Saturday, September 21, 2019

FINAL: MELAYU PECAH DUA, SATU PUAK SOKONG RASUAH SATU PUAK TIDAK SOKONG RASUAH..

Tidak perlu bagi apa² alasan..
Tidak perlu bertapi tapi..
Tidak ada atas pagar..

PRK atau PRU15 menyaksikan pertembungan dua puak itu..
Yang menang akan jadi kerajaan..
Tetapi status perpecahan kekal kepada dua puak tersebut..


14 comments:

  1. Unity charter is about all Malaysians, says Umno Youth

    Tak Betul. It is about pembangsat dan penyesat. Yang kalah dan yang dahaga kuasa peringkat persekutuan. Superficiality breeds hypocrisy.

    Jadi unity bulan pasal malaysians

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Sorang dah mengaku memberi.. Takkan dia bagi kat hantu
      Sorang lagi lari keliling dunia.. Tak berani balik..
      Dua lagi hilang..
      Kapal mewah dah kwna rampas, jual..
      Harta rumah kena beku..
      Puluhan kes dalam proses..

      Punggong dah panas, sakit.

      Delete
    2. Mengaku je lah sokong... Saya sokong perasuah, lanun.

      Takkan hari ni tiba² pula malu nak mengaku

      Delete
    3. Kd, sebenaqnya depa malu nak mengaku. Nanti gelaran kafir harbi, pluralist, liberal, comango, kena balik kat muka mereka. Kata org, dah malu alah. Pasai tu tunduk tak berbunyi macam anak b...

      Kehkehkeh

      Delete
    4. 9.03
      Bukti dah bersepah. Di merata2. Kapal dah timbul kat malaysia, bank diarahkan tutup di singapura, hotel, lukisan mewah, dah dirampas. Kwn MO1 yg bergambar bersama ex PM & family nya di atas kapal mewah dah masuk penjara, pegawai2 bank yg terlibat di singapura dah dipenjara & didenda. Bukan bukti ke? Habis nak panggil fitnah?? Tahu maksud tuan sebagai bukti tu apa. Selagi si perosak agama, bangsa & negara tu tak mengaku, selagi tu le tuan & rakan2 tuan cakap tak ada bukti..otak orang2 bebal macam tu le..mengaku je tuan penyokong rasuah kan senang

      Delete
  3. Benar Bani Melayu sedang berpecah dua, walaubagaimanapun perpecahan ini masih belum final tetapi ia memang sedang menuju ke arah itu.

    Bani Melayu sedang berpecah dua. Kedua-dua pihak menamakan perpecahan ini dengan pelbagai nama. Ada yang menamakannya sebagai perpecahan di antara pemakan rasuah dan bukan pemakan rasuah. Walau apapun nama yang diberi pada hakikatnya ia adalah perpecahan di antara dua kumpulan. Kumpulan pertama adalah kumpulan orang-orang yang menyokong Tun Mahathir dan kumpulan kedua ialah kumpulan orang-orang yang menentang Tun Mahathir.

    Tun Mahathir adalah fenomena Bani Melayu, dan dialah yang menjadi kayu petanda perpecahan bangsa Melayu ini. Ia adalah perpecahan di antara kebenaran dan kebathilan. Banjaran Titiwangsa secara simboliknya benar-benar akan membahagi dua bangsa ini akibat fenomena yang bernama Mahathir Mohamad ini.

    Akan tiba masanya apabila perpecahan ini akan benar-benar mencapai klimaksnya iaitu apabila raja-raja Bani Melayu yang ramai jumlahnya itupun akan turut terpecah dua. Satu kumpulan menyokong Tun Mahathir dikekalkan sebagai PM dan satu kumpulan lagi mahukan pencabarnya menggantikannya.

    Perpecahan ini bakal membawa kepada berlakunya pertempuran kilmaks aka The Final Battle di antara pasukan Tun Mahathir dengan pasukan lawan-lawannya yang bersekutu. Lokasi pertempuran ialah Putrajaya, Bandaraya Akhir Zaman yang dibina oleh Tun Mahathir sendiri.

    Keputusan pertempuran ini juga telah diberitahu. Pasukan Tun Mahathir iaitu Tun Mahathir bersama-sama 313 pendokongnya dari kalangan Bani Melayu bakal mencheckmate dan menewaskan kesemua lawan-lawannya serentak di Bandaraya Akhir Zaman. Karamah akan terbongkar dan kebathilan itu akan tewas.

    Ia adalah kemenangan mutlak yang membolehkan pasukan Tun Mahathir mengibarkan panji-panji kemenangan mereka yang berwarna hitam. Ia adalah kemenangan mutlak yang bakal melenyapkan sama sekali jemaah-jemaah yang bathil di kalangan Bani Melayu. Ia adalah kemenangan mutlak yang menjadi petanda dan cut off date berakhirnya zaman fitnah yang telah berlangsung hampir satu abad, dan bermulanya proses untuk seluruh umat Muslimin ini melangkah ke zaman baru.

    Tidak perlu percaya apa-apa. Memadadilah untuk bersaksi bahawa John Doe telah mengatakannya.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  4. Kita kena respek le JUGA
    Pecacai yang mengaku sokong rasuah..
    Dah sah makan rasuah. Licin
    Boss apa nak malu...

    Kalau orang Tanya boss..Boss jawab le
    Saya Tak kenal..
    Pecacai pula akan sokong
    Ada bukti?

    Kikikikiki

    ReplyDelete
  5. Kempen pru14 madey nak selamatkan dan nak baiki malaysia yg dirosakkan oleh najib…..

    Dah hampir 1 tahun setengah bukan bertambah baik tapi bertambah rosak malaysia di kerjakan oleh madey dgn punahsihat ekonomi dan menteri ekonominye

    ReplyDelete
  6. Tajuk entry blog Budin terbaru..

    “PH AKAN DIHUKUM DALAM PRU AKAN DATANG JIKA TUN M TERUS JUAL ASET NEGARA”

    Prk Tg Piai pon madey dan Bersatu akan dihukum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu posting aku bertajuk..

      RAKYAT TG PIAI AKAN MEMBUAT UNDI PROTES CADANGAN ANWAR GANTI MAHATHIR...

      Delete
    2. Anwar ganti Mahathir
      Anwar ganti Mahathir
      Anwar ganti Magathir

      Selagi bini Anwar masih kekal Timbalan Perdana Menteri, selagi tu la Anwar tak boleh ganti Mahathir

      Takkan boleh laki PM dan bini TPM. Malaysia toksah nak cipta rekod baru pulak! Puak2 PKR ni hadamkan fakta ni betul2. Kalau Anwar nak ada harapan jadi PM, bini dia kena berhenti jadi TPM dulu. Ini akal geliga Mahathir..kikikiki.

      Delete
  7. yg penting sokong. boss kebas beratus juta, pengipas dapat berjuta, pencacai dapat beratus ribu, pengikut dapat ribuan, rakyat dapat ratusan setahun. jadi sokong juga perasuah kerana yg tak rasuah tak beri apa pun, jolok pencacai.

    ReplyDelete
  8. Komen yg mahu disiarkan mesti bermula seperti berikut..

    Yes, saya sokong rasuah, sebab ia baik untuk kesihatan...

    Atay

    Yes, saya tidak sokong sokong rasuah kerana itu adalah kemungkaran, dosa lebih besar dari makan babi..

    ReplyDelete