Tuesday, June 11, 2019

PENGAKUAN DAN STATEMENT YANG ADA NILAI UNDANG²..



ISU vedio gaysex akan berlarutan dan tiada penghujung dalam masa terdekat..better ignore.
IA juga tidak mampu mengalih fokus perbicaraan Najib.

Pendiriannya Pemuda umno sangat berketepatan. LOKMAN patut cermin diri, niatnya nak burukan PH dengan cuba aibkan peribadi sangat keji.

9 comments:

  1. Perbicaraan najib sudah tak penting lagi...biarkan mahkamah buat keputusan....KD pon bukan saksi dlm perbicaraan...

    Najib sudah tak ade kuasa ape lagi...tumpuan kpd orang yg berkuasa sekarang lebih penting....bila kualiti hidup rakyat boleh meningkat?...mcm tu jugak sejak setahun yg lepas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fokus perbogelan KE atas Najib, BAGAIMANA dia rembat duit..itu yg nak tahu.

      Keputusan mahkamah bukan isu utama

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Dlm masa terdekat ni Jimin tak mampu berkata2 ape2…. Pengakuan bersumpah haziq ibarat batu besar timpa kapla Jimin…

    Mampu ke Jimin nak derhaka lagi kpd anwar?….hancur berkecai harapan madey…sedang nuguin jugak komen si anwar…

    Buat masa ni zuraida mak lampir sudah bukak mulut masih sokong Jimin…..berape lama agaknye zuraida boleh bertahan tambah plak dgn kes seorang pembantunye letak jawatan kerana hilang kepercayaan kpd nye kerana kes adib?.

    ReplyDelete
  4. Aku dah cakap, JANGAN terlebih ulas perkara yg belum tahu kebenaran nya, belum ADA hujung pangkalnya.

    Banyak sangat Komen bodoh dan fitnah yg aku Tak minat siarkan..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. SURUHANJAYA Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan menyiasat semua laporan secara profesional dan tidak berpihak kepada sesiapa termasuk dakwaan rasuah membabitkan seorang menteri kanan Kabinet.

    Ketua Pesuruhjaya SPRM Latheefa Koya berkata, siasatan bagi kes itu akan dikendalikan di bawah timbalannya dan pasukan siasatan beliau.

    “Saya tidak akan terbabit dalam apa-apa cara, sama ada siasatan atau membuat keputusan,” katanya dalam kenyataan di Putrajaya, hari ini.

    Semalam, Sekretariat Suara Rakyat menyerahkan laporan kepada SPRM bagi meminta agensi itu menyiasat dakwaan pemindahan dana berjumlah kira-kira RM4 juta atau USD741,440 ke akaun bank milik bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali di luar negara sekitar Disember 2017.

    Pengerusinya Datuk Lokman Noor Adam memaklumkan, beliau menerima satu rekod transaksi dana oleh UEM Group Bhd ke atas akaun Mohamed Azmin di Deutsche Bank AG - ZR BR, no akaun 0061508230587 pada 19 Disember 2017.

    ReplyDelete
  7. huh, kalau bab fitnah, berduyun bagi komen..

    sorry, bo layan bo siar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selepas penafian Azmin, 'bahagian 2' klip video seks diedar
      7:41 malam (Dikemaskini 7:44 malam)

      A A
      Individu yang tidak dikenali telah menyebarkan video bahagian kedua yang didakwa membabitkan Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Mohamed Azmin Ali, petang tadi.

      Modus operandi yang sama digunakan dengan beberapa kumpulan Whatsapp diwujudkan dan pelbagai individu, termasuk wartawan, dimasukkan dalam kumpulan-kumpulan berkenaan.


      Dalam salah satu kumpulan, individu itu memuatkan klip dengan menggunakan nama samaran 'Najib Razak'.

      Kumpulan Whatsapp yang dinamakan 'Azmin Ali bahagian 2/4', memaklumkan bahawa pelaku merancang menyebarkan dua lagi klip.

      Terdahulu, Azmin, yang juga adalah timbalan presiden PKR, menafikan pembabitan dirinya dalam klip video bahagian pertama, yang dikeluarkan kira-kira jam 1.25 pagi, Selasa lalu.

      Beliau menyifatkan tindakan itu sebagai komplot jahat untuk memusnahkan kerjaya politiknya

      Delete