Monday, September 9, 2019

FUCTA PM SEMULA

Mahathir disebut sebut bakal PM hanya selepas PH dibentuk dan nampak ada keserasian..

Disebut² selepas ada seolah persetujuan dari Anwar dan Lim Kit Siang..malah majoriti pemimpin tertinggi semua parti bersetuju kecuali Azmin dan Zuraidah.

Disebut sebut kerana ada potensi menang selepas Najib dipercayai ada skandal.

Disebut sebut sebab tidak ada kes mahkamah yang boleh mencemar imej bakal PM.

Disebut sebut dalam majlis rasmi Dan diistiharkan.

Yang lebih penting, disebut sebut ketika PRU akan berlangsung 5-6 bulan lagi..

Jadi yang berangan Najib jadi PM semula kena cermin diri..
Tidak ada satu pun ciri-ciri di atas.


13 comments:

  1. WALAWEY NANG BUTINANG KUI BUTIKUI
    MANA ADA BOIKOT SITU ADA LANGAU
    KEMPEN BUY MYSLIM FIRST MME BAGUI..
    MACAI TEELOMPAT SELUPA KERA MAK KAU

    Guan Eng, mana ada boikot? Saya sudah tanya Pas dan UMNO kata Presiden MIC

    KUALA LUMPUR – “Tidak timbul langsung soal boikot barangan bukan Islam seperti yang di dakwa oleh Menteri Kewangan, Lim Guan Eng.

    “Malah saya sebagai Presiden MIC telah menyoal Pas dan UMNO dalam dua mesyuarat berasingan baru-baru ini tentang perkara itu dan dalam perjumpaan dengan kepimpinan MIC dan Pas, saya lontarkan kebimbangan ini, saya diberitahu oleh mereka tidak ada langsung isu boikot sebaliknya hanya mempromosi barangan muslim serta mencungkil bakat usahawan muda,” kata Tan Sri SA Vickneswaran.

    Menurutnya, ketika perjumpaan dengan Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi juga bersaksikan dengan MCA, jawapan beliau pula pihaknya sentiasa menyokong usahawan bumiputera sejak dahulu lagi tetapi isu memboikot produk bukan Islam tidak benar sama sekali.

    #BUYMUSLIMFIRST

    ReplyDelete
  2. kenapa najib selalu buat KD nightmare??

    haha

    ReplyDelete
  3. Silap najib lewatkan RCI forex...madey merayu kpd mahkamah supaya batalkan keputusan RCI tapi ditolak oleh mahkamah...

    Maknanye madey ade kes untuk siasatan lanjut tapi saper berani ambik tindakan?...dapatan RCI sahkan madey tidak amanah...

    ReplyDelete
  4. Kadar baru tarif air bagi semua negeri kemungkinan diumumkan hujung tahun ini.

    Menteri Air, Tanah dan Sumber Asli Dr Xavier Jayakumar berkata bagaimanapun perkara itu akan dibawa kepada Jemaah Menteri terlebih dahulu untuk dibincangkan.

    "Setelah Jemaah Menteri bersetuju dengan kadar baru ini baru saya akan umumkan kenaikan bagi setiap negeri, kemungkinan pada hujung tahun ini, tetapi saya tidak boleh janji apa-apa," katanya kepada pemberita selepas majlis pelepasan Larian Keamanan 2019 di Dataran Pantai Morib di Banting, Selangor.

    Menteri ni pernah kata kenaikan tarif tidak akan bebankan rakyat...

    Menteri kabinet madey sama kepala dgn menteri BN...

    ReplyDelete
  5. KD, KD...kenapalah bengap sgt!!
    Najib pun tak pernah kata dia nk jadi PM semula...
    Dia dh lepas semua jawatan dia dlm umno bila BN kalah..

    Yg kau dengki, hati busuk kenapa???

    Atok tu tak patut jadi PM.
    Dia sedang menjahanamkan negara..
    Konon nk selamatkan Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey nak selamatkan malaysia untuk kroni dan anak branak dia..

      Bandar 1 malaysia dah selamat untuk lim kang hoo bilion2...
      Kabel optik 5G dah selamat untuk mukeriz 21.5 billion..
      Penjilat yg jaga madey selamat kena kencing madey...

      Delete
  6. Tengahari tadi tengok siaran lansong di istana negara madey iringi Agong....madey jalan senget...berapa lama lagi orang tua ni boleh bertahan?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atok sepatutnya duduk dirumah, rajin ke surau, bertaubat, minta maaf atas semua fitnah yg dilakukan serta berbohong.
      Dekatkan diri pada Allah..
      Semoga Allah bagi dia taufik dan hidayah...

      Delete
    2. Jon doe akan bawak madey dekatkan dgn tuhan ..jon doe akan serahkan 313 bendera hitam kpd madey...bila madey kibar bendera hitam maknanye madey sudah dekat dgn tuuhan...

      Betul tak jon doe?....kikikikik..

      Jangan bilang aku tak kasi tahu...cukup bersaksi bahawa aku telah kasi tahu..

      Kepeh Kepeh kepeh bunyi bendera hitam...

      Kikikik..

      Delete
    3. Senget sebab takde stability apa yg dia rancang dan buat semua tak menjadi...menampakkan otak dia pun senget...he he he..

      Delete
  7. BN still the best.
    UMNO baru yg bangkit akan lebih inklusif, byk yg dipelajari dari kekalahan yg lepas...
    Akan bangkit semula dgn lebih kuat dan mantap...
    Gabungan BN/PAS akan lebih kuat.
    Rakyat akan aman dan makmur.
    Ekonomi akan bangkit semula..

    ReplyDelete
  8. Baguslah kalau sedar diri, jangan sebut lagi najib PM semula.

    Kikikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalaulah najib jd pm semua, sapa nk tanya ko dulu kd? Apa pengaruh ko utk tidak pilih najib jd pm semula jika bn-pas menang pru15 nanti. Ko jaga atok tu elok² nanti andai ph kalah.

      Delete