Monday, August 19, 2019

WONG ***I KETAWAKAN Umno Youth ..HANYA 300 YANG HADIR



#Anjuran Pemuda Negeri dengan Ketua Pemuda Malaysia turun padang langsung tidak berbaloi...

Lebih baik jangan buat..

UMNO Johor makin lembab.
Bukankah sebelum ini LOKMAN sudah adakan kursus strategi demo?


Satu²nya kesilapan pemuda umno ialah rasa sangat kuat sehingga pemuda pas tidak turut dijemput bersama.

Crowd gives Kluang MP's name vulgar twist during Umno Youth chief's speech: Asyraf Wajdi Dusuki mentions Wong's surname repeatedly and the crowd fills in the rest.




Jasa umno - UTUSAN turut lingkup...
Wartawan langgar sumpah etika kewartawanan - kerana berdusta mempertahankan lanun mempersenda Tun.

8 comments:

  1. 300 pun ok mereka datang tak dibayar pun....



    kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..dulu hadir kerana dedak..

      Abah dah insaf


      Kikikiki

      Delete
    2. Mmg dah tak terbayar pun. Dah tak boleh menyonglap. Kehkehkeh

      Delete
    3. Bab desak org politik letak jawatan di Malaysia, lupakan lah. Aku petik ckp Tun, bukan budaya kita. 😂😂😂

      Delete
    4. Sapa kata tak berbayar? Bayar jugak...cuma kali ni mampu bayar untuk 300 org je. Rm50 sekor pun dah rm15k. Dah sengkek paham2 je la. Yg penting program jalan. Berapa yg mampu tu lah yang ada. Reality Bites kan kan kan....

      Delete
  2. Terok betul zakir ato polis tak paham english zakir...

    Lepas enam jam Zakir masih di Bukit Aman
    Shakira Buang
    9:50 malam (Dikemaskini 9:56 malam)

    A A
    Selepas enam jam, pendakwah kontroversi, Dr Zakir Naik kini masih berada di Bukit Aman untuk diambil keterangannya.

    Difahamkan Zakir bersama penguamnya memasuki Bukit Aman dengan Mercedes Benz hitam pada jam 3.15 petang melalui pintu kedua.

    ReplyDelete
  3. Kerja kerajaan la yg nk pastikan utusan bungkus. Tak gitu kd? Apa jadah bekukan akaun umno tu. Tu pasal utusan tak boleh run sbb modal dari umno kena beku. Apa jadah la kerja² jahat ni kerajaan buat. Kutuk² org umno knp tak bantu utusan, hakikatnya ada tangan hitam cap ph yg akan pastikan utusan bumgkus.

    ReplyDelete
  4. Kalau takder Utusan sekali pun, kita masih boleh dapatkan berita semasa drp portal berita online dan penerbitan berita fizikal lain. 😀 Dalam hidup aku, takder istillah boikot mana2 penerbitan berita. Rugi jika tak membaca apa yg hanya ditulis di pihak seberang jalan . Negara tetap sama kan?

    Cuma ralat jika pengurusan utusan dituduh tidak menjaga kebajikan pekerja berbangsa Melayu Islam. Kita dikurniakan Allah akal untuk berfikir maka gunakan nikmat itu sebaik mungkin.

    ReplyDelete