Monday, June 24, 2019

APA YG HAZIQ KENDONG SUDAH KECICIRAN, YANG DIKEJAR TAK DAPAT..


Pada Haziq Dan rakan2?
Pada Haziq Dan PENGANJUR nya..?
Pada Haziq and the crews..?
Pada DALANG, tauke, Mastermind Dan tangan ghaibs...?


So sorry, nowadays nobody peduli and kesah about vedio sex whatever it is..
Sudah Tak laku..not the rite time rite place rite person..and nothing's rite.

No choice, sendiri buat cerita, sendiri buka cerita dan kalau masih tidak berputus asa to be relevan..sendiri kena saman Azmin.

The best thing, samada vedio ITU palsu atau tidak, buatlah pengakuan semula bla bla bla...pusing, UTURN atau APA SAHAJA.

Tetapi APA yg sudah dilalui MEMALUKAN diri sendiri, keluarga, parti, BANGSA Dan paling teruk MEMALUKAN ugama....

Azmin ADA harga Mahal untuk ditebus DENGAN sikap Dan keputusan PM, bayar semula DENGAN makmurkan rakyat Dan NEGARA.
Tiada PILIHAN jika tidak mahu dikenang SEBAGAI dot dot dot..





Kenapa teragak agak memecat Haziq sedangkan dia bukan dituduh tetapi sendiri membuat pengakuan melakukan sesuatu yang tiada akhlak. Atas alasan APA Anwar sukar membuat keputusan.
APA PROSES? Atau MENUNGGU sesuatu keajaiban?


Tanda soal, siapa yang jemput cicak mengkarung untuk turut berada di kemelut PKR?


26 comments:

  1. Aku sangat simpati pada pemberi Komen yang mempunyai mesej yang baik tetapi mereka gagal mengawal Dan menggunakan bahasa standard untuk ber-ayat.

    Maki dan lucah melampau biasanya DATANG dari JIWA yang kacau.

    ReplyDelete
  2. Sikap PKR yang tidak terburu mengambil tindakan inilah yang menyelamatkan keadaan sekarang, jika PKR mendengar pandangan segelintir ahli yang mahu hukuman dijatuhkan kepada Haziq dengan tidak mengikut prosidur akan mendatangkan pelbagai tanggapan dan pwrtikaian dikemudian hari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes rasuah penamaan CALON pertandingan Dalam parti di alor setar, DUA dipecat serta merta???

      Sampai sekarang tiada sabitan kes di mahkamah?

      Boleh Pula pecat sertamerta, nak tunjuk APA? Kononnya bersih sangat, anti korup SANGAT²..

      Podahh..

      Delete
    2. Kes tu dah repot polis?...politik wang mesti tegas...

      Delete
    3. Itu sebabnya PKR ambil sikap mengikut prosidur selepas yang berlaku sebelum ini. Mungkin pemimpinnya sudah belajar dari kesilapan lepas. Apa-apa pun semuanya diselesaikan dengan baik.....

      Delete
  3. KD

    Jelas sandiwara yang dimainkan oleh pengarahnya

    1. Keluar penjara cium tangan sana sini
    2. Pergi keluar negara (indonesia, turki, india) macam ambassador tanpa kuasa
    3. Bersedia konon nak jadi pengganti
    4. Macai keluh kesah mula tekan pm serahkan kuasa
    5. Macai kuat Kapar dan Sg Petani menyalak2 hari
    6. Brader jumpa berkali konfiden beliau pengganti
    7. Tak sabar keluar video seks haziq dan azmin....nak matikan perjalanan karier politik lawan
    8. OTAI reformasi mula menyalak.
    9. Sg Petani mula buat kacau implicating Yahya Ismail tuduh beliau ugut Anwar
    10. Mahathir kata video itu fake dan azmin "tak sebodoh itu".
    12. Mahathir kata within 3 years will handover the reign
    13. Rais Yatim kasi hangat tiada WRITTEN AGREEMENT AND TIMETABLE
    14. Anwar semakin gelisah..mahu jumpa mahathir lagi

    .....sebenarnya Anwar is makng a fool of himself. Coba belajar bersabar dan berserah pada Allah swt. Taklah macam cacing kepanasan

    Anwar...Anwar...memang kamu nak jadi pm in waiting seumur hidup....period

    ReplyDelete
    Replies
    1. KUNYIT SEDANG MELANDA NEGARA…..!!

      TPM 1993~1998 ………..kunyit.
      Ketua Umum (Ketum) PKR…Kunyit.
      Presiden PKR…….kunyit.
      Tim Presiden PKR………kunyit.
      Ketua Angkatan Muda PKR..kunyit.
      AnonyMOUSE Kejora……..pun kunyit.
      Sodom Gommurah…..dihancur lambung terbalikkan pun sebab kunyit.

      Tun M memang patut tegas & tidak berat sebelah. Puak2 ‘stor kunyit’ tak seharusnya berada dalam pentadbiran negara setelah Taqdir Illahi menyingkap buruk laku pengamal2 homoseks luar tabiee yg hewan pun tidak lakukan.

      Padad2 SELISIH you, I tak rela dunia akhirat…….!!!

      Delete
    2. Anwar boleh saja bawak PKR kluar PH...terguling lah madey... MAdey yg sembah anwar dan janji serah kuasa 2 tahun...

      Delete
    3. Anwar tu bodoh ngelabah tak tentu pasal. Umur dah 70an tapi sikap tenang masih zero.Belum dituduh penyebar video semburit dah buat pc besar2an.
      Kerana berebut kerusi pm menyebabkan perang saudara dlm parti sehingga tercetus video semburit. Ngaku tak ngaku imej azmin tetap jijik dipandang masyarakat. Yg layan dia pon kerana dia ada kuasa dan harta. Kalau org biasa2 dah kena pulau dan kalau di negara jiran dah kena rejam sampai mati pelaku seks songsang.
      Madey pon bodoh...dulu masa anwar kena tuduh dia heret mangsa2 anwar ke pejabat dia bersumpah jadi mangsa liwat.
      Kenapa tak heret si haziq tu sekali sebelum jadi polis..loyar atau hakim mahkamah. Nampak azmin org sgt berkempentingan bagi legasi 22 tahun madey. Tak mungkin anwar yg menjadi punca rakyat mengetahui siapa proksi dan kroni kaya madey. Belum disentuh lagi kekayaan anak2nya.
      Inilah jadinya org melayu bila dah gila nak jadi kaya dan berkuasa. Akhirnya rakyat menjadi mangsa dikencing demi kuasa dan harta dunia.

      Delete
    4. Sokong Othman. Jarang sekali kita sehaluan tapi dlm hal ini kita setuju. Mereka yg dah 'dicemari'begitu tidak harus dijadikan pemimpin. Bukan kita nak burukan atau mengintai dosa sesiapa. Namun bila Allah dah zahirkan sebahagian perkara kita tidak boleh buat buta tuli. Ini hal kepimpinan bukan setakat masaalah peribadi individu. Mari kita berdoa Allah beri kepimpinan negara pada mereka yg diridhainya.

      Delete
  4. Dlm vedeo muka mcm
    Jemin...tapi ada orang kata bukan
    Jemin....ape bukti kalo tak percaya?...pakai rasa ajee?...
    ...yg mengaku tidak di percayai....ape alasan dan bukti tidak percaya?...

    Kalo muka mcm KD?....hihihihi

    Polis blm sahkan betul ato tidak dah ade yg merepek tunjuk pandai .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vedio tulin vedio palsu sudah tidak ADA yang kesah kecuali pecacai murahan..

      Satu ISU yg buang Masa.

      Masa DEPAN politik Azmin boleh ditentukan oleh kuasa undi rakyat Dan kuasa undi ahli parti..

      Orang luar better shut up.

      Delete
  5. KD asyik cakap pasal dalang...hanye andaian dan syak saja...

    Polis blm selesai siasatan madey dah berat sebelah cuba tunjuk sokong Jemin...berape orang sangat yg percaya cakap madey sekarang?....

    Adekah madey cuba bagi signal kpd polis supaya reject haxiq segera dan bersihkan Jemin yg sedang gelabah?...KD kata Jemin tak gelabah...tapi kenape Jemin round jumpa mupeti jumpa Agong?..Jemin tembak sana tembak sini dgn peluru kosong?...hihihi..tak salah relaks lah broo...kes aiskrim dlm jamban Jemin boleh relaks.....hihihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA perlu vedio disebarkan?
      Kalau bukan motif politik?

      Delete
    2. Itu sebab Tok Kadir cakap, video semburit is a test to Hamid Bador's integrity. Adakah dia akan telus dalam hasil laporanya atau semuanya NATO.....?
      Bab Azmin, toksah cakaplah. He has lost his integriry by clinging to his post. Aku akan tabik dia kalau dia letak jawatan regardless of what Tun say. Ini tanda dia ada integrity walupun akhirnya terbukti, memang dia dalam video tu. Letak jawatan, biar polis bebas menyiasat dan telus dalam hasil siasatan. Lihat Dr. Chua Soi Lek. A man of integriry, akhirnya naik jadi Presiden MCA juga. Integrity lebih penting dari video.

      Delete
  6. Anwar can anytime, resign or refuse to accept the PM. Think about it. No loss to him.

    ReplyDelete
  7. Dialog dalam filem "Madu 3 Berkunyit Hawaw" semasa perjanjian PENYERAHAN KUASA dari PM kepada Bakal PM:

    3 November 2018
    Kalau Bang Non izin, sy jd PM 2 1/2 tahun (Tok Wan)

    24 Februari 2019
    Kekal sokong saya, Bang Non akan jadi PM lepas 2 tahun (.Tok Wan)

    29 Ogos 2018
    Saya percaya Tok Wan kite akan tunai janji serah jawatan PM pada Bang Non

    19 Mac 2019
    Saya yakin PM akan serah jawatan pd bapa saya (Anok Bang Non yang dah jadi janda)

    22Jun 2019
    Saya akan serah jawatan PM pd Bang Non ikut keadaan semasa (Tok Wan)

    23 Jun 2019
    Tiada perjanjian rasmi serah jawatan PM kepada Bang Non (Macai Tok Wan otak berlumut kerja bakar jambatan repair balik jambatan)

    24 Jun 2019
    Saya akan letak kuasa sebagai PM dalam 3 tahun (Tok Wan)

    Kesimpulannya, dialog filem P Ramlee bertajuk Madu Tiga Berkunyit Masam Hawaw yang berbunyi,
    "Dan begitulah seterusnya sampai Abang Non mampus."

    ReplyDelete
  8. Komen ni aku kopi dari blog budin yg ade komen pasal blogger blog ni..

    Jemin balaci yg diharapkan oleh madey sekat anwar….tapi Jemin sudah kantoi….muka mcm Jemin tapi jemin tak boleh buktikan bukan dia dlm vedeo tu…

    Polis blm selesai siasat madey dah merepek kununnye Jemin tak salah dan vedeo palsu…nampak madey gelabah…. madey cuba bagi signal kpd polis supaya bersihkan Jemin dgn segera…

    Kalo zaman 22 tahun dulu ramai orang boleh percaya cakap madey…zaman sekarang hanye pembodek dan penjilat saja yg percaya cakap madey kaki kencing dan penipu besaar…..sampai sekarang polis blm boleh dakwa haziq dan Jemin takut saman haziq…

    Blogger kluangman penjilat madey percaya ada dalang tapi tak siapa pon boleh buktikan…hanye andaian untuk hiborkan hati yg lara…..kluangman sendiri buta tak nampak Jemin gelabah sakan…Jemin round jumpa Agong jumpa mupeti… Tembak sana tembak sini dgn peluru kosong….tak salah relaks lah Jemim mcm ko rela mm s gambar aiskrim dlm jamban rumah mak janda dulu tuu….konco2 pon gelabah…..tak mampu buktikan bukan Jemin dlm vedeo seks....penjilat hanye boleh cakap muka mcm Jemin tapi itu bukan Jemin...madey pon dah ubah dari 2 tahun kpd 3 tahun ..lepas ni selama2 nye plak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikikiki

      Azmin gelabah?
      Masih Menteri..
      Masih Timbalan Presiden..

      Delete
  9. KD...Kat mana haziq kendong dah keciciran?...2 kali polis panggil interview berjam2 tapi tak boleh dakwa jugak.....KD yg keciciran...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang dikendong, hilang jawatan..

      Adoii itupun kau Tak boleh nampak..

      Delete
  10. Cicak mengkarung muncul di pintu
    Mungkin hajat cari makanan
    Kesian dia yatim piatu
    Buat perangai orang tak kenan!

    Sibuk dia perihal orang
    Bos dulu pakar songlap
    Kini sedia jadi memerang
    Masa depan dah jadi gelap!

    Itu pasal nak Bos baru
    Teringat pulak pada Idola
    Hati rasa bagai digaru
    Idola naik..boleh tumpang la!

    Si otak gersang sudah mengaku
    Buat maksiat terasa megah
    Seks songsang Bos peraku
    Bergaduh pulak boleh disanggah!

    Agaknya dunia sudah terbalik
    Bergaduh saja terus dipecat
    Seks songsang tak anggap pelik
    Mungkin Bos otak dah cacat!

    Tak perlu siasat tak perlu fikir
    Liabiliti pada Pakatan Harapan
    Otak kosong agama fakir
    Spesis ini perlu ke simpan?





    ReplyDelete
  11. I love to see if anwar dares to take out pkr from PH. Confirmed he will be pm in waiting till he dies.

    ReplyDelete
  12. Quit yapping about becoming PM and do your job sincerely, Rais Yatim tells Anwar

    Well done Rais Yatim. Anwar ni tak reti bahasa dan bahasa badan

    Anwar = f + s + f

    Where f = fantasi (tak malu,gila bagai
    nak rak jadi PM)
    s = spin (konon dia berhak jadi
    PM seolah2 kita hutang dia
    kerusi PM)
    f = falsity (macai semua tipu)

    Rais....keep on making Anwar like a goon.

    ReplyDelete
  13. masa anwar pm siasat dan akhirnya percaya. anwar dipecat. masa azmin, pm terus tak percaya dan tak mungkin video itu aksi azmin dan pasangannya. aduhhh! apa perlunya double standard? kalau anwar tak sesuai jadi pm seperti kata pm atas sebab kecenderungannya, apa salahnya sop yang sama kepada azmin. pastikan azmin tiada kecenderungan itu barulah azmin jadi bersih. rakyat dok perati je ni. nampak macam anak emas je azmin ni. sekarang peliwat dan boleh jadi pm ke tun?

    ReplyDelete