Thursday, May 23, 2019

APEK YANG MEMALUKAN DAP DAN PH

7 comments:

  1. Eloklah tak jadi debat. Berdebat berapi-api, apa hasilnya......?
    Cuma nak bangkitkan emosi marah. Bila marah, merusuh di jalanraya. Cukup-cukuplah.

    ReplyDelete
  2. No komen..Dah tahu lama

    ReplyDelete
  3. no komen nanti dikata rasis..:)

    ReplyDelete
  4. Padan muka kau kd. Ingatkan apek tua tu berani sgt nak benam najib dlm lubang jamban dan kasi najib tak berani angkat muka, sekali org tua harapan kau tercirit cari alasan lari dpd debat. Tajuk dia bagi, sekali takut tajuk makan tuan. See kd? Telur siapa hilang dpd kerandut?

    ReplyDelete
  5. Aku tak pasti knp dlm post kau semalam kau seakan percaya bahawa apek tua diktator dap itu mampu memperlekeh mantan pm si najib. Tak terfikirkah kau bahawa apek tua itu sebenarnya berotak kosong dan hanya mampu melakukan provokasi. Bila cabaran diterima dia pulak yg lari. Nampak gaya kau tewas dalam persepsi kau sendiri kd. Ada lebih bagus kau akuinya dan jangan percaya kpd penakut yg pakai topeng berani.

    ReplyDelete
  6. ALHAMDULILLAH, APEK tua takut nak BERDEBAT DENGAN Najib atas alasan bla bla bla..

    Malangnya masih ADA Komen yang tidak dapat DISIARKAN kerana mutu perbahasan lebih jijik dari apek

    ReplyDelete
  7. Itu lah kuat mencabar tapi bila cabaran disambut menikus plak...

    Secara moralnye umno sudah menang dan najib tak bersalah...tuduhan kleptrokrat hanye fitnah kerana tajuk debat di pilih oleh Apek dan dgn berani dah dipersetujui oleh najib...

    ReplyDelete

ZAHID BAKAL TERKONTENG KONTENG

Sembang dah sembang, cakap dah tinggi.... Jangan lepas ni jadi sekadar sembang kosong syok sendiri .. Ada baik letak jawatan, kurang kan kon...