bolot pink form beratus billion bila saham naik jual semua.. hutang rakyat tanggung balik.... rakyat malaysia di bodohkan 2 kali oleh kepala perompak yang sama.... puiiiiii...!!! macai yg bodoh bangang teekinja kinja drngan idea dan idea otak bangkrap 94 tahun ini... hahhhhh tepukkkkk...!!!

    hampehhhhhh...!!!!!

    ReplyDelete
  6. Madey nak buang kakitangan awam 1 % setahun....target nak jual mas kpd kroni?....beban kewangan kerajaan....poton lah gaji elaun pm menteri2 dan mp2 30%...



    Banyak lah helah atok ni....

    ReplyDelete