Tuesday, May 28, 2019

PERSEPSI KITA MEREKA MENJUAL UGAMA SANGAT KETEPATAN..

Ceramah in banyak MEMBERI keinsafan tentang silapnya kita dan sesatnya mereka dalam menyampaikan sesuatu yang kulit...


9 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak hadam apenye orang yg bercakap macam hebat sangat islamnye...menyombong diri...iblis lagi suka kpd orang mcm ni...

      Mcm kd rasa tau serba serbi dan betul serba serbi..

      Delete
  2. Ostaz ni cakap kenal tuhan....dia dah kenal diri?...

    Orang kenal diri kenallah tuhannye tidak bercakap dgn suara yg meningggi diri....ikut sunnah nabi....

    ReplyDelete
  3. Yang tak dapat hidayah memang macam tu lah, tak ada kesan untuk jiwa mereka apabila diseru muhasabah diri.

    mereka tidak melihat pengisian ilmu tetapi terpedaya dengan jubah dan pujuk rayu lembut syaitan yang membisik.

    ReplyDelete
  4. ko punya tatabahasa fail la kd. kah kah kah... tak boleh guna ketepatan untuk ayat ko tu.. sepatutnya bertepatan.. bukan kali pertama salah ni kd dah banyak kali.. sengaja ke..? atau ko mmg fail bm dulu ?.. ko blogger menyampaikan mesej kepada pembaca.. kalau salah guna terma... orang boleh salah faham atau langsung tak faham apa ko sampaikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang PEKAK sahaja Tak boleh faham

      Delete
    2. kau masuk blog politik lepas tu kau cakap pasal tatabahasa..

      cakap je lah tajuk tu kena batang hidung puak kau, jual ugama, jual bangsa, tupasal kau corner ke lain pula..

      Delete
  5. https://www.sinarharian.com.my/article/17425/KOLUMNIS/Belajar-agama-tak-perlu-lojik

    ReplyDelete