Wednesday, May 29, 2019

KALAU BENAR DAN MACAM TU, KERAJAAN MAHATHIR LEBIH TERUK DARI NAJIB


https://sozcyili.blogspot.com/2019/05/4-suspek-utama-bunuh-adib-disembunyikan.html

7 comments:

  1. Cikgu nahu Dan tatabahaea Tak DIPERLUKAN untuk komen..buang Masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam.politik, 2+2 bukannya 4.
      So, cikgu matematik pun JANGAN Komen..

      Delete
    2. Jerana bukannye 4 politik selalu membawa tonggang langgang...

      Delete
  2. 4+4=2 bagi org jujur, 4+4=44 bagi politik PH. Tapi bagi najib plak 4+4=2.6B. Tu pasal la dia terperanjat sampai terbelanja duit yg turun dari langit... Level akan keterperanjatan dia la, hingga tercari terowong bawah laut kat atas tanah. Sesiape yg kenyang dgn rezeki terperanjat dia, pegi la tolong. Jgn la habis madu, sepah ke longkang, cuba brlajar dgn lobakman camne nak jadi macai setia, atau nak lagi tinggi darjatnya. Belajar dgn walaun cara nak setia mengkhinzir rabun... Dia atas skit dari babi tonyok buta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini isu tomatoman, bukan lobakman. Panjang² buat cerita sekali salah tajuk. Dah la markah dpt kosong, kena tukar kelas lain, kelas corot sbb cara mengulas yg kelaut.

      Delete
  3. Kenyataan spekulatif yg tidak dibuktikan sepatutnye tidak dibenarkan kerana boleh membangkitkan kebecian tanpa asas..polis sewajarnye mengambil tindakan tanpa menunggu aduan...

    Buzze ahmad penyokong umno sudah biasa melakukan spekulatif dan provokatif....jangan bagi muka yg terlalu banyak terutamanye bila berjait dgn isu perkauman..


    Ape plak cerita orang yg dikatakan mengupah samsing melayu taik kucing ceroboh kuil hindu hingga nembawa kematian Adib?....kenape senyap?..

    ReplyDelete
  4. berbalik dengan kisah kematian Adib, kalau benarlah 4 orang india yang disyakki menyebabkan kematian adib berada diluar negara dengan segala perbelanjaaan ditanggung oleh kerajaan ini sudah keterlaluan penghinaan ke atas orang melayu islam tapi Penyokong PH tak boleh di masukkan kedalam kategori ni sebab diorang diragui keislamannya dan perangai diorang mencemar nama baik bangsa melayu

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

NAJIB KANTOI LAGI

  http://tukartiub.blogspot.com/2021/11/najib-dapat-tanah-percuma-madey-dapat.html