Monday, June 10, 2019

SELEPAS DUA TAHUN LATHEEFAH KEMBALI KE POLITIK, BERTANDING DI PRU15 DAN SETERUSNYA DILANTIK PM WANITA PERTAMA MALAYSIA..

Simpan dalam perhatian kata² ini...

Semuanya bergantung kepada kecemerlangannya menerajui SPRM..

20 comments:

  1. Seharusnya kita punyai prinsip yg kuat. Tidak hanya menyokong atau bantah suatu kerana pegun dan taksub terhadap pimpinan tertentu. Latheefa merupakan manusia liberal antara penubuh Lawyers for Liberty. LFL ini antara NGO yg kuat sokong LGBT rights. Beliau juga politikus PH. Apakah melantik politikus PH akan membawa keyakinan rakyat terhadap kebolehannya siasat dan sabit politikus PH yg selari kumpulan politiknya? Apakah beliau akan siasat kembali LGE atas banglo dan terowong? Apakah beliau akan siasat Azmin yg dituduh songlap 300 juta siap dengan penyata akaun bank luar negaranya? Apakah beliau akan siasat Shafie afdal atas skandal 1.5 bil Air Sabah. Atau buka kembali siasatan Polis atas skandal forex 30 bil Tun yg ditutup bila PH menang?
    Bukankah PH janji akan bawa pelantikkan SPRM ke Parlimen? Bukankah janji nak keluarkan ahli politik dari agensi Kerajaan.
    Apa lagi janji dan prinsip PH yg digadai? Apakah sebenarnya prinsip KD - apakah hanya jadi pak turut dan pentaksub Tun?

    ReplyDelete
  2. Anwar Aljubori ko nak campak ke mana

    Johari Bedul nak humban kemana..

    Jijah Kipas nak sorok kemana..??

    Piji nak bako sekali ke..


    kikikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar masuk jel
      Johari campak kat sg kedah
      Jijah jadi tukang masak
      Rafizi buka tuition centre

      Useless bums

      Delete
  3. Lateefa hanye ade pengalaman bertempik....buat blm tentu menjadi....

    37 pertuduhan rasuah keatas bekas exco perumahan Johor satu pon tak lekat....lateefa mampu kenakan bekas exco Johor?....berape banyak kes lareefa dah menang untuk rekod kehebatan?

    ReplyDelete
  4. Lateefa kena jelaskan dan buktikan kpd serawak repot siasatan shukeri Abdul bahawa kekayaan Taib mahmud tiada unsur rasuah….

    Kalo serawak report puashati baru latheefa di kira berjaya…..

    ReplyDelete
  5. Laterfa kena desak peguam negara bawa semula kes banglo lim guan eng untuk dibicarakan semula....pencucian nama lge hanye boleh dibuat oleh mahkamah...

    Kalo lateefa gagal tak usah mimpi layak jadi pm di masa hadapan..

    ReplyDelete
  6. BANYAK SUNGGUH HADIAH KERAJAAN PH PADA RAKYAT
    MAKLUM LA KERAJAAN PH ATOK KAN MAHA HEBAT
    TERSEBAR VIDEO TRANSAKSI 'MENTERI' ORAL MELIWAT
    AJOMMM PERANG SAUDARA SEMAKIN KEBABOM MENDAPAT
    SESAMA JANTAN TUU..KITA TGGU APA KATA MUJAHIT MUSIBAT



    Fuyoooo dah meletop transaksi USD ratus ribu sudah meletop bom atom kat kerajaan atok... dengan selamber atok kasi rembat..

    ini betul karma fitnah makan atok dan kerajaan atok..betul KD latipa koya jadi PM mesia ... jangan lupa bawak panji skli


    muahahahahhh muahiuuueww
    aaahhhhrrghh apa susah najib kan ada ini suma salah najib tuuu..!!


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  7. Aku percaya latheefah akan berjaya..standard macai sekadar nak buka kes lama, sekadar otak benci sempit.

    Education benci rasuah lebih utama. Itu maruah NEGARA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo education benci rasuah lebih utama kes banglo no swimming pool lebih utama di bicarakan semula....pendakwa tidak patut membuat keputusan membatalkan pendakwaan kes yg sedang berjalan ....biar kuasa mahkamah yg menentukan lge bersih ato tidak....

      Rule of whaaat?...

      Delete
    2. Apa sebenarnya yg buat KD sukar nak terima hakikat? Dulu PH janji bulan dan bintang. Dicanang pula cerita bulan dan bintang oleh blog KD. Disokong pula oleh John Doe dan mereka yg sewaktu dengannya. Kini lepas 1 tahun PH perintah hakikat dah terserlah. BN perintah jauh lagi baik daripada PH. Agama dan negara lebih terbela. Segala polisi BN yg dikata jual negara kini dipakai semula oleh PH. Tak dikira jual negara pula kini. Yg sebenarnya tengah lelong aset Khazanah ialah PH.
      Naiflah kalau kita anggap PH bersih. Berapa ramai pemimpin PH yg terpalit skandal dan rasuah yg kini di tutup dakwaannya.
      Bukalah hati KD. Dan terimalah bahwa PH hanya penuh dengan dusta.

      Delete
    3. KD syook sendiri harapkan setahun seblm pru15 madey boleh atasi kelemahan PH..

      Kaki kencing merata dah syook kencing...madey dari dulu lagi kedekut dgn rakyat...dgn kroni dan anak branak madey laju bagi projek itu ini...

      Delete
  8. wooiii panji dah sampaiii.. perang sedara dah mula...panazzzzz


    haahh jommm tepukkkkk ramai ramai

    ReplyDelete
  9. Semoga latheefah pandang KE DEPAN..ISU buka semula kes lama Tak PERLU fikir, gone...itu lebih kepada motif politik..

    Educate netizen Dan siasat cepat Mana² pemimpin kerajaan Sekarang yang terlibat dengan rasuah, cegah Dan warning mereka habis²kan..

    Kes² pemimpin umno Dan lebai pas..lupakanlah..yang Haram tetap Haram, bukan ADA berkat pun, TU sebab mereka kalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer pas kalah pru 14.... Tapi mereka menang besar di pantai timor....nama besar madey tak mampu menang satu kerusi pon...undi popular pas mampu raih lebih 2 juta....pru 15 pas kerjasama dgn umno mampu tumbangkan PH kerana madey kuat kencing merata...KD jangan syok sendiri...

      Delete
  10. wahhh klu kena kat batang idung isu lama tak payah fikir kira burn...

    ini betul ilmu atok dah terserap ke dlm badan ko KD... klu yg lain tak ada bukti fakta tuduh dulu fitnah dulu...

    tinggi karomah atok yg terserap lam badan ko KD...


    hebattttt.. ajommm tepuk kuat2..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ADA puluhan kes untuk pro umno
      ADA belasan kes untuk pro pas
      ADA tiga empat kes untuk pro pH

      SEMUA kes lama tutup.
      Ok kot

      Delete
    2. Setuju.

      Ayuh kita godak kes penganiyaan orang asli di Kelantan yg kini jadi perhatian aktivitis alam semula jadi seluruh dunia di mana 14 anak pribumi orang asli terkorban dek kerakusan pihak2 tertentu.

      Harap sdra Kluangman jadikan tajuk berikutnya.

      Delete
  11. Yg komen2 ni...mcm la diri tu bagus sangat.belum tentu boleh buat kerja baik..bagi ruang,masa dan kemampuan LK jalankan tugasnya.

    ReplyDelete
  12. Perghhhhhh KD.

    Tajuk postingan yang ini betul betul bikin panas Mr J & KBB @ Anonymous.

    KahKahKahKiooookkkkkk...

    Eh..? Mr J ni dulu rajin kat belog Budin. Dululaaaa...

    ReplyDelete