Wednesday, June 19, 2019

KENAPA NAJIB TAK SAMAN MAHATHIR

Kenapa Azmin Tak saman Haziq?
Dan terkini, panas²..
Kenapa Anwar Tak saman Penulis Buku...

Pelik juga, sebelum PRU14, ramai yang berbueh mulut kata MAHATHIR Tak LAYAK jadi PM, termasuk professor kangkong..



Berbakul bakul MAHATHIR difitnah..
Berlori Lori Tun dikecam..
Tetapi akhirnya jadi juga PM.

So, Anwar, BERTABAHLAH..
Jika benar..APA takut Boss-kamu..




16 comments:

  1. Ape yg penulis buku tulis?...kalo tak de fitnah mcm mana anwar nak saman?...dah banyak anwar saman fitnah seblm ni..menang berjota2..

    ReplyDelete
  2. Najib tak saman madey kerana dia tahu madey tak boleh buat ape2 kpd dia....dia pon nak elak dari dikatakan tak hormat orang tua..

    ReplyDelete
  3. Jemin harapkan polis boleh picit teloq haxiq supaya bersihkan namanye...tapi tak jalan...Jemin yg gelabah...Jemin gagal sekat nuar...jadi plan B dikluarkan yaitu buku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tahu apa kandungan statement Haziq pada polis?
      Kau tahu APA kandungan statement hirman pada polis?
      Kau tahu apa kandungan statement Azmin pada polis?

      Kau memang pakar firnah, dah lama KE bust kerja Ni..
      Seronok KE? Bangga?

      Delete
  4. Johari: Penulis ugut Anwar bayar lebih tinggi

    Faisal Asyraf
    8:51 malam (Dikemaskini 9:00 malam)

    A A
    Ahli Parlimen PKR Johari Abdul mendakwa penulis manuskrip 'Mengapa Anwar Tak boleh Jadi PM' cuba memeras ugut untuk mendapatkan bayaran lebih tinggi daripada yang ditawarkan kepadanya untuk menulis buku itu.

    Menurut ahli parlimen Sungai Petani itu, penulis berkenaan menghubunginya dan berkata dia mahu berjumpa dengan presiden PKR.

    "Dia maklumkan saya bahawa dia sudah siapkan buku itu dan ada orang menawarkan RM400,000.

    "Jika Anwar tawarkan harga lebih tinggi, dia sanggup untuk beri buku itu kepada Anwar. Jika tidak, dia akan beri kepada individu yang sanggup menerbitkan buku berkenaan," katanya.

    Johari berkata demikian kepada pemberita selepas mesyuarat biro politik di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penulis ini SIAPA yg upah?
      Bodoh sangat Penulis TU buat pengakuan Dan TAWARAN?
      Penulis itu diupah oleh SIAPA Pula buat pengakuan bodoh itu?
      Style Haziq juga..bangga MENGAKU buat maksiat???

      Asyik mesyuarat biro politik?
      Biro politik bunuh musuh dalamann?

      Vedio sex
      Buku
      Next?

      Strategi kurang pro oleh golongan TERDESAK?
      SIAPA yg TERDESAK?

      Delete
    2. apa bukti haziq bamgga. kluangman jangan buat fitnah selepas nasihat orang jangan fitnah. ini cara orang munafik.

      Delete
    3. Tutup aib orang lain nescaya Allah tutup aib kamu.
      APA motif buka aib sendiri secara sukarela, meluas secara popular?

      Delete
  5. Anwar dulu pun didapati bersalah meliwat saiful oleh mahkamah. Ada kena pecat? Tindakan disiplin? So what makes you think they will sack the self confessed homo? Lagi comolot ada la kot?

    ReplyDelete
  6. Kejora Bapuk Bodo seorang penipu. Dia yang menghentam Azmin bertubi-tubi dan bersorak gembira konon Azmin dah kantoi dan kalah dengan brader, bila saya peringatkan kembali fakta bahawa sekiranya Azmin dianggap olehnya sbg telah kantoi hanya dengan video dan pengakuan Haziq, maka Brader lebih kantoi lagi kerana ada sumpah laknat, video dan sabitan, kini dia katakan pula saya memfitnah Azmin.

    Nampak sangat Brader dan konco-konconya akan kena checkmate di atas apa yang mereka lakukan ke atas Azmin.

    Hahaha.. Penipu memang mudah dikesan menipu dan sentiasa keresahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk ularmak sesat jon doe..

      https://m.facebook.com/notes/abu-basyer/sumpah-laknat-mendapat-laknat-allah-kerana-mengaibkan-seorang-muslim/10150290058506040/

      Delete
    2. Hehehe..

      Apa nak dikato lagi. KBB memang hanya mampu kopipes dan bagi link saja.

      Itupun ada hati mengaku hebat.

      Hehehe.. Langsung tidak menjadi kudis buat John Doe.

      Delete
  7. Tentunya berani kerana benar
    Tak mahu saman kerana takut
    Masuk mahkamah mata berpinar
    Bukti, penghakiman,terpaksa ikut!!

    Semua keluar dalam mahkamah
    Yg salah mesti elak begitu
    Mahu lari bukannya khemah
    Bicara tak habis dah nampak hantu!

    Lebih baik berdiam diri
    Harapkan kes dilupa orang
    Macam pasangan si suami isteri
    tak berani saman bila diserang!

    Video seks lagilah pula
    Buat derk jangan mengaku
    Depan Amoi buka tuala
    "Rupa saya, bukannya aku!"

    'Jagoan Tengit' sudah mengaku
    Rasa megah berbuat dosa
    Jenis spesis berotak beku
    Bab blakang sudah biasa!

    Terkini kata dah ada buku
    Kenapa Polan tak boleh Perdana
    Nanti ada yang tak mengaku
    "KONSPIRASI!"..orang mahu pekena!




    ReplyDelete
  8. Mufti P Pinang: Azmin, Haziq tak perlu 'sumpah laknat'

    Haspaizi Zain
    Jun 19, 2019 (Dikemaskini Jun 19, 2019)

    A A
    Mufti Pulau Pinang, Dr Wan Salim Wan Mohd Noor berkata Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali dan Ketua AMK Santubong, Haziq Abdullah Abdul Aziz tidak perlu melakukan sumpah laknat (mubahalah) susulan isu klip video intim.

    Sebaliknya, Dr Wan Salim menyarankan individu yang dikaitkan dengan penularan video intim didakwa membabitkan Azmin perlu menyelesaikan isu berkenaan secara baik.

    Bahkan, kata mufti lagi, menurut perundangan syariah, Haziq yang membuat pengakuan melakukan aksi ranjang bersama lelaki didakwa sebagai Azmin boleh dikenakan hukuman qazaf.

    Jelasnya, Haziq yang juga setiausaha sulit kanan timbalan menteri industri utama masih berpeluang untuk menarik balik tuduhannya itu.

    "Pihak berkaitan perlu jumpa dan berunding, selesaikan cara baik. Tidak perlu bersumpah (mubahalah).

    "Perkara ini tak perlu dibesarkan, dalam Islam apa juga aib orang tidak patuh didedahkan, apatah lagi aib diri sendiri.

    ReplyDelete
  9. Salah tak salah..hanya si perlaku,si perakam video dan Allah saja yg tahu..kita hanya boleh berdebat..mempertahan kan pendirian masing2...kebenarah..walau pun di bicara kan,terbukti,walaupun didapati beesalah..jika perlaku tidak mengaku..pengikut2 tetap tk percaya..ini yg dikatakan oleh tun..taksub dan uneducated..
    Renung2 kanlah

    ReplyDelete