Monday, May 27, 2019

UMNO MASIH BOLEH PAKAI TANPA ZAHID, NAJIB, LOKMAN..

Tanpa Najib bererti tanpa Rosmah.

Itu PANDANGAN aku SEBAGAI ahli umno.

Jika Hari in ADA orang umno kutuk PH, Kena cermin diri semula, SALAH siapa?
Kena halau dari Puterajaya di PRU14 kerana umno tidak nyahkan Najib Dan rosmah dari awal² sebab semua dapat habuan? SIAPA yang bangsat Dan keparat..
Hari ini Cuba tuding pada pihak lain..masih bacul seperti LOKMAN yang mempertahankan kemungkaran..

Cantas atau cutikan Najib Dan Zahid walau sudah terlewat tetapi masih belum lambat..SEMENTARA umno masih ADA yang Mahu menyokong.

Tidak ADA jalan lain untuk mensucikan Dosa kepada BANGSA Melayu Dan Islam kecuali merebut semula kerajaan di PRU15, BUKAN sahaja berpakat dengan PAS (masih belum cukup kekuatan) tetapi buang yang keruh ambil yang jernih dengan BERSATU dan AMANAH.

Umno PERLU KE DEPAN SEBAGAI otai untuk tunjukan kepada Tun bahawa umno sudah berubah Dan kembali kepada perjuangan.
Jika BERSATU Dan AMANAH tolak, biarlah BANGSA Melayu menghukum mereka.

Jika masih ADA kesumat benci Dan dendam, is nyata agenda EMOSI Dan agenda peribadi Dan bukan lagi Demi ugama, BANGSA Dan NEGARA.



Mersing
#ada sedikit ubahsuai ayat dari tulisan asal oleh admin.


5 comments:

  1. klu dah brambosss dari umno...KD mohon dan sila berambosss trusss... kau bela atok pooojan ati ko tuhhh..

    panji atok dah kibar ka blom ni..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikikiki

      penipu bangsa tak lah semudah itu dilupakan..

      aku pun tak lah fanatik parti, tak fanatik pemimpin..
      selagi berakhlak beramanah disokong..

      kalau ada keinsafan dan perubahan..tidak ada masalah untuk terus sokong..

      apa guna jadi ahli, ada ahli macam kau jadi alat perkakas percacai bangkai hidup

      Delete
  2. klu kejap jadi perkakas DAP PKR Bunga Amanah... elok perkakas ni dihumban dlm jamban jer... perkakas ni tunggu masa mana yang menamg bagi dedak dia sapu..

    perkakas tak ada jiwa... tak ada pendirian...

    kikikiki...

    ReplyDelete
  3. Pendewaan Mahathir

    1.tekanan politik bossku keatas ph khususnya pm tun m agak merunsingkan kem tun m dan ph ,

    Kejayaan besar najib razak membuktikan kehebatan ekonomi dan politik beliau dgn fakta fakta yg dipost di fb beliau dan aktvt beliau dimedia sosial dgn konsisten setiap hari telah berjaya besar menyedarkan rakyat jelata yg semakin menolak ph

    Malah , ramai yg dtg meminta maaf kpd beliau dan diserbu rakyat dimana shj beliau berada ,

    Serang balas najib razak menyebabkan lwn nya spt lks lge menteri menteri amanah tko 100 %

    2.najib razak telah berjaya membuktikan dgn fakta semua kata beliau dan pasaran saham dan perisikan politik dunia dan pasaran kewangan dunia ternyata lebih berminat dgn model ekonomi politik najib.

    Pertaruhan politik antarabangsa menzahirkan secara terang ketidakyakinan pelabur kpd kerajaan pm tun m ph ,dan model ekonomi kewangan menteri lge dan menteri utama azmin ali ,

    3.kumpulan pro tun m telah mulakan damage control dgnp program permasyuran mahathir ,

    Dgn memasarkan menjual imej beliau , elemen simpati tua sakit dan masa tak lama dijadikan asas ,

    Elemen pemasaran meng gah kan mahantir dgn pelbagai cara telah dibuat

    Kegagalan nyata mereka apabila semua 100 % polling dibuat keatas mahathir telah menyebabkan punca utama rating beliau jatuh terbarai ,

    Kempen pendewaaan mahathir dilakukan kerana hanya faktor ini difikirkan dpt menstabilkan kejatuhan rating mahathir

    Kesemua walk abt mahatahir gagal ,

    Kem mahathir sdg bertungkus lumus menaikkan imej mahathir ,

    Ini membuktikan pasukan mahathir tdk mampu berikan 1 penyelesaian kpd kegagalan teruk model ekonomi dan politik mahtahir.

    Pasukan mahathir semakin tertekan dan jelas kelam kabut ,mereka sasarkan org ramai dgn cara ini membuktikan mereka telah kianat amanah kpd rakyat yg memberikan tun m mandat di pru 14 lalu ,

    Good bye mahathir

    ReplyDelete
  4. Ocehan melalut ber'fuckntah' dari budak kecik yg Keciwa tidak dapat menerima kenyataan BN (Borosmah Najib) sedang nenghitung hari.

    Najib, Zahid Komidi & yg sewaktu-waktu dgn mereka bolehlah dianggapkan ‘ARWAH’ dalam kerjaya politik yg penuh bergelumang dgn ketidak amanah, merompak, menipu, membohong, menghalalkan perniagaan/aktiviti haramjadah yg diputar-belit melibatkan 1mdb, tabung haji, felda, mara, felcra, kementerian pertahanan, ternak lembu dalam kondo, dll.
    Sekarang mereka menerima balasan awal di dunia……itu belum lagi di alam barzakh & alam akhirat kelak.

    ReplyDelete