Friday, June 14, 2019

SUSPEK DITAHAN..


Lokman ditahan bukan kerana membuat laporan..
Ditahan kerana menghalang Pegawai Kerajaan membuat siasatan..elok sangat tu.

Haziq ditahan sebab membuat pengakuan melakukan sesuatu yang salah di sisi undang²

Seorang lagi suspek masih bebas, belum dikenalpasti identiti..sekadar pengakuan sebelah pihak dan belum disahkan.

Di harap dalang petualang jembalang turut dapat dikesan, didedah, ditahan, didakwa.

Melayu terlalu banyak buang masa dengan politik murahan.

19 comments:

  1. melayu yang murah murah tu cer suluuh kat cermin sket... murah akhlak murah iman murah akidah murah moral murah kehormatan...

    melayu mana agak nyer tu....alahai

    ReplyDelete
  2. Dengan Azmin masih pegang jawatan Menteri Kabinet Tun, hasil siasatan terhadap Haziq adalah sia-sia dan tiada kredibiliti. Malah boleh beri backlash persepsi yang berat sebelah kepada salahguna kuasa oleh Tun M sekaligus. Sekadar pandangan marhaen.

    ReplyDelete
  3. Malysiakini ujud perkataan semburit . Ko setuju tak KD .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf le bro, aku memang Tak biasa dengan bahasa² lucah..Bab maki Dan lucah ni kau Tanya macai, depa expert.

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Peguam Haziq tengah cari anak guam sendiri yang hilang. Konon kes profil tinggi. Nampak betul tak? Power already abused and corrupted the government. Please make the right decision Tun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau faham Tak APA yg kau tulis TU..?

      Delete
    2. Yes. There's no such thing of high profile case for crime and corruption! Nobody above the law. Tapi may be peguam dah jumpa hari ini. Tak baca berita baru lagi.

      Delete
  6. Replies
    1. Enko yg karut KD kerana nak kaberap geng madey.....geng madey semua suci tak buat salah..

      Delete
    2. Did I do that?
      Did I say that?
      BERAPA banyak firnah lagi kau nak pikul?

      Delete
    3. Fitnah kapla bapak ko..Jemin kena fitnah takut saman..pegi repot polis harap polis cuci namanye...

      Kalo Jemin bersih Jemin dah saman Haziq...Jemin takut terburai kejahatannye

      Delete
  7. Saya ingat nak register jadi ahli PKR lepas raya tapi skrg takut la...nanti kena liwat naya ajer. Rumah terbuka pon takut nak datang...tak pasal2 kena kenduri ramai2. Nasihat saya sapa2 yg terpalit dgn isu liwat...baik berundur drp politik tak kira difitnah atau tidak sebab buat malu kaum Melayu dan Islam jer. Nak bersihkan nama biar la semasa diluar parti.

    ReplyDelete
  8. KD

    1. Anwar is a sodomite proven in court of law and convicted and jailed.

    2. Azmin is alleged to have homosexual intercourse and yet to be proven although there are new development suggesting conspiracy including the accuser's father denying and doubting the son's involvement

    3. One is an agressor and the other a participant....big moral and credibility issue when trying to consider suitability of these 2 running mates as 8th PM

    Haziq is a willing pawn???
    Activities were alleged to have started earlier...3 or 4 times already. Premeditated? By whom? Doing for money? For position? Difficult to comprehend a legally trained individual who unashamedly declare he was actor and wanted aurhorities to investigate the target for corruption. A script written by interested faction? Directed by a potential pm in waiting? With barking dogs in the likes of kapar and sg kedah and now Haziq's accusations and OTAI calling for timetable for mahathir to hnd over the reign to Anwar? Concidences? NO.. only fools believe in coincidences. Planned but poorly executed proving Allah tak izinkan.

    Was mahathir leading PH returned to power by the people bukan dengan izin Allah swt? Kunfayakun....period

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah jugak yg gagalkan madey pulihkan ekonomi mesia...Allah gagalkan rancangan madey nak kaut umno kedlm Bersatu...

      Delete
    2. 10.42.

      Assuming you are right why is mahathir now able to remain as PM? Perhaps Allah's will and blessing???

      Delete
  9. Setakat ini TINDAKAN aku delete Komen karut, delete recycle dan Komen basi, kesannya MEMBERI keselesaan pada semua..

    Nak baca yg karut marut TU, anda tahu di blog Mana Kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog pro madey nak kaberap madey dan geng madey....puak pebakut... BErani buat jahat kerana boleh bergantung kpd polis lindongi kejahatan..

      Delete
    2. Tak selesa baca komen pembodek madey...puak penakut..

      Delete