Sunday, June 23, 2019

SUDAH WARTA KE BELUM?


4 comments:

  1. Sekarang ni nak bergaya dengan fesyen pun susah. Bukannya berbogel atau mendedah aurat. Yang mendedah aurat tak ada sapa pun nak peduli. Macam2 dunia sekarang sampaikan fesyen individu pun menjadi kemurkaan dan kesalahan. Mungkin kod etika pakaian sesuai semasa berada di pejabat, parlimen, dun atau istana tapi kalau kat rumah dan luar rasanya tak sesuai.

    ReplyDelete
  2. Kah kah kah..
    Darah sultan yg dulunya temenggong yg derhaka dan kemudian mengambil kesempatan diatas perebutan kuasa.

    Xnk pulak sebut psl darah lanun mahupun sipenderhaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Statement ini boleh ditakrif sebagai "MENGHINA KETURUNAN" Tuanku Sultan Johor. PDRM perlu bertindak..

      Delete
  3. KD, tak payahlah buang masa, bincang benda bodoh ni Adakah seluar hitam tu boleh majukan Johor....?
    Goncang sisten raja berperlembagaan, munngkin. Elok-rlok hormat, terus meluat. Memalukan MELAYU je bertegang urat benda titik bengik ni. Inilah kalau duit banyak, pelajaran takda. Jadi tin kosong.....m

    ReplyDelete