Tuesday, September 3, 2019

ANTARA AYAM JANTAN LOKMAN ADAM DAN AYAM BETINA

Yang terbaik ialah terus bertindak dan bukan TELOR sebiji riuh sekampung.


Sejak najib tersungkur hinggalah sekarang, lokman menyalak, Mahathir masih PM dan makin kukuh. Rakyat mahu lihat tindakan dan bukan meroyan macam cowboy terlepas kuda.

7 comments:

  1. Aku percaya siLokman Adam ni ada penyakit mental...kalau tak percaya cuba saudara2 perhatikan ,siLokman ni tak pernah henti2 manyalak macam anjing gila iaitu semenjak BN bungkus.

    Kesian sipariah ni...sepatutnya si KJ tulah yang kena menyalak sebab beliau tu ketua pemuda...tetapi apa yang berlaku adalah sebaliknya.Ada ke siapa2 yang kenal dengan siLokman Adam ni semasa Najib berkuasa dulu??....bukan ke pariah ni dulu ex orang kuat pak syih??...duk cari2 juga aku mana menghilangnya si Elly Suriati dan Habibah Yaakub??...dah lama dah tak nampak join pasukan menyalak bersama sipariah Lokman Adam.Inilah dia contoh orang2 bangang yang berotak dan berakal pendek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa ketua pemuda? Kj? Hahahaha..kau bukan ahli umno sbb tu kau tak tahu. Ketua pemuda umno adalah asraf wajdi dasuki. Kj tu bekas ketua yg sekarang takde apa² jawatan dlm parti, cuma mp rembau. Lain kali nak lawan salakan lokman kena ada fakta yg cukup, barulah tak nampak bodoh. Tau lokman tu apa jawatan dlm umno? Ahli majlis tertinggi la bro. Sbb tu dia ada lokus standi utk melalak selaku pembangkang. Normal dlm politik kena la ada strategi menyerang lawan. Bukan ke dulu ph sblm jd kerajaan ramai jugak yg berwatak anjing melalak tak kira apa topik. Ptptnlah, lynaslah, gstlah, 1mdblah, tollah, hargw petrollah dsb. Dah lupa? Ke bak kata kd, lemah tenaga batin?

      Delete
    2. Anon 48.00 PM...nampak sangatla kau ni seorang yang pendek akal...takkan kau tak boleh fikir yang aku bercakap tu pada masa BN masih hidup,tetapi pada masa sekarang ini tak perlu cakap banyak lagi dah pasal BN tu sebab dia dah MAMPOS.

      Delete
  2. Aku kesian tulang belakang najib sakit sbb duk atas bangku kayu.

    Aku sedih, coklat najib dicuri dlm peti ais.

    Aku meraung bila kasut cucunya dirampas pihak polis.

    Namun apa shj salah salahlaku najib, aku xpeduli tidak kira bagaimana bukti dihidangkan didepan mata.

    Kerana aku melayu bangsat, tiada maruah, tiada harta diri. Yg penting perut aku dan dan keluarga ku terisi. Inilah inti pati perjuangan demi demi agama, bangsa dan tanah air ku

    ReplyDelete
  3. Tk lama..pm tepi tmgah tunggu peluang..

    ReplyDelete
  4. bro KD.. besar ganjarannya utk Lokman jika PM ke 6 di lantik semula jd PM ke8..

    ReplyDelete
  5. Sokong abahturon...kemungkinan besar Lokman akan dilantik TPM...disamping ganjaran2 lain yang berbaloi dan munasabah!!..

    ReplyDelete