Tuesday, June 18, 2019

KENA BANYAK TONTON FILEM TAMIL ASTRO UNTUK MUDAH MEMAHAMI KES AZMIN







10 comments:

  1. Dalam perkembangan berkaitan, satu lagi video dan rakaman audio bertajuk "Azmin love Haziq ¾" telah dikeluarkan.

    Tidak seperti klip sebelumnya, yang dihantar melalui kumpulan WhatsApp, rakaman kali ini sebaliknya dimuatnaikkan di YouTube.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana link YouTube TU..kau main copy paste je..

      Bangang juga kau Ni rupanya.

      Delete
    2. Kejora Bapuk Bodo..

      Kamu straight ka bengkok? Hahaha.. Ini soalan yang sangat relevan dengan semua penyokong Brader hari ni. Melainkan penafian adalah melalui sumpah laknat saya tidak lagi akan percaya mana-mana penyokong Brader yang menafikan dia pengamal kunyit walaupun dia adalah sepupu saya sendiri.

      Jangan marah no.. Sebab hakikat dan pandangan ramai hari ini selepas skandal Azmin-Haziq meletup ialah penyokong-penyokong Brader yang bersimpati dengan Brader berkebarangkalian besar adalah juga satu kaum dengan Brader, kaum kunyit.

      Saya tak sanggup pun untuk menonton video yang disebarkan itu. Menjijikkan..

      Hanya pengamal kunyit sahaja yang akan beria-ria untuk melihat seorang pengamal kunyit lain menjadi PM.

      Hanya pengamal kunyit sahaja yang akan beralasan dengan kunyit. Bagi seorang pengamal kunyit, seorang pengamal kunyit yang kantoi pun tidak mengapa malah akan diraikan lagi sebagai hero kalau sanggup menjatuhkan maruah diri sendiri dengan mengaku sebagai pengamal kunyit untuk menjatuhkan pihak lawan.

      Adapula kalau ia adalah pihak lawan, kunyit akan dijadikan alasan untuk lawan itu dijatuhkan walaupun lawan itu mengunyit dengan geng sendiri.

      Kesimpulan : Geng Sendiri berkunyit dengan Geng Lawan, maka Geng Sendiri akan diangkat menjadi hero sedang geng lawan akan dicerca kerana mengamalkan kunyit.

      Ada pula bagi orang-orang yang straight seperti bro Fan Tun, Cik Minah dan saya sendiri (saya percaya sdr KD juga geng straight walaupun kekadang nampak dia boleh menerima pengamal kunyit menjadi PM) bagi kami pengamal kunyit tetap ditolak, dan daripada kem mana ia berasal pun bukan satu isu utama. Isu utama ialah pengamal kunyit tidak boleh diangkat menjadi pemimpin apatah lagi untuk jadi PM.

      So KBB? Kamu anti kunyit ke tak?

      Delete
    3. Kata Tun, dari Najib LEBIH BAIK Anwar.
      Kata Tun lagi, kalau ADA yang tolak Anwar, itu bukan masalah Saya.

      Delete
  2. https://www.amenoworld.org/2019/06/ini-cerita-kawan-saya-haziq-yang.html?m=1

    Ini cerita kawan saya Haziq yg firosakkan oleh orang politik..

    RupsnyecJemin telah lama jenal haziq..

    ReplyDelete
  3. Azmin sudah gone case. Mungkin sudah ada kawtim untuk bakal TPM baru dan bakal PM ke 9 berlaku? Speculation continues.

    ReplyDelete
  4. Ini utk KD..mungkin bole kita fikirkn. Hari ini tetiba mesia kini menyiarkn 2 artikal krisis kehakiman 1986.

    ReplyDelete
  5. Hari ni jon doe masuk blog budin merapu pasal kunyit......jon doe ngaku sepupu anwar....sedaplah aku tenyeh ularmak sesat kuat temberang ni hingga bengkak muka..

    Kat blog kluangwoman komen aku lawan temberang jon doe tak boleh disiarkan kerana terlalu bisa...hihihihi....temberang jon doe sokong madey kira komen berkualiti oleh blogger bongok ngaku pandai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusangkakan cuma bingung saja rupanya KBB adalah bongok luar biasa, hehehe..

      Bila masa saya mengaku Anwar sepupu saya (minta simpang cek ooii)? saya katakan saya sudah tidak percayakan sesiapa pun orang-orang kuat di keliling Anwar yang selamat daripada amalan mengunyit ini walaupun orang itu adalah sepupu saya sendiri, melainkan mereka bersumpah laknat mereka memang tidak pernah mengunyit.

      Ya, benar salah seorang seorang sepupu saya memang orang kuat PKR, dan ada jawatan politik dan malahan jawatan dalam GLC lagi. Sebab itu saya katakan walaupun sepupu saya sendiri pun saya tidak boleh percaya lagi.

      Apa? Kejora Bapuk Bodo mengaku telah tenyeh saya dengan hujah2nya? Hahaha, ini mat kopipes yang langsung tidak memahami apa2 melainkan syok sendiri.

      Pada satu ketika si Kejora Bapuk Bodo ini pernah menawarkan kepada saya untuk dia sumpah laknat yang isteri saya adalah isterinya juga untuk membuktikan sumpah laknat bukan kaedah mencari kebenaran. Apabila saya katakan silakan, dia berlasan lah pulak.

      Hahahaha.. Pendusta bukan sahaja bodo tetapi juga kuat beralasan.

      Selepas video Haziq mendakwa dia mengunyit bersama Azmin, dan ini menyeronokkan si Kejora Bapuk Bodo, kini saya faham benar mengapa si KBB ini memilih 'Bapuk' sebagai nama tengahnya... Hahahaha...

      Soalan mudah saya pun dia masih tidak mampu jawab.. Hai KBB, adakah kamu seorang straight atau pengamal kunyit juga? Hahahaha...

      Betapa para pengamal kunyit semua sudah nak kena checkmate disebabkan kunyit. Hehehe..

      Delete
  6. Diakhir episod ni KD... yg jd PM 8 ialah WAWI.. takkan DSAI nak mengamuk.. bini dia kot...

    ReplyDelete