Tuesday, June 25, 2019

TAHNIAH UMNO DAN PAS - KABINET BAYANGAN PUN DAH SIAP



Mana Zahid?


SIAPA jemput LOKMAN Adam (Menteri Luar Negeri Menanti) terlibat Dalam kemelut PKR? Takkan Mamat ni sondol foc?








14 comments:

  1. mungkin zahid pada masa tu di Sg. Buluh😁😁

    ReplyDelete
  2. Mengandaikan poster ini memang kerja-kerja orang-orang UmNo-PAS, ini ulasan saya:-

    Penggal PRU14 masih berbaki empat tahun dan mereka sudah pun memasang angan-angan. Memang panjang sungguh angan-angan mereka.

    Bukan setakat angan-angan nak jadi kerajaan selepas PRU15, bahkan ketua puak mereka pun mereka berangan akan memperoleh gelaran Tun pada masa tersebut. Hahaha, lawak lawak.

    Itu pun mereka langsung tak ambil kira sekiranya umur tak sampai.

    Tanda-tanda awal ramai yang nak mati beragan akibat angan-angan yang musnah.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mustahil pru di buat lebih awal dgn kemelut dolak dalik madey yg melanda sekarang....
      .

      Delete
    2. Tuk madey pernah kata dia perlukan mp2 umno masuk dlm Bersatu untuk bolehkan pindaan perlembagaan dibuat bagi kukuhkan kerajaan...ada cerita tuduh mat hassan rancang pindaan perlembagaan untuk sekat najib dan zahid...

      Rahim tamby chik rogol budak lge yg masuk jail...cerita kisah lama berkait dgn madey seperti bail out anak madey cakap lokman boleh dipercayai...

      Tapi kisah rasuah azmin dan lge aku tak percaya lokeman adam...uem milik umno bawah najib...lojiknye adakah najib nak rasuahkan Azmin dan azmin akan terima?...

      Cuma kes lge tak patut dihentikan pendakwaan...biarkan mahkamah bersihkan lge.....

      Tuduh lokeman dalang vedeo seks Jemin susah diterima akal...bukan mudah lokeman nak atur rakaman vedeo....

      Cuma Jemin sudah ada kes aiskrim dlm jamban yg Jemin relaks....

      Delete
    3. Seronok juga baca tulisan mamat ketum..

      Delete
  3. kau bela je laaahh parti kunyit merecik hawaw kau tu KD...

    zahid dan nazri tunggu masa masuk geng aljuboori... syooohhhh berambosss..!!

    ReplyDelete
  4. Umno kata ini kerja orang yg dengki kerjasama Pas dan umno...KD ko pasti ke info grafik ni kerja umno?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak ADA cacat celanya poster itu, 95% Melayu Islam idaman orang Melayu.

      Penasihat pun ADA integriti, wibawa, amanah, berakhlak.

      APA lagi yang kurang.

      Delete
    2. Hahaha...ko perli penasihat plak...

      Kalo perkara yg tak pasti tak patut dibangkitkan...sengaja nak burokkan umno dan pas....

      Delete
    3. Najib TERBAIK dan hebat, difitnah Dan pendakwaan terpilih - masih ADA yang percaya.

      Aku bercakap secara realiti.

      Delete
  5. Hahaha.....ini yg dikatakan, counting the chicken before they are hatched. KJ takda jawatan ke.....diakan baik orangnya....???

    ReplyDelete
  6. KD/JD

    Should TDM still leading PH, this coalition should survive be able to be returned to power after PRU15...insha Allah

    Nonetheless due to unforeseen circumstances Mahathir decides to handover the reign to an unqualified Brader who has no track record....PH would be crushed and PH becomes a one term coalition party....

    ReplyDelete
  7. Selepas MAHATHIR adalah Anwar..terima SAHAJA lah realiti itu kecuali Anwar tersalah langkah.

    Hormatilah pendirian MAHATHIR.

    Jika ADA gerombolan lain yang hijacked Dan samun jawatan tersebut, itu lain story.

    Mahathir SEBAGAI PM juga bukan disenangi oleh semua tetapi realitinya Tun lebih baik Dan tetbaik.

    ReplyDelete
  8. Nama KJ tak tercatit pun.....eh aku lupa ,puak2 UMNO/PAS ni mana mungkin berhajat nak melantik orang2 cerdek macam KJ....melainkan dok pakat2 dengan geng2 bodo dan bangang mereka je lah.Titik..

    ReplyDelete