Wednesday, September 11, 2019

NIAT UMNO UNTUK TIKAM BELAKANG..BUKAN RAHSIA LAGI


18 comments:

  1. Tikam belakang tu keja Anwar Ibrahim

    sampah tu dah kuar dari penyatuan ummah...


    kikikiki..

    ReplyDelete
  2. ada munafik dah terasa bahang penyatuan ummah..

    jgn syor BMF...syor support beli carlberg!!!

    haha...

    ReplyDelete
  3. BJ HABIBIE 83 JUST PASS TODAY
    ROBERT MUGABE ALREADY DIE AT 95
    OMG 94 YEARS OLDIES UP.!UP.!AN AWAY
    ONLY TIME WILL TELL, REPENT BEFORE DIE


    KIKIKIKIKI.. ALFATIHAH

    #BMF

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macamlah kau tak mati.

      Delete
    2. dulu dapat dedak masa Boss power.Lani dh BN kalah,dapat makan bangkai.Tu yg dok doa org mati cepat.makan bangkai byk sgt.BN- Bangkai Negara.kikiki

      Delete
    3. Ko togok kencing pekat madey..

      Kikikik...syook kan?..

      Delete
  4. Buang Madey First. Terasa betul batangnya. Ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang pasti Najib dah kena buang. Ekeke

      Delete
    2. najib otw pi cuti selama2nya kt Buloh Inn Resort.kikiki..

      Delete
  5. Salam KD

    Aku perati kat dalam FB ,menteri Ph,akhbar dan media2 lain makin dekat penyatuan ummah makin galak bercerita...BESAR kekuatan dan ancaman.

    Alhamdulillah bg aku bg kau ni merosakkan krn terdapat Najib dan Zahid.

    KD...hanya zaman Tun M maka UMNO dn PAS bersatu.Terima Kasih banyak2 KD. Setiap drp kita ada main peranan positif atau negetif. Yg penting pengakhiran ceritanya...Insyaallah PRU 15 hasil tuaiannya. Moga Allah bg keselesan dan keberkatan masa itu.

    ReplyDelete
  6. Kesiannya KD orang buat benda baik pun dia sakit hati..Allahuakhbar

    ReplyDelete
  7. Aku harapkan penyatuan ummah ni kuat di akar umbi.

    PAS dan UMNO mesti menyokong Tun Mahathir. Apa yg berlaku biarkan ja..ini merupakan balasan keatas rakyat yg tak bersyukur.

    UEM bakal dirompak kroni.Ya kita sedih bakal kehilangan ratusan bilion tanah hak melayu kpd cina.Sedangkan hakikatnya semenjak UMNO memerintah trillion sudah kehilangan.Melayu makin merempat dibumi sendiri.

    insyallah gabungan 2 parti terbesar ni akan menjadi titik tolak perbetulkan balik kerosakkan yg berlaku puluhan tahun. Moga selepas ni kroni2 kafir tiada tempat lagi. Yg penting bersabarlah. Kepimpinan Tun Mahathir bersama Menteri Kewangan Lim Guan Eng memberi bukti betapa jauhnya cara mrk mengurus ekonomi berbanding Najib.

    Kpd org2 melayu banyak bersabarlah anda akan kehilangan dividen kali ni. Kaedah mengurus ekonomi jual dan hutang akan mengakibatkan negara diambang kemelesetan ekonomi.

    ReplyDelete
  8. 6.05

    ko pi basuh muko dulu la brooo...!!

    mesti budak gen Y baru balik dari PUB kepalo berat lagi tu...


    kikikiki

    ReplyDelete
  9. Hoi KD ingat sama dgn Allah Rabbul 'Alamin
    Mau kondem org pun, tengok le dulu cermin
    Tikam belakang tu bukan ker citer Mt Jemin
    Jantan sama jantan buat hubungan kelamin

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  10. Kluangman pandai reka citer karut dan dongeng umno nak tikam belakang pas...

    Umno tewas pru14 ada hikmah untuk perbetulkan perjuangan melayu dan islam...pru15 umno kembali...madey gelisah penyatuan ummah dgn bangkitkan isu kafir yg sudah basi...

    ReplyDelete