Tuesday, June 4, 2019

TAHNIAH SHUKRI DAN LATHEEFA..MAKIN RAMAI YANG TERKOYAK SELEPAS INI


https://www.malaysiakini.com/news/478593

Perlantikan in MEMBERI gambaran MAHATHIR mahu SPRM bertindak lebih jauh KE depan..meletakan atau melantik Penjawat Awam sedia ADA tidak akan berkesan kerana mereka masih terkongkong atas rasa takut untuk bertindak...
Pengalaman LATHEEFA dalam bidang perundangan MEMBERI kelebihan kepadanya, sama level dengan AG untuk mengendalikan kes² siasatan profile tinggi.

Pengamal korup mungkin sudah terkencing apabila mengetahui SIAPA Pesuruhjaya SPRM yang baru.


# Sudah ADA suara sumbang mahram yang mempertikaikan Dan ada juga yang kaitkan dengan strategi menghalang Anwar SEBAGAI PM?
APA kaitan SPRM dengan Anwar untuk menghalangnya?

Cakap politik memang tidak ADA penghujung tetapi perlantikan tersebut MEMBERI satu gambaran bahawa SPRM akan kebal tekanan dan tidak gentar...
Terima kasih kepada SPBYP Agong.

https://www.malaysiakini.com/news/478603

6 comments:

  1. Tgk sape yg paling banyak bunyi, org tu la patut dikaut dan disoal, ko ape hal, susah hati ke sakit hati aku duduk sini. Aku tak ketuk pintu rumah ko minta nasi. Cuma nak ajak borak je... Yg aku perasan, geng lebai je yg lebih2. Ade la yg ditakut tu. Aku heran la. Mane org yg lebai tak suka, org tu la yg diberi rezeki dan jawatan. Tak mungkin kebetulan ye tak. Nak raye ni malas la nak maki je... Ok la semua, slamat hari raya. Dan lebai, cuba tak suka dgn aku plak. Mane tau bengkel aku tambah besar, projek makin banyak, hutang maintenance org ringan je nak bayar. Tolong yr lebai.. Maap zahir aje ye.

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera buat tuan blog dan sahabat-sahabat semua.

    Saya dengan rendah diri ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Sedikit ulangan dan peringatan pada perkongsian saya selama ini.

    Aidilfitri 2019M / 1439H ini adalah Aidilfitri terakhir sebelum kita melalui tahun 2020 iaitu satu tahun yang amat khusus di mana dua dekad yang lampau Tun M telah meletakkan tahun 2020 ini sebagai tahun untuk negara ini mencapai wawasannya.

    Saya melihat tahun 2020 sebenarnya mempunyai siginifikan yang jauh lebih besar daripada apa yang direncanakan oleh Tun M bagi agamanya, bangsanya dan negaranya ketika ia memilih tahun ini sebagai tempoh untuk ia mencapai sasaran-sasaran tersebut.

    In shaa Allah pada Aidilfitri yang berikutnya pada 1440H / 2020M, bangsa Mim, umat Mim dan negara Mim telah pun berada di zaman baru melangkaui zaman fitnah dengan meninggalkan segala fitnah dan pendustaan kekal bersemadi di dalam zamannya.

    W2020M bukan sahaja akan dicapai malahan lebih istimewa lagi ialah pencapaiannya bakal jauh melepasi apa yang disasarkan.

    Ayuhlah para mujahid..
    Ayuhlah para mujahidah..
    Kita tinggalkan zaman fitnah..
    Agar tertegak kalimah Allah
    Agar terbangun dunia baru Islam..

    Perjuangan kita belum selesai..
    Kerana hanya yang cekal dan tabah..
    Dapat membina mercutanda..
    Bangsanya yang berjaya.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  3. Orang politik jadi ketua sprm...kena kencing lagilah...patutlah hancing

    ReplyDelete
  4. 2020 parlimen bubar..tertegaknya islam di bumi malaysia..di perintah olih bani mim..pengibar panji2 hitam ialah pe muda tamim..

    ReplyDelete
  5. Cuma bila tiba tarikh keramat..tiada apa2 berlaku..jendol jangan menghilang kan diri..

    ReplyDelete
  6. Tun M, seorang yang memandang jauh. Mesti ada sebab melatik LK

    ReplyDelete