Sunday, May 26, 2019

JOHARI GANTI MUKHRIZ 1JUN?




Memandangkan suara LOKMAN Adam tidak dihiraukan langsung oleh orang umno sendiri, secara simpati Dan kasihan aku pungut Dan paparkan di sini, semoga ADA yang sudi baca atau dengar..

.....

USAHA PENYINGKIRAN DATO’ SRI NAJIB DAN DATO’ SRI ZAHID MELALUI PINDAAN PERLEMBAGAAN HARUS DIHENTIKAN!

Memandangkan bantahan saya tiada sebarang respond MT dan Ketua-Ketua UMNO Bahagian, berkemungkinan kerana tulisan saya panjang sangat, maka saya permudahkan dengan menghasilkan video berikut.  Selain daripada itu, saya mendapati ada salah tanggap yang beredar di FB dan Youtube, maka penjelasan sebenar amat diperlukan. Video pertama berserta dengan infografik dan dipotong pada tempat tertentu, manakala video kedua video penuh tanpa infografik :

Video Pertama : http://bit.ly/pindaan-perlembagaan

Video Penuh : https://youtu.be/ILJNFlJsLdw

.....

Mencantas buah busuk yang merosakan parti seperti Zahid dan Najib bererti hilanglah tempat bergayut untuk LOKMAN Dan pengikutnya 10-50 orang.

Aku cadangkan mereka berdemo DEPAN PWTC, insyaAllah aku akan turut serta.

Jika bantahannya ditolak, aku cadangkan LOKMAN keluar umno Dan Cuba nasib jadi ahli di MIC.

Satu lagi cadangan, buatlah sikit drama air mata, kembali KE pangkuan Anwar.

Dalam satu lagi tulisan (yang tidak akan aku siarkan) LOKMAN menyatakan Johari PKR akan ambil alih MB Kedah pada 1jun dari Mukhriz? Tidak pula dinyatakan ke mana Mukhriz selepas itu?
Timbalan Perdana Menteri? Menteri PENDIDIKAN?
Kikikikiki..


9 comments:

  1. ayat pungut tapi nak mengenakan atok supaya aljub jadi PM segera..

    alahai KD.. sekilas ikan dalam air dah nnpk specis ikan aljub

    kikikiki.... hiduppp aljub...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi ikan tak pernah pun menjubo ikan lain.

      Delete
  2. Siape mamat ni. Mcm pernah dengar je. Jap, ooo lobak man. Atau lobak koyak tu ye... Panggil die cari kerja la.... Sampai bile hidup nak mengipas org je...

    ReplyDelete
  3. pantun miajalipahJR di cahaya majid blogspot.com


    ni pun kena delete jugakkkk...??

    ReplyDelete
  4. Kau tengok dari perspektif parti lawan maka kau akan nampak spt yg kau tulis kd. Kebetulan hati kau sakit sgt terhadap gerakerja lokman adam sejak akhir² ini. Yg kau kata itu tidak seperti hakikat sebenar. Lokman adam yg kau kata tidak ada pengikut sebenarnya silap. Setiap gerakerja lokman adam untuk najib sentiasa mendapat perhatian masyarakat. Lihatlah vdo 'bossku', utk bahan bukti. Mungkin hati sakit kau, maka kau cuba membodohkan diri. Percayalah, jika lokman adam bukan ancaman kpd ph, maka nk tulis nama lokman adampun kau tak sudi. Tak gitu kd?
    Aku nk sentuh sikit la kd utk beri pencerahan. Knp 'bossku' jd begitu popular berbanding tun mahathir selaku pm? Sebab rakyat baru nampak bahawa yg dihina dulu sblm pru14 adalah org yg bnyk menolong sementara org yg melolong nk menolong sblm pru14, sekarang sudah jadi penipu, pembohong atau bahasa halusnya KAKI KENCING. Itu la sebabnya. Katalah apa shj, rakyat tetap rindukan najib berbanding tun mahathir. Tak percaya? Cuba buat undian dlm blog ini utk bukti... Hrp kd berani buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apabila geng lobak menunjukkan sokongan kepada geng lobak, nampak sangat sokongan itu pun berbunyi lobak.

      Kah kah kah..

      Delete
    2. Lobak ke tomato jondo? Dh dpt tarikh baru? Nk tunggu pemuda bani tamim kau uzur syarie baru nk kibar bendera hitam ke...hahaha.
      Sah, pilihan kau tentang pemuda bani tamim tu meleset.

      Delete
  5. Buat apalah nak dikesahkan sangat dengan silobak merah tu....dia tu tak cukup akal!!...tengoklah segala tindak tandok dia selama ini, ada nampak macam orang cerdek dan cukup akal ke??....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa nak buat, dia tu nak hidup, dan selain melobak dia tiada kemahiran hidup yang lain.

      Samalah dengan ahli-ahli geng lobak yang menempek di alam maya demi seketul lobak. Kalau tidak melobak nanti soru miss.

      Aduhai kesian.. Ini semua produk Cash Is King.

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SPEKULASI TERKINI

Banyak sangat SPEKULASI MENJELANG keputusan mahkamah rayuan besok dan kemungkinan perubahan hukuman DIBUAT keseluruhan atau sebahagian tidak...