Wednesday, July 24, 2019

LOKMAN ADAM SUDAH PANIK




https://youtu.be/wqbHq5ytTHM

Bukan sahaja IGP penipu tetapi dikatakan bodoh kerana merujuk AG jika ADA keperluan tangkapan.

IA suatu perkara baru, dibenarkan oleh undang², langkah bijak IGP dalam ISU sensitif Dan politik, menyerakan kepada 2nd opinion.

IGP menyembunyikan RAHSIA? Sejak bila laporan siasatan Polis perlu dihantar kepada dia?
INI betul² bangang..
Siasatan tidak perlu didedahkan KECUALI di DALAM mahkamah atau yang setaraf.

45 comments:

  1. Lokman tak panik langsung mcm perogol DAP yang lansung tak direman IGP Si Bedul ...


    IGP bukan penipu tapi khadam dan perkakas kutty... mcmm citer P.Ramlee 3 Abdul kebetulan IGP pun ada nama Bedul padan dah dng citer 3 Abdul tuhh.. tiup wisel preettt..!!

    berlari lah si bedul tipah koyak dan AG tomi tomato ikut skrip tuan fitnah mereka..


    tak gituu..!!

    ReplyDelete
  2. Macammana ko tahu lokman adam panik?...dia bagi tau ko ato ko main agak2 aje...seblm ni ko kata anwar tak tenang...

    Ko ni nujum pakai hentam....

    Pakar undang2.... Hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyakit nujum loyar buruk dan mengarut john doe sudah meresap dlm otak KD.

      Delete
  3. Baguslah suharli masrop kau dah Tak cakap pasal undang²..

    Siapa yang tahu APA itu AG takkan semborono mempertikaikannya, peranan Dan kuasanya.

    ReplyDelete
  4. Perogol bebas AG dan Si Bedul buat bodoh ajer...kau tak pertikaikan jugak ke KD...

    ko pi cari jon doe budak suman suh dia masuk blog cahaya majid...!!

    dah lama jon doe tak bersiaran... berak berdarah ke haper dia tu...


    ko pi cari best fren jon doe skgggg..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau scroll down.. Baca balik apa aku tulis tentang yg disyaki rogol dibebas.

      Sesekali biar kau jadi babi - tunduk bawah

      Delete
    2. Pendusta berharap John Doe berak berdarah sebab John Doe telah bersumpah laknat para pendusta bakal tewas mutlak pada hari terkahir zaman fitnah berlangsung.

      Itu bermakna pendusta tahu sumpah laknat tidak boleh dibuat main. Sebab itulah pendusta sentiasa memberikan alasan apabila dicabar bersumpah laknat balas. Sebab di dalam hati mereka, mereka mengetahui hakikat diri mereka adalah pendusta.

      Itu juga bermakna pendusta mengetahui bahawa apabila John Doe bersumpah laknat menyaksikan bahawa Virgo Lara, Mr J, Geng Najib dan Kejora adalah pendusta zaman fitnah, John Doe tidak bermain-main.

      Para pendusta semuanya bakal hilang alasan apabila mereka benar-benar tewas mutlak kelak.

      By the way, John Doe tidak bersiaran disebabkan sibuk dengan urusan kerja selain beberapa entry2 sdr KD yang terakhir ini adalah di atas topik yang sama dan John Doe telah pun berkongsi pandangannya tentang Tun M sedang membuat perkara yang betul di dalam kes video dakwaan sebagai Azmin ini dan itu saja sudah memadai untuk menghilangkan alasan para pendusta apabila mereka ditewaskan secara mutlak kelak.

      John Doe tidaklah bersiaran dan memberi komen kerana mahu mengisi masa lapang mahupun kerana suka-suka, sebaliknya untuk menghilangkan alasan para pendusta apabila mereka benar-benar tewas mutlak kelak.

      Que sera sera; Ketika para pendusta itu tewas mutlak di tangan Pasukan Panji Hitam, mereka bukan sahaja telah kehabisan tempoh untuk bersukaria, bahkan telah kehabisan alasan untuk terus beralasan. Seluruh manusia akan bersaksi bahawa mereka sedikitpun tidak teraniaya.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    3. tak ade scroll la.... ko CnP je la .... org nak berak pun tak senang..


      kikikiki..

      Delete
  5. Hari ini, Farhash mengulangi dakwaannya mengenai “konspirasi” dengan berkata, penyiasat mengikut “satu set arahan jelas daripada seseorang di atas”.

    “Sesetengah perkara yang ditanya sama ada saya tahu mengenai satu gajet hilang (dikatakan digunakan untuk merakamkan video seks itu), nama tempat kebanyakan rakyat Malaysia pernah dengar atau kunjungi, masa dan tarikh kedudukan saya secara rambang, tetapi dirasakan seperti membuang masa kerana mereka tidak perlu 4 hari untuk tanya semua ini.

    “Ada hari di mana saya hanya dipanggil untuk berborak dan menghabiskan masa bersama mereka.”

    Katanya, beliau diyakinkan penahanannya untuk menimbulkan persepsi umum negatif terhadap Anwar dan beliau dianggap “penampan” yang sesuai.

    “Saya marah dengan Azmin dan selepas dibebaskan, saya menyerangnya secara lisan kerana jika kita sebagai rakyat Malaysia perlu menghormati undang-undang, kenapa beliau berselindung di sebalik selubung keistimewaan?” soalnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farhash memang diarah untuk bercakap, provokasi bagi menunjukan kezaliman, konspirasi dan ketidakadilan dengan harapan ada bangang² akan turun ke jalanraya jika diistiharkan reformasi...

      Yang percaya cakap farhash tu pun sudah boleh dikategori bangang ..

      Lobakman bercakap di pihak umno..

      Harap² dapatlah bergabung di sogo demi keadilan, bangsa, ugama dan negara..
      Kikikikiki

      Ini taktik basi beb..

      Delete
    2. Teori ko saja...lobakman nak yg bersalah didakwa dan buktikan nampak nak sorok hingga hamid bador dah lintang pukang

      Delete
    3. Sejak bila lobakman reti sebut bersalah dan dakwa.

      Jilat najis bertahun lamanya xde pape pun

      Delete
  6. Dalam you tube nampak lobakman panik?...dia boleh ingat seksyen2 mana yg berkaitan...

    Sekarang sistem sudah tukar peguam negara yg putuskan boleh tangkap ato tidak...

    Hamid kata vedeo blur...maknanye Jemin tak boleh di tangkap...lepas lokman balik jakarta hamid cakap kertas siasatan sudah serah AG...AG kena pikir nak tangkap ato tidak..

    Siapa yg panik sebenarnye hingga prosedur bercelaru?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernahkah undang² panik?
      Pernahkah hakim panik?
      Pernahkah sungai buluh panik?

      Yang panik adalah mereka yang akan disiasat dan ditangkap walau setinggi mana pun kedudukan..

      Itu sebab satu masa dulu ada hero lari ke kediaman duta turki..
      Kikikiki

      Delete
    2. Sekarang sistem sudah tukar...

      Suharli masrop kau jangan sebut pasal undang² guna bahasa asar..

      Delete
    3. Tak betul ker?...biasanye polis yg tentukan tangkap tak tangkap..AG tentukan dakwa tak dakwa...
      KD yg panik?...

      Delete
    4. Undang2 tak panik...penguatkuasa undang2 yg panik...sekali blur sekarang ikut AG nak tangkap tak tangkap..kalo blur boleh ker AG tangkap?...raja lawak buat lawak lagi...hihihihi.. kD ko terlebih bijak...

      Delete
    5. Orang lemas di laut, heran kenapa sekor tikus AnonyMOUSE 7:19 pm lemas di daratan, menggelupur tercungap-cungap panik tak karuan...??

      Delete
    6. AnonyMOUSE 7:19 pm panik tak tentu hala melalut mencarut di blog Shahbudin......

      anonymous
      25 July 2019 9:47 pm

      "Wak Otaman Hindu kunyit lemas didaratan lepas gerudi stor kunyit bini dia.….ya amma..Kikikikikiok".

      Delete
    7. Menurut cerdik pandai ilmuwan agama, "orang yg bersahadat 9X sehari tak akan mengeluarkarkan kata2 carut kotor".

      Delete
  7. Kalo vedeo blur tak dapat tentukan Jemin dlm vedeo kenape Hamid kata terpulang kpd AG?...kertas siasatan tak jelas nak tangkap buat ape?..atau pon tiba2 vedeo sudah jadi terang?...Hamid dan KD sama2 pening...

    Reman farhash sampai 8 hari...berape lori kertas soalan?...helah polis supaya farhash mengaku teori polis...gajet ape yg hilang?...polis masih terkial2 cari bokti dalang...lobakman panik?..

    ReplyDelete
  8. This lokman is just ignorant to the fact. His conclusion is based on error level analyisi. Btw ela is to detect any digital manipulation of compressed picture. I G P dah kata picture itu bukan fake so what is his problem. Error level analysis a tool for facial recognition. My take is it a waste time and money to go beyond that as you need security or military grade analysis. Btw ela software bolih download free from web.

    ReplyDelete
  9. selagi kutty dan aljubori hidup malaysia tak selamat haru biru ekonomi merudum.... lepas ni jangan lantik prmimpin dari utara... suma haprak sampai akidah iman dilacurkan dng comango pluralisma murtad...


    ko KD nak fakta pasai apa pemimpin utara suma tak boleh pakai...!!! telo jubo suma dijual kat cina tongsan

    ReplyDelete
  10. diam lah KD....jubo ada jubo?

    ReplyDelete
  11. Jemin berlindong dibelang bontot madey..IGP berlindong dibelakang AG...second opinion amendenye kalo dah jelas vedeo blur tak perlu second opinion lagi......AG nanti rujuk madey plak thrd opinion....madey kena bersllat kuntau halalkan matlamatnye...

    ReplyDelete
  12. Penjelasan kenyataan IGP berkenaan 'AGC putuskan penahanan Azmin'
    9:48 pagi (Dikemaskini 10:29 pagi)

    A A
    Semalam Malaysiakini memetik The Star yang pada asalnya melaporkan Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador sebagai berkata Pejabat Peguam Negara (AGC) akan memutuskan sama ada Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali perlu ditahan berhubung kes video seks.

    Hamid dilaporkan berkata demikian ketika sidang media di Melaka. Malaysiakini tiada wartawan bertugas di negeri itu.

    Malaysiakini difahamkan laporan semalam tidak tepat dan the Star telah membuat pindaan terhadap laporan itu lewat malam semalam.

    Rakaman audio sidang media yang diperoleh Malaysiakini menunjukkan Abdul Hamid ditanya pemberita sama ada Azmin akan ditahan jika adan bukti terhadapnya.

    Bagaimanapun Hamid berkata: "Kenyataan beliau sudah diambil, di peringkat awal lagi sudah ambil."

    Beliau kemudian berkata terpulang kepada AGC untuk memutuskan tindakan selanjutnya

    ReplyDelete
  13. Hamid buatnlaporan polis kerana lobakman kata hamid penipu..

    Kes kecik aje kalo panik pon cikit ajee....takkan hukuman gantung kot sampai nak kena panik...denda aje hukumannye.....

    Cerita KD tak sepadan dgn kes..

    ReplyDelete
  14. Aku ingat lobakman sahaja panik..

    Rupanya pecacai dia pun panik.. Lintang pukang bagi komen.. Buat teori undang² atok dia

    Kalau tak panik.. Mesti boleh berpantun kan, kan..

    ReplyDelete
  15. ANWAR PERDANA MENTERI MALAYSIA KE-8 ??

    oleh Hamsina Hamzah



    Berkata Imam As Syafie; Kamu carilah pemimpin yang banyak ' Panah Fitnah ' menuju kepadanya...maka kamu ikutlah pemimpin yang difitnah banyak itu...kerana dia sedang berjuang di LANDASAN YANG BENAR.
    Berikut adalah senari FITNAH yang ditujukan kepada Anwar Ibrahim.
    01. Difitnah agen CIA.
    02. Dfitnah agen FBI.
    03. Difitnah agen Amerika Syarikat.
    04. Difitnah agen Yahudi.
    05. Difitnah agen Israel.
    06. Difitnah agen China.
    07. Difitnah agen India
    08. Difitnah agen Kristian.
    09. Difitnah agen George Soros.
    10. Difitnah agen Asing.
    11. Difitnah proxy Yahudi.
    12. Difitnah Perasuah.
    13. Difitnah pengamal LGBT.
    14. Difitnah main bini orang.
    15. Difitnah Peliwat.
    16. Difitnah main depan belakang.
    17. Difitnah Islam sesat.
    18. Difitnah Islam Liberal.
    19. Difitnah ada RM 3 Bilion.
    20. Difitnah hanya mahu jadi PM
    21. Difitnah memiliki Ladang IOI.
    22. Dfitnah bertanggungjawab bawa Umno ke Sabah.
    23. Difitnah menjatuhkan PBS.
    24. Difitnah beri IC kepada PTI.
    25. Difitnah rayu undi kepada Nur Misuari.
    26. Difitnah DALANG pencerobohan Lahad Datu.
    27. Difitnah budak suruhan IMF.
    28. Difitnah Wahabi kerana rapat dengan Raja Saudi.
    29. Difitnah menjatuhkan Tun Mustapha Datuk Harun.
    30. Difitnah gila kuasa.
    31. Difitnah memaksa minta tanah di Sabah.
    32. Difitnah kali langgan pelacur.
    33. Difitnah memberi muka dan berlembut dengan masyarakat China.
    34. Difitnah Boneka Amerika Syarikat.
    35. Difitnah melencap.
    36. Difitnah kaki penipu besar.
    37. Difitnah kaki sandiwara.
    38. Difitnah berakhlak rendah.
    39. Difitnah mata lebam tumbuk sendiri.
    40. Difitnah tidak bermoral.
    41. Difitnah agen Komunis.
    42. Difitnah seorang Gay.
    43. Difitnah tidak sabar mahu jadi PM.
    44. Difitnah cakap barua kepada Azmin Ali.
    45. Difitnah terburu-buru mahu jadi PM.
    46. Difitnah terlalu gairah jadi PM
    47. Difitnah mahu menjatuhkan Tun sedangkan ada perjanjian.
    48.Difitnah melakukan Liwat di Singapura.
    49. Difitnah ada bebarapa akaun di luar negara tetapi telah dinafikan Wikileaks.
    50. Difitnah jadi barua Dap.
    51. Difitnah Freemason.
    52. Difitnah sebagai dalang dibelakang video seks Haziq.
    ADAKAH ANWAR PEMIMPIN YG SEDANG BERJUANG DI LANDASAN YG BENAR SEPERTI YG DIUNGKAP OLEH IMAM AS SYAFEI??
    Dato Seri Anwar Ibrahim sebelum memasuki Umno dan berpolitik pada tahun 1982 telah berjaya mencipta dan melakar sejarah sebagai ' Pendakwah dan Cendekiawan Muslim ' yang dihormati dikalangan negara-negara Islam dan Barat.
    Sejak Dato Seri memasuki Umno dan berpolitik sehingga hari ini Dato Seri tetap konsisten menggunakan ' Pendekatan Islam ' dalam politik dan seluruh dunia Islam dan barat mengenali Dato Seri sebagai ' Muslim Democrats.'
    Sehingga hari ini Dato Seri Anwar Ibrahim kekal dan Istiqomah terus ' Berdakwah dijalur Politik dan Berpolitik dijalur Dakwah.'
    Dato Seri Anwar Ibrahim mendapat Sanad Pengajian Pondok Manabil Ulum Penanti,Pulau Pinang,dari Gurunya ia itu Tuan Guru Haji Salleh Othman Al-Makki.
    Adakah Anwar Ibrahim termasuk dalam golongan pemimpin yang dimaksudkan oleh Imam As Syafie?
    Fitnah direka oleh pembenci dan pendengki, disebar oleh orang yang berkepentingan dan dipercayai oleh orang yang tidak mengkaji. Sebab itu fitnah wajib dihalang.
    Abdul Rauf Hj.Jainullah

    ReplyDelete
    Replies
    1. AJARAN PLURALISMA MURTAD ANWAR BUKAN FITNAH.... IA SUATU FAKTA..!!

      Delete
    2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


      Cuba baca tulisa Faisal Tehrani...."Ketika Saidina Ali tolak ‘reformasi’. Good article

      Reformasi yang dah basi

      Delete
    3. Memang betul Imam Syafi'e pernah diriwayatkan berkata sedemikian.

      Walaubagaimanapun pak Rauf ini telah menipu apabila mengatakan orang yang dimaksudkan oleh Imam Syafie adalah Brader.

      Pak Rauf ini kurang sikit saja level menipunya dibandingkan dengan Badrol Amin Bahron yang mengatakan Brader adalah Imam Mahdi.

      Kah kah kah, "Imam Mahdi" ini telah dua kali disabitkan dengan jenayah berkaitan dengan liwat. Masakan Imam Mahdi boleh sedemikian rendah taraf dirinya?

      Hakikatnya ialah individu yang paling banyak dipanah oleh fitnah di zaman fitnah ini tidak lain dan tidak bukan adalah Tun Mahathir sendiri.

      Tun telah difitnah macam-macam tetapi tidak satu pun yang lekat melalui proses pengadilan dan keterangan yang telus.

      Bebeza dengan Brader yang bukan saja telah sabit melalui proses mahkamah, enggan memberi keterangan dari kandang saksi yang membolehkan keterangannya dicabar ketika pemeriksaan balas, malah beralasan apabila diajak bersumpah laknat oleh penuduhnya yang tidak ragu-ragu bersumpah laknat membenarkan tuduhannya.

      Selain daripada faktor banyaknya panahan fitnah terdapat dua lagi faktor yang boleh menjadi indikasi seorang pejuang kebenaran yang sedang melalui jalan-jalan fitnah iaitulah :-

      1. Dia telah menyertai begitu banyak pertempuran dengan banyak pasukan lawan, sedang dia dan pasukannya tidak pernah ditewaskan oleh mana-mana pasukan lawan pun. Indikasi ini sabit melalui hadith-hadith mengenai Pembawa Panji Al-Mahdi dan juga Pasukan Panji Hitam.

      2. Dia menerima begitu banyak cercaan daripada orang-orang yang mencerca sedang cercaan-cercaan itu langsung tidak memberikan apa-apa kesan ke atasnya (Rujuk Al-Maidah : 54).

      Hanya satu individu sahaja memiliki ketiga-tiga ciri di atas iaitu:-

      1. Banyak panahan fitnah ke atasnya.

      2. Pasukan pimpinannya tidak pernah tewas.

      3. Dia orang yang menerima cercaan paling dahsyat di dalam perjuangannya.

      Individu itu tidak lain dan tidak bukan adalah Tun Mahathir.

      Dan disebabkan namanya 'MAHA-thir', tiada seorang manusia lain pun di akhir zaman ini yang menerima cercaan lebih dahsyat daripada apa yang diterimanya. Misalan; Mahababi, Mahakutty, Mahafiraun, Mahazalim dan macam-macam lagi.

      Dialah Tun Mahathir; calon tunggal yang memiliki segala ciri-ciri yang telah dikahabarkan mengenai seorang pejuang kebenaran zaman fitnah yang bergelar Pembawa Panji Hitam @ Pemuda Tamim.

      Que sera sera; masa akan membuktikan Tun Mahathir adalah orangnya.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    4. Budak Raif Jainullahtulmauttt

      ye la tuuu suma fitnah ... tapi ajaran pluralisma murtad Fakta dari Anwar Ibrahim

      Delete
    5. Aljubori pembawa panji kelabu asap.

      Delete
    6. Jon do dan pak rauf sama jer...dua2 kaki kelentong..buat cerita dongeng mengarut tak habis2.

      Delete
  16. Tempat lain tak ade cerita panik..hanye blog ni sahaja ade cerita orang panik..kerana blogger panik...blogger persepsi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bacalah ulasan pecacai..Tak sekata..macam² teori..lintang pukang..

      Tujuannya nak selamTkan lonbak..kalau tzk salah relax let bro

      Puak NI denngan kaum samburit sama je taraf

      Delete
  17. IGP hantar laporan kertas siasatan kpd AG ade rekemendasinye/pandangannye...

    ReplyDelete
  18. Hamid umum cybersecurity blur...so laporan siasatan IGP kpd AG blur jugak ato sudah tukar?...kalo blur macammana AG nak tangkap dan dakwa?.....nak second opinion ape lagi?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTAK hang memang bangang..

      Blur hanya satu part..siasatan itu ADA kepelbagaian kaedah.
      Terutama untuk mengesan DALANG...

      Delete
  19. Tanah Di Kampung Baru Bakal Dirampas Rejim Porn Hub (PH)

    Pemilik dan Pewaris Tanah Kampung Baru diberi dua pilihan:

    1. Jual tanah secara sukarela.
    2. Rejim akan merampas tanah melalui tindakan undang-undang.

    Rejim PH menggunakan perumpamaan 'durian dan mentimun' untuk merampas tanah dan pemilik tanah di Kampung Baru. Bagus betul Menteri Wilayah, Khalid Samad dan Rejim PH kerana mengusahakan rampasan ini.

    Tanah pajakan kampung-kampung baru yang digunakan untuk mengekang komunis, mahu diberikan dan diperjuangkan status kekal atau selama 999 tahun.

    Satu-satunya tanah pusaka orang Melayu di tengah-tengah bandaraya Kuala Lumpur yang bernilai tinggi dan disukai oleh taukeh-taukeh hartanah pula mahu dirampas dengan cara paling biadap.
    Posted 2 hours ago by Cucu Tok Selampit

    ReplyDelete
  20. Beberapa penjenayah yg dirakam oleh beberap CCTV (Di petrol station/dipasar Raya dsbnya) dahpun ditangkap.Yg dirakam dibilik hotel susah benar ye KPN? SUDAH TAHU ATAU BUAT2 TAK TAHU?

    ReplyDelete
  21. Beberapa penjenayah yg dirakam oleh beberap CCTV (Di petrol station/dipasar Raya dsbnya) dahpun ditangkap.Yg dirakam dibilik hotel susah benar ye KPN? SUDAH TAHU ATAU BUAT2 TAK TAHU?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju, kita cari dalangnya.

      Apabila jumpa dalang, dia boleh jadi saksi azmin atau samsul si pelakunya.

      Delete
  22. Aku lepaskan semua komen untuk disiar bagi menggambarkan betapa paniknya pecacai..

    ReplyDelete