Thursday, April 4, 2019

SEMOGA ALLAH BERKATI KERAJAAN NEGERI TERENGGANU..


https://bankami.blogspot.com/2019/04/persoalannya-kenapa-kementerian.html

Hampir SELURUH kementerian, jabatan dan Menteri kerjanya mencengkik rakyat.

Angan² untuk dilihat tidak korup KINI beralih kepada sikap ala Israel membuli rakyat Palestine.

Kurang sangat malah mungkin tidak ada suatu pun tindakan dan keputusan yang menyejukan hati rakyat, yang mengutamakan rakyat.

Sejauh Mana pun usaha Tun ke DEPAN hanya sia sia jika asas Dan keperluan rakyat UNTUK hidup Di abai dengan perlaksanaan tunggang terbalik oleh kabinetnya.

Bukan bererti kerajaan terdahulu bagus sangat tetapi  APA pengisian Dan balasasan kepada rakyat dalam memilih PH SEBAGAI kerajaan.

Apabila Najib sedang dibicarakan, PH KINI jadi sebuah kerajaan yang sudah tidak punya alasan untuk menuding jari kepada kepimpinan terdahulu.

Yang ADA sekarang, adalah sebuah cermin diri.

4 comments:

  1. Saya sokong 100% memang kabinet Tun tunggang langgang belaka.Boleh dikatakan seluruh menteri lantikan Tun bengo2 dan tak tahu nak buat kerja.Dok dikerusi bertugas macam kerani cabut aja.Tun patut rombak kabinet dan buat perlantikan baru.Walau pun masa telah diberi tetapi hasilnya masih ditakut lama malah semakin terok.

    Tun mesti bertindak segera...sebelum keadaan semakin parah.

    ReplyDelete
  2. Kedua-dua TDM & DSAI udah jadi keldai DAP
    Kerana kuasa soal bangsa depa tolak ke tepi
    Melayu terus merintih, di rumah & kedai kopi
    PRK Rantau, PH nak menang usah ler mimpi

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  3. Ini aku setuju . Mungkin ko lupa bahawa bn terbaik setakat ni . Betol banyak menteri bahlol dan hampir seluruh raykat meluat benci . Tun M ..akhakk . dah mereput la dan yg ada bukan cermin , tp kencing ...

    ReplyDelete
  4. Betul lah komen2 diatas

    Najib naik
    Najib bagus
    Najib terror
    Najib maksum
    Nabi?.....tak taulah...tanya zahid

    ReplyDelete