Wednesday, September 11, 2019

KALAU SYAITAN DAN IBLIS MAHU BUAT PENYATUAN UMMAH PUN KITA SOKONG JUGA SELAGI KEARAH KEBAIKAN

SUDUT GELAP: Ini kesah berlaku di Afrika Selatan.
Jika ada yang bersamaan itu hanya kebetulan.

Dan jika dalam perjumpaan termasuk perjalanan pergi dan balik berlaku bencana atau kemalangan maka berbaliklah kepada niat jihad ke niat jahat. Samada ke Jannah atau ke Jahannam...  

Isi kandungan piagam pula tidak akan didedahkan sepenuhnya kerana ia menjadi rahsia kepimpinan dalaman dan tertinggi kepada kedua dua pihak..
Ahli hanya ikut kalau nak masuk "syurga".

Ini kira "buah pukul" yang akan digunakan sesama mereka bila tidak ada persetujuan.

Rahsia ini bolehlah dianggap "bisikan syaitan" nafsu nafsi sesama mereka.



Ini cerita yang hampir sama, kebetulan..

Next: SUDUT CERAH..


14 comments:

  1. #HPU914 - BILA SEMUA HAPRAK PAS UMNO BERAMBOS PERGI...!!

    Piagam yang akan termenterai ini bukan diangkat oleh mana-mana parti, ianya adalah lonjakan permintaan dari orang Melayu yang menyedari bahawasanya Islam sedang tergugat di tangan Pakatan Harapan.

    SAMPAH SARAP USANG LUSUI DAN BUSOK
    MENGALIR BERSAMA AIR KOTOR BERDAKI
    HANCING TENGIK MELEKIT DI TENGOK
    SEMUA HAPRAK BERAMBOS TIDAK BERBAKI LAGI

    Ramai pemimpin di kalangan PAS dan UMNO cuba untuk bersatu sebelum ini, namun sering kali digagalkan oleh manusia sampah seperti Tun Mahathir, Anwar Ibrahim, Mujahid, Mahpos dan Khalid Samad.

    Anugerah yang paling cantik untuk PAS adalah apabila AMANAH diwujudkan, "pemimpin kaki lima yang menjual agama" sudah keluar dari PAS, serupa juga yang terjadi dalam UMNO, "pemimpin sampah" semua sudah lari ke PPBM.

    Bila pemimpin sampah lusui mengadai bangsa dan akidah dengan pluralisma murtad, anak cucu pegang plakad COMANGO toksik lebih gereja dari masjid maka elok sampah usang ini dibakulsampahkan sahaja.

    BERAMBOS SUDAH SAMPAH SARAPNYA
    SAMPAH PAS DALAM BAKUL AMANAH
    SAMPAH UMNO DALAM BAKUL BUNGA
    SAMPAH PLURALIS LGBT COMANGO HARAMJADAH

    Pada "pemimpin sampah dan penjual agama" seperti sang si fitnah jijik, batu api, adu domba dan puak - puak bodoh dalam PH ni....

    Dolu dolu semasa sahabat nabi belum terima hidayah Islam spt Sydina Omar, Hamzah, Abu Bakar dll masa belum isle ada yg pemabuk, sembah berhala, tanam bayi perempuan hidup hidup ... bila masuk Islam dia orang berubah dan mereka menyesal perbuatan mereka yg lalu sambil menangis menepuk dada, guling guling ( bukan guling di jalan raya yer..) tapi nabi tak pernah ungkit perkara lama tsb... yg dah berlalu taubat lah banyak banyak dan nabi siap pesan pada sahabat broo look forward.!! come on broo look forward...life must go on and always repent broo..!!

    Pada puak bodoh si fitnah PH akal suntuk asyik bernostalgia haram jadah Amanat Hadi, kafir mengkafir dll.Ingati lah kisah sahabat nabi sebelum terima hidayah seperti diatas tadi. Kualiti otak pemimpin sampah ini asyik menipu menfitnah, adu domba dan membatu api lagi. Ikutilah kisah sahabat Nabi dan pesan nabi "look forward" adalah nafas baru perjuangan masa depan..

    Bukan mcm rendah kualiti jaket kalis peluru yang akhirnya askar terbaik diragut nyawa mcm rendah kualiti sijil palsu pemimpin PH jugak..suma nak menipu .. nyawa lansung tak ada harga lagi..

    Dengan keluarnya kuman-kuman dari PAS dan UMNO, dengan kehendak Allah Swt, perpecahan yang selama ini dikeji oleh Allah swt telah bertemu dengan jalan terbaik suatu penyelesaian.

    Kepada umat Islam, sambutlah salam dari PAS dan UMNO, satukan hati-hati kita yang sekian lama dibelenggu dengan perangai perpecahan, masa untuk kita menikmati keindahan kesatuan, keindahan rakan-rakan se-Islam kita yang sudah hilang penyakit prasangka busuk hati dengan hasad dan fitnah jijik.

    #buymuslimfirst

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini FUCTA terbaik..Kat longkang Mana kau copy paste.

      Delete
    2. Kluangman sudah goyang...
      Kalau tada goyang apa pasal dia ada tulis FUCTA, yg ejaan sebenar FAKTA. Ada isi ka tada isi bro kluangman? Panjang lebar tu memang pedas terkena kpd pelarian dari umno dan pas. Bila sampah dah keluar, yg sakit hati tentulah kata sesuatu FAKTA menjadi FUCTA. Hati biar bersih beb, jgn HITAM berkarat.

      Delete
    3. Alamak kesiannya... Sampah dah keluar tp taik tertinggal dlm umno. Patutlah busuk... Ko mkn apa tadi?

      Delete
  2. Penyatuan ummah umno dan pas tidak akan gugat madey dan PH ...blogger2 PH dan mahacai tak perlu ulas program umno dan pas...kecuali jika ada rasa gerun dgn kerjasama Pas dan umno kerana sambutan hebat melayu.....

    ReplyDelete
  3. Melayu perjuangkan islam dan melayu lawan melayu barua DAP dan DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barua jho low tak nk lawan sekali? Kikikiki...

      Delete
  4. off tajuk jap.. 2 adun DAP letak jawatan dlm Parti DAP di Perak pasal kes rogol..

    nasib kjaan Perak ...lu fikir sindri

    ReplyDelete
  5. Sampai hati ko kata penyatuan ummah ni hasutan Syaitan.Agama apa ko anuti ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pun syaitan JUGA KE..seat terasa..

      Tu cerita di Afrika, takkan iblis di Afrika sama dengan sini..

      Hebat, hang kenal

      Delete
    2. KD bodoh cam lembu madey...bkn kau KD...ni KD negara arab..tapi kalau nak terasa pun boleh jugak!!!

      Delete
  6. Memang teruk kluangman boleh kenal setaan di afrika tak sama dgn setan di malsysia....

    ReplyDelete
  7. KD Bro,

    Blog lu ni dah kena sampok kuman terminal la. Buat blog lain la
    Komen2 berbayar ni bahasa nya buruk la..langsung tak melambangkan ciri Melayu yang beragama Islam.

    Aku neutral, bro.
    Yang korup gua kata korup
    Yang munafik gua percaya memang tetap munafik

    Kalau nak ada penyatuan tu bagus. Tapi niat penyatuan ni aku soal. Pasal apa dulu tak mau penyatuan yang memang asal mya memang satu. Kalau akhir nya pemyatuan ni macam biduk lalu kiambang bertaut, Alhamdulillah la. Tapi kalau penyatuan pada air liur aje, toksah berlakon la. Orang Melayu bukan buta, pekak dan bisu.

    ReplyDelete