Sunday, March 3, 2019

SILAP JIKA KATAKAN MAHATHIR MAKIN LEMAH KERANA PH KALAH DI SEMENYIH..

MAHATHIR makin diperlukan lebih dari sebelumnya pada PH.

DAP dan BERSATU tewas di CH dan Semenyih kelak giliran calon PKR di Rantau.

Jika pun perlu perubahan, Anwar perlu DILANTIK segera sebagai TPM.

51 comments:

  1. Kau kata silap jika katakan mahathir makin lemah kerana ph (bersatu) kalah di semenyih. Apa faktanya dan apa dalilnya kd? Bukankah mahathir juga hadir berkempen di semenyih? Adakah aura mahathir nampak kukuh kerana kehadirannya turun berkempen atau tidak memberi apa² impak kepada bertambahnya sokongan rakyat? Penyokong² dap siap sumpah seranah mahathir melalui media sosial paska kekalahan ph di semenyih. Ini memberi banyak isyarat sebenarnya. Antaranya mahathir sudah tidak mampu menarik sokongan rakyat. Isyarat lain, orang melayu telah menterjemahkan kebimbangan mereka melalui kertas undi atas kelemahan mahathir menjaga kepentingan Islam dan melayu walaupun berstatus pm. Apa fungsi mahathir selaku pm jika kebiadapan bukan islam yg mempersenda agama Islam, rasulullah dan isteri baginda, malah raja² melayu dihina tanpa sekutik respon dpd pm! No action beb! Kematian abang bomba arwah adib seolah dijadikan experimen utk disorong tarik sedangkan fakta asal oleh polis mengatakan adib dipukul sehingga membawa kematiannya. Adakah mahathir terlalu takut untuk menyebut bahawa pelaku jenayah pembunuhan tersebut perlu dihukum sebab mereka berbangsa tamil? Inkues adalah jalan peguam negara menyelamatkan pembunuh adib. Adakah mahathir tidak membaca taktik peguam negara atau mahathir takut 7% kaum india akan memberontak dan memusnahkan negara ini? Dey tambi, kalau penakut bilang penakut la. Malangnya dgn melayu yg menjadi majoriti rakyat berani pulak bertindak. Tabung haji, felda, felcra, ltat, khazanah, mara dan lain yg menjaga kepentingan melayu digadaikan asetnya. Tunduk membisu dengar arahan menteri kewayangan membuli bangsa melayu. Kalau nak marah dan benci membaca tulisan aku ini, aku peduli apa dan silakan mereput.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yg pukul?
      Ada saksi boleh sahkan sipolan bin sipolan yg pukul?
      Polis nk tuduh siapa yg pukul?
      Setakat tau kena pukul dan tiada bukti boleh diberikan adakah pertuduhan boleh dilakukan?

      Paham fakta kes jgn tulis mcm bdk2 lobakman

      Delete
  2. Barangkali kamu membenci sesuatu sedangkan ia baik bagi kamu, barangkali kamu menyukai sesuatu sedangkan ia buruk bagi kamu. Allah lebih mengetahui sedang manusia tidak mengetahui.

    Penyokong Tun M dari kalangan ahli-ahli PPBM ramai yang merasa sedih dengan kekalahan calon parti mereka di PRK Semenyih.

    Penyokong UmNo dan PAS pula sudah tentu merasa gembira dengan kekalahan calon daripada PPBM.

    Malahan pendokong-pendokong Pak Sheikh yang mahukan Tun segera berundur untuk memberi laluan kepada Pak Sheikh juga merasa gembira dengan kekalahan calon PH daripada PPBM ini.

    Pak Sheikh sendiri sudah tentu gembira dan menyangka inilah peluangnya untuk memberikan tekanan kepada Tun untuk segera berundur dan serahkan kerusi PM kepadanya.

    Walaubagaimanapun John Doe melihat dari sudut hikmah dan berpendapat kekalahan ini adalah baik untuk Tun dan PPBM dan ia adalah buruk untuk UmNo, PAS dan Pak Sheikh. Malah, John Doe sejak awal telah mengatakan secara tersirat PPBM akan kalah di Semenyih.

    Keputusan PRK Semenyih ini bakal membuka jalan kepada bersekutunya lawan-lawan Tun untuk menjatuhkan Tun M, dan membawa kepada berlakunya pertempuran klimaks di antara kebenaran dan kebathilan, yang seterusnya menyaksikan kebenaran itu menewaskan sama sekali kebathilan yang bersekutu.

    Sebelum PRK Semenyih, Pak Sheikh masih tiada keberanian untuk melanggar Tun, dan hanya berani menggunakan tekanan dari dalam semata-mata untuk membuatkan Tun segera berundur.

    Pak Sheikh adalah individu yang mempunyai kekuatan untuk menggabungkan dua jemaah bathil di kalangan bangsa Melayu iaitulah UmNo dan PAS. Hanya sahaja Pak Sheikh masih tidak memiliki keberanian untuk melakukannya.

    Walaubagaimanapun dengan keputusan di PRK Semenyih ini, Pak Sheikh akan memperolehi keberanian itu.

    Kenapa pertempuran klimaks itu perlu? Kerana hanya dengan pertempuran klimaks itulah, Tun dan pasukannya bakal checkmate kesemua lawan-lawan mereka serentak, dan seterusnya muncul sebagai pemenang mutlak, dan hanya dengan berlakunya pertempuran klimaks itulah Malaysia akan selamat daripada berPMkan seorang bekas banduan pesalah liwat yg diampunkan.

    2 dekad lalu UMNO telah kehilangan negeri Terengganu kepada PAS. Penyokong UMNO berduka sedang penyokong PAS bergembira.

    Hakikatnya, kemenangan PAS itu adalah buruk bagi PAS sedang kekalahan UMNO pula adalah baik bagi UMNO. Mahu tahu mengapa?

    Kerana hanya dengan kemenangan itulah, kepalsuan Mahaguru PAS terbongkar apabila ia menjawab 'hudud hanyalah 0.001% daripada hukum Islam' apabila ditanya bilakah PAS akan melaksanakan hudud di Terengganu.

    Sekiranya tidak kerana kemenangan PAS di Terengganu sudah tentu bangsa Melayu tidak akan mendengar alasan yang bersifat 'beriman kepada sebahagian kitab dan engkar akan sebahagiannya' daripada Mahaguru yang telah mengkafirkan UMNO sebelum itu di atas alasan antara lain ialah kegagalan untuk melaksanakan hudud.

    John Doe langsung tidak bersedih dengan kekalahan PPBM di Semenyih, bahkan sekiranya dilihat komen-komen John Doe sebelum ini John Doe telah pun memberitahu secara tersirat bahawa PPBM akan tewas di Semenyih tetapi Semenyih akan membuka jalan untuk Tun dan PPBM menang mutlak ke atas kesemua lawan mereka di klimaks kelak.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kalah baru cakap baik untuk madey....kalo menang ?....banyaklah temberang kamu....kalah maknanye majoriti melayu benci madey....memang baik untuk madey berambos seblm PH bertambah teruk di rosakkan oleh madey..

      Delete
    2. bulan februari dah berlalu jondo. masuk bulan mac. bila pertempuran klimaks tu? asyik tukar tarikh je....huhuhu

      Delete
    3. Akibat kalah john doe semakin bernanah. Semua tilikannya tak mnjadi.

      Kah kah kah kah kah

      Delete
    4. Poster bn saja kat taman sy ni. pastu masukkan pamplet biodata calun bn dlm posbox. Masa gi mengundi khemah bn ada dua tambah satu lg khemah beri air percuma. Penyokong bn sapa pengundi dgn perkataan "dah kena kencing". Parti2 lain macam biasa saja berdiri dlm satu khemah dan melambai2 saja. Nampak sangat bn tamak dan gelojoh.

      Undi saya tetap PH. Tak ingin bersubahat dgn perompak.

      Delete
    5. Sedar lah J.Doe, Bersatu dah kena cepuk
      PRK Semenyih, panji hitam kena hempok
      Rata2 Melayu gembira, raikan & bertepuk
      Mana dia, itu pertempuran klimaks lapuk

      Delete
    6. bagus untk PH wake up. Jgn happy sangat ye UMNO and PAS.

      Delete
    7. Apa dah jadi Doe dgn tentera panji hitam
      Di Semenyeh, teruk depa Melayu hentam
      Itulah, bila ketua dah senget mcm ketam
      Aku ni tak tahan gelak sampai nak pitam

      Delete
    8. Hehehe.. February hanyalah ranting daripada penilaian semasa sedang formula pokoknya ada sehingga Mei 2020. Apatah lagi khabar nubuwwah tidak memberikan tarikh spesifik sebaliknya hanya memberikan kejadian melalui kod (event) dan events yang sedang berlaku benar-benar sedang berjalan ke arah klimaks.

      Kesemua telahan pokoknya juga telah benar-benar berlaku. Terbaru, UmNo dan PAS telah bermesyuarat bersama di PWTC. Semenyih benar-benar telah membuka jalan kepada kedua-dua jemaah bathil ini untuk bersekutu sebelum disertai oleh satu lagi jemaah yang telah dikenalpasti. Kesemua mereka bakal kena checkmate serentak oleh Tun dan pasukannya di klimaks.

      Tun masih PM, masih bernafas, masih sihat walafiat dan belum ditumbangkan. Tun juga telah mendapat sanjungan luar biasa daripada Muslimin Palestin. Tiada sesiapa yang dapat nafikan bahawa pada hari ini Tun adalah pemimpin umat Muslimin yang paling berpengaruh dan paling banyak meninggalkan kesan kepada umat. Siapa lagi selain Tun yang mempunyai kelayakan untuk memasyhurkan dan menabalkan Khalifah Akhir Zaman?

      Seluruh negara juga sudah mengetahui dan diwar-warkan oleh Pak Sheikh dan pasukannya bahawa Tun mempunyai tempoh sehingga Mei 2020 untuk tidak diganggu-gugat oleh Pak Sheikh dan pasukannya.

      Kalahnya PPBM di Semenyih akan membuat Pak Sheikh mula berkira-kira dan berfikir sekiranya ia bersekutu dengan PAS dan UmNo, barangkali ia boleh mengalahkan Tun dan demikian ia boleh segera menjadi PM sebelum Jun 2020.

      Kesemua proses pembuktian Tun adalah Pemuda Tamim @ Pembawa Panji Hitam sedang berjalan mengikut susunan peristiwa, walaupun jangkaan ranting saya ia adalah Februari 2019 telah tersasar. Apapun mengikut formulanya, kita masih berada di dalam tempohnya.

      Walaubagaimanapun peristiwa2nya memang sedang berlaku mengikut susunan, dan kita sudah benar-benar menghampirinya.

      Hanya menunggu dua peristiwa besar berikut sebagai tanda ia adalah pertempuran klimaks Tun dan pasukannya menentang pasukan-pasukan bathil yang bersekutu :-

      1. Di bumi Mekkah, mangkatnya Raja penjaga Baitullah dan diikuti oleh perebutan takhta 3 orang putera Bani Saud sedang tiada di antara mereka yang berjaya mendapatkan takhta, menandakan monarki telah mencapai klimaksnya.

      2. Di Malaysia, negara Islam di Timur, tanah kelahiran Pembawa Panji Hitam, YDPA mengisytiharkan darurat akibat bersekutunya pasukan-pasukan bathil untuk menjatuhkan Tun M daripada menjadi penguasa Seri Perdana, Putrajaya, Bandaraya Akhir Zaman, tanda bahawa demokrasi telah mencapai klimaksnya.

      Keputusan pertempuran telah pun diberitahu. Pasukan-pasukan bathil yang bersekutu itu tewas multak dan pasukan Tun menang mutlak yang mana kemenangan mereka ditandakan dengan berkibarnya panji-panji hitam di seluruh negara daripada Putrajaya.

      Sejurus selepas munculnya panji-panji hitam di Timur, maka akan muncullah Khalifah Akhir Zaman di Baitullah, yang akan mahu dibaiah oleh jemaah dari seluruh dunia di Masjidilharam tetapi ditolak olehnya kecuali dengan syarat ia hanya akan menerima baiah itu sekiranya Pembawa Panji Hitam sendiri yang hadir dan menabalkannya di Baitullah.

      Pembawa Panji Hitam akan oblige dan hadir besoknya dan benar-benar menabalkan Khalifah Akhir Zaman, melengkapkan proses peralihan zaman daripada zaman fitnah ke zaman baru.

      Teruskan mempersendakan asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  3. Undi melayu kpd PH makin merosot di semonyih...melayu semenyeh tenyeh madey dan Bersatu serta azmin.....

    Melayu tak perlukan madey dan azmin.....

    Akibat madey perbodohkan melayu dgn kencingkan manipesto...

    ReplyDelete
  4. Anwar takkan menerima jawatan TPM kerana untuk elakkan pisang berbuah 2 kali...konco2 madey akan melaga2 kan anwar dgm madey....madey sudah tunjukkan tanda2 buat onar nak kekal pm lebih lama...

    ReplyDelete
  5. Kalah disemonyih madey tak lemah..Bersatu yg lemah...

    Melayu bagi signal yg jelas tolak madey dan Bersatu.....

    Madey kena mahasabah....tewas di CH madey masih keras kepala...

    Kalo tewas di Rantau jelaslah madey punahkan PH...madey jadi liabiliti kpd PH...

    ReplyDelete
  6. Jgn buat lawak bodoh boleh tak . Nk lantik anwar tpm . Acara tikam menikam sedang dan akan terus sehingga klimaks madey dan anwar . Dua dua bakal kecundang .

    ReplyDelete
  7. Mmg silap kalau kata makin lmh, tp sangat tepat kalau kata dh tak laku dan expired. Org dh tak respect lu mcm dulu sbb la jd balaci DAP.

    ReplyDelete
  8. Saya ini orang baru dari BN punya khemah
    Sekadar berseloka, bukan nak berceramah
    Terima le hakikat, kerna Tun PH jadi lemah
    Umur dia, lebih elok kat mesjid atau rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah kata pergi...Kubor kata mari.

      Delete
  9. Apa yg BN buat sekarang akan lebih menguatkan PH. Jika BN tak sibuk menyedarkan kelemahan PH dgn bertanding prk, PH tak dapat memperbaiki kelemahan. Inilah cara PH buat pada BN dulu, biar saja BN buat sebanyak kesilapan. Bila dah dekat pru, barulah PH buat roadshow dan hentam habis. Terduduk BN kalah.

    Terima kasih BN, kekurangan akan dibaiki oleh PH. Hidup Tun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey keras kapla....angkuh...tak pernah dsedar diri...

      Delete
    2. bnyk cara nak cover up bila kalah. tapi inilah cover up paling win tahap kebodohannya. ph kalah sebab kencing kuat, tu je.

      Delete
  10. UMNO menang di Semenyih menjadi faktor kenapa bekas umno perlu diterima ke dalam BERSATU dan ini penting untuk surviva PH.Ketika PH kalah dan kalah, Mahathir meenjadi semakin kuat dan semakin diperrlukan, menggantikan Mahathir pada masa ini hanya menambah parah, kedudukan Mahathir makin selamat.

    Isu kos sara hidup, isu tol dan banyak isu lain sedang diperhalusi, lambat laun akan menghasilkan satu perancangan yang lebih baik.
    Apakah kerajaan sekarang terlalu naif untuk menuruskan negara khususnya daam tempoh dua tahun dari sekarang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, memang betul. Kerajaan sekarang memang terlalu naif. Setelah 10 bulan, apa yg dirancang dan digembar-gemburkan satupun tak jalan. Apa masalah sebenarnya? Sistem memang dah ada. Kakitangan kerajaan sudah siap sedia, cuma arahan dari kementerian yg tak konsisten dan tidak sampai ke bawah. Mudah kata sistem penyampaian GAGAL!. Pihak menteri terlalu sibuk berpolitik dan begitu taksub menukar sistem agar tiada kaitan dgn jenama kerajaan lama. Lupa bahawa mana yg baik perlu diteruskan, hanya perlu ubah nama sahaja. Bajet 2019 yg lebih besar dpd bajet 2018 sepatutnya memberi impak baik kpd corak kehidupan rakyat tahun ini berbanding tahun lepas tanpa ada apa² pemotongan bantuan. Namun apa yg berlaku adalah sebaliknya. Walaupun bajet adalah bapak segala bajet, banyak pemotongan bantuan dilakukan. Mana pergi bajet sebesar itu? Siapa yg nak ditipu oleh para menteri sebenarnya? Rakyat tahu. Jangan memperbodohkan rakyat sebab wayang menteri sekejap sahaja sampai dalam tontonan rakyat. Segala kebodohan menteri dan kerajaan sedang diperhatikan dan rakyat akan swing melalui pilihanraya akan datang. Jadi jika sayang kepada kuasa yg dipinjamkan ini, berubahlah kepada menjaga kepentingan rakyat. Jika tidak maka sepenggal sahajalah nampaknya jadi kerajaan dan selepas itu mereputlah dalam jail atas tuduhan² rasuah spt mana yg berlaku sekarang. Mau masuk jail menjelang 4 tahun mendatang? Sila teruskan kebodohan sekarang.

      Delete
    2. Madey kaki kencing.....kunun tol sedang di perhalusi....tengah mlm baru tol free...madey kencing pancut ke udara?...madey nak tengok dulu melayu bodoih ato tidak....

      Baik tendang aje mamak ni..

      PH kalah dan kalah baik umtuk PH dan madey?....teori bodoh...madey kuat belit...kalo kalah memanjang undurkan mamak belit ni....22 tahun kena belit tak serik2 lagi?....melayu tetap bodooh mcm KD yg tak ade pendirian..

      Delete
    3. Ahli2 umno tak perlu masuk Bersatu...Bersatu sudah di tolak oleh melayu...umno masih wakil melayu....

      Biarkan madey dan Bersatu mati beragan....

      Delete
    4. Madey Angkuh...

      Selepas Pakatan Harapan memenangi pilihan raya umum ke-14 lalu, Dr Mahathir Mohamad dengan angkuhnya menyatakan Umno sudah mati dan ditalkinkan.

      Bertambah angkuh lagi apabila beliau menyifatkan Umno sebagai parti yang hanya tinggal nama, dek kononnya ramai ahli Umno sebelum ini menyuarakan hasrat menyertai PH.

      Malah, kata-kata bahawa Umno sudah mati turut berulang kali dimomokkan pada hari berkempen pilihan raya kecil Semenyih baru-baru ini.

      Madey yg akan di talkinkan..

      Delete
    5. Padanlh ph klh d semenyih..pembohong terlalu kuat n gila kuasa

      Delete
  11. yg berjanji anwar bkn mahathir jadi tunggu je anwar naik.. takkan dia nk kencing sdgkan rakyat dh tolong dia. tapi mahathir pon bole tolong buat “kalau” pm xkan xbole.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang dlm penjara yg tidak bertanding dlm pru14 boleh buat janji?..

      Delete
  12. Orang2 Melayu kini, mula mendapat hidayat
    Kat peti undi tempat luahah mengganti ayat
    2 kekalahan berturut, pasti Tun terasa gayat
    Tak mustahil PRU15, PH akan tamat riwayat

    ReplyDelete
  13. Telah hampir 9 bulan PH jadi kerajaan, tapi Najib dan 40 penyamunnya masih berkokok malah, mampu mempersendakan kerajaan PH. Kalau di Indonesia, Bangladesh, Iraq, India, Pakistan, Libya bakan di negeri Yahudi, Israel dah lama Najib dan kuncu-kuncunya di usung naik turun makamah. Takda peluang nak berfacebuk apatah lagi berselfie. Ini yg mengecewakan kami dan juga sesetengah blogger yg bersusah payah berusaha menyokong dan mengundi untuk menjatuhkan Kleptokrasi Najib. Kami tidak kecewa janji manifesto tak dapat ditunai, tak kecewa kerajaan gagal kawal harga barang, tak kecewa Bursa saham tak bergerak. Tapi kami sgt kecewa dan sedih melihat Najib memperlekehkan kerajaan PH. Dari bunyi reputasi Tommy Thomas kami sgt berharap, dia dapat menegakkan keadilan utk negara kerana Tun M sudah bersengkang mata berusaha dan berjuang meletakkan dia di situ. Rupa-rupanya yg gah cuma namanya saja. Hingga ke saat ini, toksahkan Najib dan paus, jerong yg merosakkan negara dapat dipenjarakan, bahkan ikan bilis pun Tommy Thomas tak mampu tangkap. Outsyedthbox, Steadyaku47 dan beberapa blogger lagi yg dulu bersemangat, saya lihat semuanya sudah lemah hati. Apatah lagi penyokong mcm saya. Saya memang dah kecewa. Sedara mara, sahabat handai juga sudah bosan. Kami dah malas. Segala posting yg masuk wassp kami, tak dibaca, terus delete. Tak lama lagi, blog-blog pun kami dah malas nak layan. Baik tunggu je, apa nak jadi, jadilah. Ches serra sera kata John doe setiap kali mengakhiri kata. Kunfayakun....apa nak jadi, jadilah, kata saya pula. I just don't give a damn anymore. Minat sudah hilang. Maaf John doe dan KD. Rasanya, everything is over. We are being played out by Tommy Thomas dan Hakim-hakim mahkamah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan putus asa. Ada satu lagi usaha kita iaitu BERDOA.

      Allah maha adil.

      Delete
    2. Kalau mahkamah tu bapak ko punya boleh la ko buat mcm tu. Ko tau tak, najib masih boleh berfesbuk berselfi sebab semua tuduhan tu lemah, bukti yg dibuat-buat tak jelas dan tak laku. Duit dan akaun bank najib yg disita tu dh lepas. Jumpa tak duit curi.2.6 bilion? Tak jumpakan! Sebab semua tuduhan tu fitnah je. Ko faham ke masih kekal bodoh? Ramai dah yg faham. Org semenyih dah ramai faham. Ko, teruslah mereput dgn kebodohan ko...

      Delete
    3. Padan muka kau kena kencing. Hihihi.

      Delete
    4. Tau peekataan hancing..tak..
      Dulu2 sebelum pru14..org dh bagi tau..tk mau peecaya..
      Ko kecewa najib tk di bicara???
      Dh tkder bukti dan tk bersalah..nk dakwa apa..2.6 biliuunnn 1mdb kes pertama di gembar gemburkan..sampai la ni tommy bonggok tk boleh dakwa...lagi ada hati sprm nk dakwa 90 jota derma kepadapas dari duit 1mdb.....pakai akai la cik minah..kalu tk pun terjun bangunan sprm laa..

      Delete
  14. Rakyat spt menunggu pokok yg tak berbuah
    Pemimpin2 pulak, semakin angkuh dan juah
    Kini org2 Melayu buktikan depa ada maruah
    2 PRK berturut, dekat peti undi protes diluah

    ReplyDelete
  15. Tidak menjadi persoalan PH atau Tun lemah
    Nak pertahan bangsa, Melayu kini istiqamah
    Mereka mau parti yg dapat pertahan ummah
    Dah 2 PRK, dalam peti undi mereka terjemah

    ReplyDelete
  16. Kerajaan PH, tak jaga kebajikan org2 Melayu
    PRU janjikan bawal tapi yg dapat cuma puyu
    Dulu tertipu dgn janji palsu punya pujuk rayu
    Kini sbg balasan 'BUNGA RAYA' terkulai layu

    ReplyDelete
  17. 2 Mac, di Semenyih, laungan takbir bergema
    Sorakan umat Melayu, meremang bulu roma
    Ini lah saat yng telah depa nanti sekian lama
    Parti Melayu-Islam, yg bela bangsa & agama

    ReplyDelete
  18. Sblm PRU rakyat dipujuk rayu, kepala diusap
    Kini janji entah ke mana, semua hilang lesap
    Rakyat mulai marah, mereka taji PH berasap
    Rata2 boleh dilihat kat FB & group whatsapp

    ReplyDelete
  19. Sila masuk blog MSO terkini. Apa blogger MSO cakp memang betul. Segerakan proses memenjarakan NAJIB & 40 orang penyamunnya. Kalau ini tak dibuat dalam tempoh terdekat, kemungkinan Najib akan jadi PM kali kedua. Bayangkan kerosakan yg akan dilakukanya ke atas tanah air kita. Dia akan jadi lebih Klepo dan ganas. Semua benda akan dijual kpd Cina Prc. Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tak berguna lagi. Jangan terlalu terikut-ikut sgt dgn RULE OF LAW. Najib perlu diuruskan guna RULE OF THE JUNGLE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MSO TAK PAYAH GEBANG PASAL SEGERAKAN KES NAJIB... NAJIB DAH MINTA SEGERAKAN KES NYA...PEMBANTU NAJIB PUN DAH BUAT LAPURAN PILIS LAGI SEGERAJAN KES BUNUH ALTONTUYA.. CEO BANK MORUIS DLL... WHAT THE HELLL MSO CAKAP TU..??

      PUUIIII...!!

      Delete
    2. Ko semakin tertekan dan menggelupur, akibat kecewa apabila Najib semakin ceria dan disukai ramai.

      Delete
  20. Yang buat kerja bangang atok kau sampai kini tulur diclamping top dog..jadi hanjing top dog... segerakan peralihan kuasa DSAI ...

    kikikikikiki...!!

    ReplyDelete
  21. Semua orang politik kenal siapa anwar. Yang tak kenal tapi sokong adalah diperingkat bawah saja.
    Kalau orang politik bukan melayu, ya mereka sokong anwar jadi pm sb senang nak laksanakan agenda mereka. Tapi bagi orang politik melayu hatta dari dalam pkr sendiri terlalu sukar nak setuju untuk labtik anwar jadi pm. Mereka hanya berpura sokong anwar sebab nak dapatkan sokongan dan undi dari sebilangan penyokong totok anwar.

    ReplyDelete
  22. KD ko tak payah buat blog laah kalo sibok cari makan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inipun dah agak slow. Soru selalu miss beb...tukang tabur dedak dah kelemasan tak cukup oksigen.

      Delete
  23. Setuju sangat dgn pendapat cikminah. Bend d rule n campak smua penyamun n penyangak dlm jel dgn segera. Bila meluat tengok sibadut berlagak syumul, makin meluat juga tengok ktajaan ph yg xde taring. Jika AG x mampu buat, undur segera. Ramai lagi yg berwibawa. Menteri yg jaga pdrm n sprm pun lembab sangat, asik nak pertahan fake degree sja. Elok undur juga.

    ReplyDelete
  24. Kd lahanat. Semoga ko mampos segera dgn madet!
    Kerosakan negera jelas dibwh madet dn sgt parah skg. Dsn penyelamat. Wayang jual pd china tu wayang najis babi maacai geng kuttyparia.
    Hidup BN DSN UMNO!! katak barua babi yg jilat tapak kaki madet pasti sgguh menyesal

    ReplyDelete
  25. PH kalah di Semenyih, atas tiket Bersatu
    Pengundi Melayu pulak yg ramai kat situ
    Ia isyarat Melayu tidak suka dgn parti itu
    Secara tidak langsung TDM lemah lah tu

    ReplyDelete