Friday, May 3, 2019

AKU NAK TANYA SATU SOALAN KEPADA NAJIB BIAR DIA KOYAK RABAK?

Sepuluh SOALAN ditanya Najib kepada Mujahid berhubung LUTH(?)

https://www.amenoworld.org/2019/05/10-soalan-ini-akan-buat-mujahid-koyak.html

Pertamanya, yang patut Tanya Mujahid bukannya Najib tetapi yang setaraf dengan Mujahid seperti Azeez Rahim atau mantan Menteri Ugama, Menteri di JPM.

Oleh kerana Najib adalah mantan PM dan mantan Menteri Kewangan kenapa tidak dia bertanya SOALAN kepada Tun Dr MAHATHIR Dan Lim GUAN Eng supaya mereka juga turut koyak?

10 comments:

  1. KD...kenapa ahli parlimen biasa tak boleh tanya soalan pd menteri ke?...mcm takut jer...

    ReplyDelete
  2. Ajib bebas nak tanye sape pon....mcm madey jugak bebas gaduh dgn siapa pon...

    Soalnye boleh ker mujahid jawab dgn betul?...

    ReplyDelete
  3. Aku hanye ade 2 soklan saja....defisit Tabong Haji 4.1 billion... Kenape serah aset kpd SPV hingga 20 billion?...

    2... Kalo serah 20 billion maknanye TH ade wang yg banyak dlm akaun....bayar zakat piluhan jota kerana ontong besar.....tapi kenape dividen 1.5% saja?...

    Sape2 yg boleh jawab termasuk kluangman tolong jelaskan...

    ReplyDelete
  4. Kalo najib tanye madey orang tua ni kena rujuk mujahid dan pengerusi TH jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertanya kpd si pekak adalah perbuatan yg sia2.

      Delete
  5. Inilah isu sebenar.

    Ada melayu/mamak beragama islam seperti najib azeez rahim dan jamil khir namun TH koyak rabak...mak salah DAP juga ke?

    Jadi prerequisite yang penyandang mest melayu atau muslim must be done away. Sungguh memalukan melayu dan muslim sendiri.

    Felda KWAP SRC TH...zaman Najib semya melayu dan muslim...habis teruk kena lanyak....melayu dan mualim sendiri yang malu...

    Cross pun takut...aduhai...
    Lemah sangat ke iman muslim dan rendah sangat ke kewibawaan dan kejujuran melayu????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iman muslim lemah sebab diserang penyakit Pekak.

      Delete
  6. Aku cuma nak kata, Najib takut nak Tanya MAHATHIR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pon dah tahu point ko tuu...tapi kerana mujahid yg jaga tabong haji dan banyak cakap pasal tabong haji jadi najib tanye mujahid laa...

      Pwc odit TH seblm TH serah aset kpd spv 20 billion....jadi mujahid patut umum kedudukan akaun TH terbaru bila bagi dividen 1.5%....ape perancangan TH dapat waang yg banyak bagi dividen ciput....

      Delete
    2. Nanti kalau tak mampu jawab, dikatakannya dangoilah, pekaklah kpd yg bertanya. Maklum la, dh tua biasanya emosional kerana hormon dah bnyk kurang... Baik tanya kpd yg muda sikit. Tak gitu kd?

      Delete