Friday, April 19, 2019

MAHATHIR ITU SANGAT HERO..

Dulu dan sekarang..





Nothing same: kikikiki...




APA tension bossmu..




Sesekali dengar semula lagu Tan Sri P.Ramlee... dilupakan jangan






3 comments:

  1. Biase la, dia jenis dpn macai, jgn kata babi, badak air pun bleh terbang, lagi kuat macai sorak, lagi ligat dia menggoreng. Tapi bila face to face, kita jentik telor pun, dia tunduk diam je. Org mcm ni bahaya, dia tak bahaya utk diri dia. Tapi bahaya utk org lain. Tu yg sampai ade yg sanggup mati utk dia. Sepanjang hampir satu tahun ni kan. Berapa kali kita ade dengar 92 tahun dari mulut dia. Sebelum pru lalu, 92 tu dah mcm makanan. Tak sebut tak lengkap 1 hari... Yg bodoh, macai bawahan yg percaya. La ni, jgn kata nak jaga org, diri sendiri pun mcm dah malas nak hidup. Cuba tgk ponorogo. Aku dah lupe langsung jawa tu. Pasal ape, dia tau diri dah kalah. Diam dan teruskan hidup. Bila dia diam, org akan lupa, bila dia poyo. Org akan bertambah meluat, malah mintak biar kedlm cepat2...

    ReplyDelete
  2. Yang menjadikan MAHATHIR dilihat sangat hero kerana pemimpin selepasnya bukan sahaja gagal meneruskan APA yang dibina tetapi mencuri sesuatu yang tidak pernah diajar, memang kurang ajar.

    ReplyDelete