Friday, May 10, 2019

LAWATILAH BLOG² SEKAPAL...




Pada cai² sila lawati link in http://bloglistdinturtle.blogspot.com/?m=0 untuk mendapatkan berita sekapal..

KALAU sudi, sedekahkan Al fatehah kepada Allahyarham Bro Din Turtle selaku pemilik link tersebut. Allahyarham hanya menyediakan link dan tidak bertanggungjawab di atas isi kandungan blog yang tersenarai.

Sedekahkan juga kepada aku Al Fatehah untuk TERUS maju Jaya di dunia Dan aqirat.

Yang bersedekah akan DAPAT lebih ganjaran.

PILIH blog sekapal dan luahkan isi kepala sesama sendiri.

Di blog aku, propaganda Israel, Yahudi Dan komunis (menyerang kebenaran semata mata perbezaan parti atau individu) tidak akan DISIARKAN.




4 comments:

  1. Daripada melalak dalam blog aku dengan ayat² basi, elok masuk blog satu kepala..lantak kau orang lah nak tulis APA² pun..
    ADA aku kesah.

    ReplyDelete
  2. BUKU MENJELANG PERALIHAN KUASA KEPADA ANWAR
    Shahbudin Husin 11 May 2019 Politik Semasa 13 Comments

    Baru-baru ini pula Tun Mahathir membayangkan beliau mungkin memerlukan tiga tahun menjadi Perdana Menteri.

    Pokoknya, segala-galanya masih misteri dan teka-teki.

    Maka, sempena setahun Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri dan setahun sebelum peralihan kuasa itu, saya dengan suci hati menerbitkan sebuah buku bertajuk Anwar PM Ke-8 Janji Serah Kuasa Yang Mesti Ditepati.

    Buku ini bukan untuk memberi tekanan atau membuat desakan, tetapi lebih dengan tujuan agar ketidaktentuan mengenai peralihan kuasa itu segera diselesaikan.

    Ia antara lain menggariskan agar janji penyerahan kuasa tidak sesekali cuba dimungkiri bagi mengelakkan berlaku perpecahan dalam PH dan yang paling penting agar Tun Mahathir dapat segera menetapkan tarikh pengundurannya sebagaimana yang pernah dilakukannya ketika menyerahkan jawatan Perdana Menteri kepada Tun Abdullah Badawi pada 2003 dahulu.

    ReplyDelete
  3. Saya secara peribadi (termasuk keluaga) menyokong penuh Tun M meneruskan usaha memperbaiki negara selagi beliau masih sudi berkorban masa dan tenaga. Teruskan Tun. Jangan gentar dengan suara suara sumbang. Rakyat jelata dibelakang team Tun.

    ReplyDelete
  4. Aku amat kesian kepada blogger saudara Shahbuddin.com. nampak sangat simalaun ni kecewa dengan Tun setelah segala permintaan dan harapan beliau kepada sesuatu daripada Tun tidak ditunaikan,membuatkan beliau begitu kecewa dan melawan Tun dengan begitu kurang ajar sekali.

    Tak perlulah Budin dok jadi batu api....kalau Anuar dah Allah janjikan nak dijadikan PM ,pasti akan jadi juga....tetapi kalau dah Allah katakan yang Anuar itu memang tak sesuai dan tidak mungkin akan jadi PM, apa yang boleh anda buat??....walau seratus buah buku sekali pun yang anda karang, Anuar tetap tidak akan jadi PM juga!!....sesekali kesian aku tengok gelagak siBudin nih!!...

    ReplyDelete