Tuesday, June 18, 2019

YANG KENA TUDUH AZMIN, YANG MENGAKU HAZIQ - PKR PARTI INTIM LGBT???

https://dialograkyat.blogspot.com/2019/06/pkr-khususnya-presiden-akan-dilihat.html
Siasatan polis masih berjalan..
Pelik tak..
Azmin diminta bercuti dari jawatan kabinet?
Apa kaitan?

Haziq digantung jawatan kontrak kerajaan?
Betullah tu..

PKR tidak ambil tindakan ke atas Haziq alasan tunggu siasatan polis?
Kenapa parti tidak boleh ambil tindakan ke atas pengakuannya?
Tidak ada keperluan parti tunggu siasatan polis?

Bagi Azmin yang dituduh, alasan tunggu siasatan polis adalah relevan.

Sayang sunghuh PKR kepada LGBT secata terang terangan.




10 comments:

  1. Memang betul PKR adalah parti yang pro liwat dan peliwat.

    Presidennya telah disabit dengan jenayah liwat. Di dalam proses perbicaraan dia memilih untuk tidak memberi keterangan dari kandang saksi dan demikian dia 'selamat' daripada disoal balas.

    Di dalam proses di luar mahkamah pula dia enggan bersumpah laknat balas ke atas penuduhnya yang telah bersumpah laknat bahawa dirinya memang telah diliwat oleh sang Presiden.

    Alasan yang pKR berikan ialah tuduhan liwat ke atas Presiden mereka itu satu fitnah.

    Kini seorang ahli parti mereka secara terbuka dan penuh bangga mengaku telah melakukan liwat. Ini bukan lagi satu fitnah malahan adalah satu pengakuan. Mengapa tiada tindakan diambil?

    Hanya satu jawapan sahaja. PKR memang pro liwat.

    Saya tidak akan terkejut lagi sekiranya selepas ini video2 liwat pemimpin-pemimpin PKR bocor.

    Semua orang yang pro Brader mahupun Azmin sekarang ini di dalam PKR sudah tidak lagi boleh dianggap selamat total daripada amalan songsang ini. Kedua-dua kem di dalam PKR kelihatan mesra amalan liwat.

    Penyokong-penyokong Brader yang bersungguh-sungguh mahukan Brader segera menjadi PM dan bersungguh-sungguh mengatakan liwat 1 dan liwat 2 adalah fitnah kini tidak boleh menyalahkan sesiapa sekiranya orang lain menanggap mereka juga barangkali pengamal liwat, sama ada dia adalah seorang blogger mahupun pengomen tetap di dalam blog, kerana gambaran hari ini ialah PKR memang dipenuhi geng liwat.

    Apapun liwat telah menjadi punca parti ini ditubuhkan dan kini kelihatan liwat akan menjadi punca perang saudara yang bakal berlaku di dalam parti ini.

    Peliwat tak layak menjadi PM. Mereka boleh kemaruk ataupun mengidam untuk menjadi PM tetapi merka takkan dapat menjadi PM.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan ckp aku akan kasi payung dengan peliwat

      Delete
  2. Mat ni mengaku menyuntut. Ini jenayah di bawah undang2 Malaysia. Apasal dah tangkap tapi tak dituduh di mahkamah lagi ? Law Malaysia Baru ke ni ?

    Presiden parti patut dah pecat ahli parti yang perangai nya merosakkan imej parti. Apa tunggu lagi ?

    Kalau la ada cerita maha sensasi di belakang video ni, toksah simpan. Rakyat Malaysia berhak dapat kebenaran. Kalau pun dengan kebenaran ni kerajaan ph boleh tertangkup, cerita kan yang benar.

    Berapa banyak lagi skandal2 yang bukan2 dan memalu dan meloyakan ni belum diceritakan ? Siapa2 lagi ada cerita lendir ni digalakkan bersuara. Jangan malu. Santubong tak malu pun. Efektif jugak 'apa malu bossku' ni. Ada pengikut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebas jaminan polis.
      Siasatan belum selesai.
      Pengakuan melakukan Jenayah tanpa bukti Dan SAKSI tidak cukup kuat untuk dibawa KE mahkamah.

      Tunggu.

      Contoh
      A MENGAKU bunuh B, tunjuk gambar..
      A tidak boleh DIDAKWA selagi polis belum temui mayat dan senjata yang digunakan.

      Ini standard undang².
      Tolong Belajar sikit sebelum komen.

      Delete
    2. Setuju kd..
      Tk jumpa mayat..mmg tk boleh di sabit kan bersalah..tapi yg bunuh dh mengaku..pulas la telinga..tanya mayat campak mana..

      Sama dengan merodok..cek ler lendir ke..koyak ke..serbu hotel..cari lendir...hangkut tilam..atau tanya ada parut ka..tanda beranak ke..jambatan bengkok ke..hi hi hi.jangan bebas kan si haziq tu..kasu sumbat dalam..kalau tak di sula pun.

      Delete
  3. Kerana wang juga jawatan
    Manusia boleh berlagak iblis
    Nafsu songsang mengikut syaitan
    Akhirat nanti menjadi muflis..

    Begitu 'suci' megah maksiat
    Konon besar ada jawatan
    Orang benci sepanjang hayat
    Hidup mati orang persetan!

    Ada sebab dia mengaku
    Tok Dalang ada belakang
    Mungkin penuh wang disaku
    Gelap mata jadi belukang?

    Jika semua sudah terbukti
    Pengamal liwat wajib ditolak
    Tak kira siapa wajib berhenti
    Jika memimpin pasti bergolak!

    Blogger sebelah asyik nak bantai
    Selain Tun, Azmin dikata
    Idola dia tak mahu kitai
    Peliwat takpe..asal bertahta!

    Seronok dia bantai Azmin
    Sebut moral, sebut agama
    Tapi lupa nak tengok cermin
    Jantan, betina Idola terima!

    Jika tak balik ke pangkal jalan
    Diberi amanah lain jadinya
    Klepto, liwat jadi amalan
    Lebih baik meninggal dunia!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog sebelah tu, sekarang ni lebih 90% hanya dipenuhi oleh copy paste dan pantun tak ketahuan.

      Kejora (Anonymous huruf besar) dan Kejora Bapuk Bodo (anonymous huruf kecil) dengan komen2 dan pantun2 sampah selain MVA yang copy paste benda yang sama di dalam setiap entry. Itu sahajalah orang-orang yang memeriahkan blog tersebut.

      Dah jadi macam Perkasa, perkasa apabila bersama Tun, longlai apabila ditinggalkan / meninggalkan Tun.

      Delete
    2. Ada yg taksub Anwar dan ada yg taksub Tun seperti Fan Tun. Akhirnya rakyat rugi. Ekonomi yg kembang zaman DSN kini suram dan muram. Bila Fan Tun nak balik ke pangkal jalan.

      Delete
  4. I thought this was your writing coz got some contradict opinion before this. Siasatan tengah berjalan, semua boleh buat spekulasi. Its normal bro. Yang tak normal ialah kau spekulasi selepas siasatan dah habis. Hahahahahaha.

    ReplyDelete
  5. Siapa yg salah tetap ditegur
    Mana taksub tolong buktikan
    Ingat Mr J dah masuk kubur
    Rupanya masih nak cari makan!

    Yang ajaib bin hairan
    Tun salah kenapa tak lapor
    Jibbo kalah Mr J baran
    Habis dedak,tak berasap dapur!

    Penakut berani cakap belakang
    Tuduh orang takde bukti
    Jibbo Klepto dah tentu belukang
    Mr J percaya setengah mati!

    Mr J baliklah ke pangkal jalan
    Dengan Jibbo negara tak harap
    Kebenaran itu pahit ditelan
    Niaga sayur..sudah ke bangkrap?

    Jika tomato mana tak laku
    Busuk nak jual sudah terlewat
    Mr J kan bijak bab memaku
    Tolong sumbat punggung peliwat?



    ReplyDelete