Tuesday, August 6, 2019

JAWAPAN KEPADA ANWAR DAN UMNO ZAHID

whatever..bring it on


Asyik membisik dalam kain, sampai bila..



PETALING JAYA: A group of NGOs, including Bersih 2.0 and the Muslim Youth Movement of Malaysia (Abim), want the Prime Minister to set a clear transition plan for Datuk Seri Anwar Ibrahim to take over by 2021 and make him the deputy prime minister six months before that date for the sake of political stability.

"The Coalition for Clean and Fair Elections (Bersih 2.0), together with Abim and Gabungan Bertindak Malaysia (GBM), hereby calls on Tun Dr Mahathir Mohamad and the leadership of Pakatan Harapan to take clear and decisive steps to bring about political stability in the country by putting in place a clear transition plan based on their pre-GE14 agreement.
The group said that it calls on Dr Mahathir to set a date, somewhere between a year from now to latest May 9, 2021,

Read more at https://www.thestar.com.my/news/nation/2019/08/07/ngos-want-dr-m-to-make-clear-transition-plan-for-anwar-as-pm-by-2021#rXjlIyhlaGtQowJt.99

# ALAMAKKK....satu hari pun dah tak sanggup tunggu inikan pula Mei2021!!!!

;

7 comments:

  1. Yes!!!!

    Bukan sahaja kepada Jibby, Brader, Wak Jahid, Lobai Hardi dan kepala-kepala mereka, malah juga kepada macai-macai mereka seperti Virgo Lara, Mr J, Geng Najib, Kejora dan malahan juga Kejora Bapuk Bodo...

    JUST BRING IT ON!!!!

    ReplyDelete
  2. cai tak perlu komen dan fitnah lagi..

    panggil je anwar dan zahid untuk bertindak, cerita lebih, sembang lebih..habuk pun takdah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuu dia yg sebenarnya, bro KD....!!

      Mana mungkin mereka berani bertindak terang2an, terutama sang Tikus2 perusak yg tiap hari pukul curi berselindung di sebalik AnonyMOUSE.

      Delete
  3. Just bring it on...itu Juuga patut dituju pada johari Abdul Abdullah sani, nurul, rafizi, Otai Reformasi Dan ngo.....

    Apa nak sembang lebih, kerusi BERSATU kan ciput je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes bro.

      Dan termasuk juga blogger Shahbudin dan blogger Husin Lempoyang.

      Silakan langgar Tun dan mari kita lihat siapa yang bakal tergolek dog.

      Sembang luar gelanggang apa barang. Kucing pun berani meow kat singa dalam gelanggang rsangkar besi apabila kucing tu hanya dok bertenggek di luar gelanggang.

      WALK THE TALK and
      JUST BRING IT ON!!!

      💪🏻💪🏻💪🏻

      Delete
  4. Ku Li kata Tun takut pada Musa Hitam.

    ReplyDelete