Friday, June 7, 2019

PROSES LANTIKAN HANYA ALASAN, TETAPI SEMUA MEREKA TAKUT DIKOYAK LATHEEFAH KAHKAHKAH

SILAP MAHATHIR ialah lebih tidak MEMBERI habuan pada setiap yang buka mulut..


Kalau PM seorang penyamun, Kita sokong.. kalau PM seorang yang tegas, letak JAWATAN..inilah UMNO - BELUM BERUBAH

# Ayah Tun, teruskan - popular, manifesto hanyalah politik desperatdo mereka sahaja yang tidak boleh atasi kebenaran.



8 comments:

  1. Yg komen perlantikan lateefa koya bertentangan dgn manipestol PH ade kes ape?..cer citer cikit....yg selalu kena repot sprm azmin ali dgn gengnye yg hidup mewah...

    ReplyDelete
  2. Lateefa koya sesuai dgn madey kerana sama satu kepala mengenai wanita islam tak wajib pakai tudung.....jahiil..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun sokong pakai tudung berasas saranan bijak pandai ugama...

      Tetapi bijak pandai ugama sudah dicabar berulangkali supaya mereka buktikan di Al Quran, bertudung itu wajib..

      Siapa yang jahil?

      Delete
  3. Saya sokong sesiapa yg bolih buat kerja dgn tegas tanpa ganguan dan suruhan.
    Siapa yg TDM sebagai PM lantik kita misti sokong jika kita hormat jawatan PM.
    Orang politik menpunyai sebab dan alasan dan TDM is not an exception.So why crack your head think of reasons.

    ReplyDelete
  4. Keluang diomond dan kawan2 dia ni manusia oportunis. Oportunis ni,,mcm binatang ternakan atau mcm anjing kurap ja tarafnya. Siapa boleh bagi aku kenyang, aku sokong,,sekalipun yg bagi makan aku tu setan. Hang nak langgar dan mungkir janji ka,,aku tak peduli,,aku kira perut aku boroi mcm babi dap ja. Itulah hakikatnya ph dan penyokong mereka. Jika bn kita kata teruk,,ph jauh berkali ganda lebih teruk dan kotor. Mahathir perompak 22 tahun, sambung lagi tahun ini,,pun dipuji melangit,,,sbbtu lantik koya jd pengarah sprm,,supaya kes kes 22 tahun merompak dsn kekayaan berbilion2 anak2 tun dijamin selamat. Mentsliti keluang diomond ni mcm lembu ja pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2.22

      Daya cabar awak report kat polis. Saya orang pertama skong anda. Kalau tidak awak saya insult habis2 sebagai pemfitnah. Ada berani????

      Delete
  5. CHECK TENGOK LATAR BELAKANG YANG BANTAH , PKR

    ReplyDelete