Monday, April 1, 2019

APAKAH KERAJAAN NEGERI KELANTAN KEBUDAK BUDAKAN?


https://msomelayu.blogspot.com/2019/04/kepelikan-dua-pucuk-surat-yang-ditular.html

Keaiban Kelantan berterusan.
Cukuplah kita ada jufazli mental dan jangan lagi ditambah.

Kita berharap perkara ini sebagai tidak tulin.

Terengganu juga dikuasai
PAS tetapi hubungannya dengan  Pusat berjalan aman dan tatasusila.
Tidak ada campurtangan dan tidak di peralatkan oleh mana² pihak.



6 comments:

  1. Dia lebih kurang mcm dialog gabenor swan pada Guard penjara masa anak dia dlm penjra. Gabenor swan kan pakai rambut palsu, saya masih gabenor, adakah anda ingat saya pakai rambut ini utk memastikan kepala saya tetap panas 😹😹😹. Gurau subuh.

    ReplyDelete
  2. Jgn bagi royalti. Perangai mcm lepaskn anjing tersepit

    ReplyDelete
  3. PKR ade harapan menang di Rantau…kempen ade isi .....sudah istihar harta..….Bersatu tewas di semenyih kerana rakyat tolak madey….harap madey tak turun kempen di Rantau…suwey…

    ReplyDelete
  4. Terengganu sudah dapat royalti tahun lepas...melantan blm dapat ladi...pas dan mb dah bodek madey dan azmin tapi royalti blm kasi jugak....gambar boleh pasang tapi kasi royalti dulu laa...

    ReplyDelete
  5. Dah nak keluar dari Malaysia ke? Sedangkan dlm Malaysia pun melarat, kalau keluar macam mana agaknya

    ReplyDelete