Friday, September 27, 2019

NEW PAKATAN HARAPAN ANWAR PM

Untuk mencari 13 kerusi Parlimen membentuk sebuah kerajaan baru mengganti  kerusi BERSATU bukan lah sukar.

Sekaligus Tun bukan PM lagi bagi mengatasi masalah tak sabar menunggu segelintir pemimpin PKR.

Anwar dan DAP mampu membawa lebih dari itu dan menguasai sepenuhnya kerajaan.


Disarankan dangoi² PKR berhenti membuat saranan menggesa Tun yang akhirnya merugikan dan seolah memghina Anwar  sebagai pemimpin yang desperate.

4 comments:

  1. 1. Anwar is a desperado viz PM seat.
    2. Anwar believes the rakyat owed him PM's job
    3. Anwar is a bisexual who think hw can fool all people
    4. Anwar is a man living in constant denial thus indulge in hypocisy since his student days.
    5. InsyaAllah he will be best remembered as PM in Waiting for the rest of hia life....

    ReplyDelete
  2. Kalau tanya dalam 10 orang rakyat,tak ada seorang pun yang sokong untuk melantik Anwar jadi PM.Melainkan kalau tanya puak2 PKR yang bangang dan tak tahu apa2 melainkan gila kuasa semata2.Dan aku yakin dan pasti PH akan jatoh setelah Tun berundur.

    ReplyDelete
  3. Sangat setuju komen Anon 8:24

    ReplyDelete
  4. Anon 8:24 dan penyokongnya bodoh sombong dan macai tegar. Pada pru14... rakyat diberi peluang untuk memilih. Penyokong BN tak boleh nak paksa2 orang lain undi pihaknya. Begitu jugak PH ... tapi rakyat lebih percaya lebong PH dai lebong BN. Dah kalah tu buat cara orang kalah. Susah nak terima hakikat ke pemimpin korang ranai yang jadi pengkhianat dan menipu. Korang yang dah kena lebong dengan pemimpin BN tu kekal jadi penyokong tegar. Saoalah yang bodoh agaknya...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SPEKULASI TERKINI

Banyak sangat SPEKULASI MENJELANG keputusan mahkamah rayuan besok dan kemungkinan perubahan hukuman DIBUAT keseluruhan atau sebahagian tidak...