Friday, August 16, 2019

IGP PLEASE TAKE NOTE

Tun
Muhyiddin
IGP
Maszlee
Mat Sabu
Anwar Ibrahim
Latheefa

Sebelum bercakap, sebelum buat keputusan, sebelum bertindak..

Tanya dulu OSTB..
Ok ke Tak ok

Kiblat baru Malaysia.

https://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2019/08/latest-news-zakir-naik-to-move-to-klia.html

#kau orang ingat mangkuk ni kalau bagi jawatan Menteri boleh buat kerja ke, bikin serupa cakap?


12 comments:

  1. Dulu zaman Jibby blog mamat ni MCMC block. Sekarang ni bila dibagi kebebasan bersuara, tak reti adab pulak bila bercakap (setakat keyboard warrior). Kalau tak suka pun ZN, minta tolong jaga sikit bahasa. Tak pun ingat kata P.Ramlee, bahasa tu mencerminkan bangsa. Mungkin dah rasa confirm tiket syurga barangkali. Nanti MCMC block site, pandai pulak merapu konon dianiaya, kerajaan PH penipu la bagai.

    ReplyDelete
  2. Da rasa hebat la tu bila ada berjuta pengikut kat blog dia.

    ReplyDelete
  3. Marah betul kluangman kpd outsyed....kerana pendapat tak sebulu....

    Mufti perlis penyokong kuat Zakir pon tak setuju Zakir bercakap sentuh sensitiviti kaum di malaysia...madey jadi pening....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan soal pendapat Tak sebulu..

      Tetapi sebab dia biadab Dan betlagak diva

      Delete
    2. Blog OSTB meningkat rating pasal pro Tun masa tu. Cuba tanya berapa rating sekarang?....baru dia sedar.

      Delete
  4. Tahun lepas di blog kd saya ada ulas/komen skit fasal ZN padahal entry kd masa tu citer benda lain.
    Tak tau nape saya terdetik ckp fasal ZN masa tu.
    "Jika benar dan terjadi" ia satu takdir kepada satu takdir lain khusus buat umat islam sedunia.

    ReplyDelete
  5. Makin kalut plak syed ni. Mcm ni ke perangai org ada2? Mentang2 ada kedai emas, berlagak la pulak. Boleh handle isu semasa ke dia ni atau melalak kat blog je.....
    Katanya rapat ngan Tun,awat Tun buat tak tau jer kat mamat ni. Masa dia advisor kat SPRM dulu, dia pun garu telor ker(tu pinjam bahasa yg dia suka tulis)
    Hang blah la syed.. cakap tak serupa bikin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak syed tu kalau digabongkan dgn shahbudin dan simajid amat sesuai sekali,mereka boleh buat parti baru iaitu parti PBM(parti blogger meroyan)

      Delete
    2. Syed DKK ni jadi Makin meroyan sebab Tak dapat apa apa lepas PH menang .Makin marah lepas blogger SadDee dapat jawatan di SC .Takan MADEY buta ,pasti Madey tahu mamat Syed DKK ni tong losing,sembang kencang

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete