Wednesday, September 18, 2019

PASUMNO DAN SEKUTU AMBIL ALIH KERAJAAN 2020


Itu sahajalah peluang umnopas untuk ambil alih kerajaan dan beberapa kerajaan negeri tanpa perlu PRU15...

26 comments:

  1. Mana kebyataan umno pas nak ambil alih kerajaan tanpa pru15?... Rekaan kluangman semata2... Mcm jon doe jugak...kikikikik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peluang! Diulangi KD ckp peluanh. Kau tak faham Bahasa Melayu ke? Mcm mana dapat IC?

      Delete
  2. Kluangman...jgn kau sebut anmwar ambik alih pm tahun depan.....jon doe sudah nujumkan madey pasukan yg sentiasa menang...nanti jon doe kena terjun laut penang dgn panji2 hitam nye...dia blm taubat lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkan nak ckp Najib pulak yg ambik alih? Apa brg bossmu itu?
      Ekekekeke

      Delete
    2. Oh ya ka John Doe akan terjun ke laut? Cakap kosong tiada gunanya, JUST BRING IT ON!!!

      Supaya kelak seluruh bani Mim, umat Mim, warganegara Mim dan mahkluk Mim keseluruhannya akan sama-sama dapat melihat sama ada John Doe akan terjun ke laut atau sebaliknya John Doe akan menyahut seruan ayahanda Tun apabila ayahanda Tun membuat seruannya yang terakhir kepada anak-anak bangsanya yang cekal dan tabah untuk mengiringinya mempertahankan Seri Perdana daripada dirampas melalui pintu belakang oleh pendusta-pendusta zaman fitnah yang bersekutu sesama mereka.

      Rasa sebenar sesuatu kek itu hanya akan diketahui apabila kek tersebut benar-benar dimakan. Silakan makan kek itu dan kita akan sama-sama melihat siapa yang muncul sebagai pemenang mutlak dan mengibarkan panji-panji kemenangan mereka, dan siapa pula yang bakal tergolek dog tewas mutlak di medan pertempuran; tewas melalui perantaraan karamah pasukan yang dimuliakan.

      Perjuangan kami belum selesai...
      Kerana hanya yang cekal dan tabah...
      Dapat membina mercutanda...
      Bangsanya yang berjaya.

      In shaa Allah 314 anak-anak bani Mim akan benar-benar menegakkan mercutanda bani Mim yang berjaya.

      JUST BRING IT ON!!!!

      Delete
    3. John doe...pastikan bateri kekal berfungsi. Kalau bateri 'kong' camane nak pegang panji hitam?

      Delete
  3. Jika Tun Mahathir masih hidup selepas Mei tahun depan ..........di manakah dia?
    Kluangman macam mana pula........sokong DS Anwar pulak ka.............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah2 ko yg padam dulu sblm Tun. Ekekeke

      Delete
  4. Ciri ciri Bani Tamim Jon Doe
    1. 22 tahun merompak kekayaan negara
    2. Kroni anak cucu diutamakan - Maak aaii..!! Cirit Kibar Panji Hitam
    3. Gula gulakan orang Melayu demi
    sokongan untuk kuasa - Tuu dia ini Ciri sifat Panji Hitam ker..!!?
    4. Bila sokongan Melayu berkurang mainkan semula sentimen Melayu dan Anti Yahudi ( 3 surat diutus petnah kepada 3 PM isreal dan pertemuan rahsia Simon Peres di Paris, pemain kriket Isreal dan membuka barang import Isreal ke Malaysia) - Cirit@sipat2 Panji Itam
    5. Bila sudah mendapat Sokongan Melayu semula maka mengayakan balik kroni Cina dan anakcucu jadi keutamaan - Fuyoo Tokoh Panji Hitam tuhh..!!
    6. Asal jadi PM ada kes bunuh tak
    selesai spt Syuahada Jalil Ibrahim.
    (Kes BMf) dan Adib - Cirit2 Panji Hitam broo.. kau hado..!?
    7. Semua projek swasta kroni anakcucu kaut bila rugi rakyat tanggung (bailout ratus billion) - Tu diaa..! Cirit birit Panji Hitam tuuuu..!!
    8. 22 Tahun jadi Kepala Perompak kuasa
    Raja dihapus . Agung di fitnah dalam
    kes Prebet Adam 1 Malaya termakan fitnah -.Bole Kibar Panji Itam lagi tuhhh..!!
    9. Tanah rizab Melayu lingkup licin - fuuhh Panji Hitam tuhh..!!
    10. Semua projek mega kayakan kroni anakcucu rugi rakyat tanggung bailout. Kedai Roti pun minta bailout - Peegh!! cirit Panji Hitam
    11. Sokong LGBT, COMANGO pegang panji (plakad LGBT) himpunan Politik Toksik di jalan TAR bersama dng anakcucu bila kuasa tiada kuasa - Fuyoo!! cirit virit Panji Hitam..caya la
    12. Anak cucu sokong LGBT COMANGO diam dan sokong - Maak aii..!! ciri Panji Itam lagi tuhh..!!
    13. Tak suka bini tutup aurat bertudung anakcucu ko orang fikir sindri - Kannn Cirit Panji Itam tuuu..!!
    14. Pembenci Parti Pas parti melayu seumur hidup - Fiyoo Cirit Birit Panji Hitam!!
    15. Akhir hayat FITNAH lagi Kerajaan yg banyak kayakan kroni dan anak cucunya - Kan ciri Panji Hitam tu kann..!
    16. Terdesak nak kuasa sekongkol dng rasis DAP dan pluralis PKR serta Syiah PAN - Ciri Hampeh Panji Hitam mcm ni ker..!!
    17. FITNAH lagi dan lagi PM ke 6 sebagai pencuri bersama DAP, PKR dan PAN - Kibar Panji Hitam lagi tuhh..!!
    18. Bila Melayu Bersatu semula sabotaj dan hijack Penyatuan Umah - Paji Hitam ke Panji Kunyit nak kibar nih..!?
    19. Bila sokongan Melayu berkurang mula mainkan semula sentimen Melayu dan Islam bila dah dapat sokongan Melayu dicaci balik sebagai Melayu Subsidi , Melayu Malas, Melayu tak tau berniaga kecuali anakcucu, Melayu Kampung dll sambil kayakan kroni Cina dan anakcucu - Cirit Virit Birit Panji Hitam tuhhh lagii...!!??
    20. Fitnah orang sebagai pencuri sedangjan kejadian mencuri dan merompak sudah berlaku 22 tahun lalu - dia kibar Panji Hitam tu kann...!!
    21. Fitnah lagi dengan tuduhan pencuri sedangkan dimahkamah terkial kial mencari bukti. Satu Malaya lagi termakan fitnah si kepala perompak- Fuyoo Bolr Kibar Panji Hitam lagi..!!

    Ini ker ciri ciri , cirit virit cirit cair yang macai katakan sebagai Pembawa Panji Hitam...

    Kalau ini lah 'cirit - cirit' bakal Pemuda Bani Tamin panji hitam dari timur elok lah kita semua ajar anak cucu kita ada "sifat sifat" Sang Pembawa Panji Hitam yang seperti di atas..

    Walaupun kaki penipu pembunuh pembohong perompak penfitnah dan kaya raya 10 keturunan bole bawak Panji Hitam lagiiii tuhhh....!!!! kikiki.. Sapa sapa nak kaya 10 keturunan bole la ikut sipat sipat cirit birit Sang Pembawa Panji Hitam kat atas sana..tak dapat kibar panji pun tak apa lah labuu...!! Asal kaya raya 10 keturunan pun ok la tuuuhh..!! Kannn Jon Doe kann..!!

    Note : Kami tak bertanggungjawab lagi pada anak cucu kelian kalau ini sifat dan cirit cirit yang dikatakan pemuda Panji Hitam. Salahkan macai macai kepala perompak dan sekutunya spt Jon Doe KD dll

    #buymuslimfirst

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di sebalik segala fitnah dan tohmahan yang dilemparkan ke atas Tun oleh para pendusta dan para ruwaibidhah zaman fitnah, Tun kekal sebagai ketua pasukan yang tidak pernah tewas.

      Keadaan ini akan kekal sedemikian sehinggalah para pendusta itu tewas mutlak kesemuanya pada pertempuran klimaks, dan para ruwaibidhah itu pula diselamatkan daripada kegelapan menyokong kebathilan akibat bodoh sombong dan bingung.

      Silakan kata apa sahaja, asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan nasihat dan peringatan.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Kikikiki
      Boleh tahan kau punya kerosakan mental, tahap 4
      Tak perlu operation..

      Delete
    3. Kikikiki
      Boleh tahan kau punya kerosakan mental, tahap 4
      Tak perlu operation..

      Delete
    4. jawablah secara fakta KD...

      kikiki

      Delete
    5. Kau mental sorang dah le, fitnah nak jawab dengan fakta?

      Buang masa..

      Delete
    6. Kikikiki
      Boleh tahan kau punya kerosakan mental, tahap 4
      Tak perlu operation..

      Delete
  5. Apabila dibaca Al Quran yang panas bontot adalah syaitan dan iblis.

    Terima kasih John Doe, karangan piagam yang terbaik.
    Mereka hanya mampu mwngejek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kembali sdr KD kerana memberi ruang untuk saya berkongsi penemuan2 saya tentang peristiwa-peristiwa di akhir zaman yang dinubuwahkan.

      Sesuatu yang telah dinubuwahkan akan berlaku tetap akan berlaku. Membencinya atau mempersendakannya tidak akan dapat menghalangnya daripada berlaku, bahkan ia akan menjadi justifikasi untuk ia benar-benar berlaku, dan apabila ia benar-benar berlaku, orang-orang yang membenci dan mempersendakannya akan kehilangan alasan apabila mereka benar-benar ditimpa oleh apa yang mereka benci dan persendakan.

      Mereka akan berkata; "di manakah dia lelaki itu yang kami tohmahnya sebagai seorang yang jahat? Tersembunyikah dia daripada pandangan kami atau kami yang mengambilnya menjadi olok-olokan".

      Berani kerana benar, takut kerana sedar diri adalah seorang pendusta @ pembenci kebenaran.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. WHY TUN M IS STILL REGARDED AS THE MOST INFLUENTIAL MUSLIM IN THE WORLD.

      Tun M was again named the Muslim Man of the Year 2019 by The Muslim 500, a ranking of the world's 500 most influential Muslims.


      In April, Dr Mahathir was ranked among the 100 most influential individuals in the world for the year 2019 by international news magazine 'Time'.

      Also, international portal, Fortune.com, ranked Dr Mahathir 47th in its 'World's 50 Greatest Leaders' list.


      Read more at https://www.thestar.com.my/news/nation/2019/05/12/dr-m-billed-among-worlds-most-influential-men#JzthPWlBb8OzYo1m.99



      Why is India n everyone here in Malaysia so obsessed with Zakir Naik.....??
      Is it because Zakir Naik is the only person in the world who is a great scholar in comparative religion, and he has been able to convince many people about Islam and these people decided to revert to this religion? Modi doesn’t like Zakir Naik because Modi doesn’t like people especially Hindus to convert to Islam. Why the islamophobia? Isn’t it a free world where people can embrace the religion they prefer? Modi, please forget Zakir Naik. He’s doing a great job changing people from prostrating to inanimate idols, to the Creator of the heavens and the earth. It’s alright if people don’t agree with this opinion; you’re entitled to your opinion. There’s nothing wrong to have an opinion different from the politically correct one.

      Delete
    3. Welcome back bro otai Pak Othman yang dihormati.

      Perjuangan kita belum selesai, kerana hanya yang cekal dan tabah, dapat membina mercutanda, bangsanya yang berjaya.

      Kekallah kita di dalam perjuangan ini bersama-sama ayahanda Tun sehinggalah kita sama-sama membina mercutanda bangsa Mim yang berjaya, in shaa Allah.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  6. Beriya2 sungguh la puak2 nie nk suruh Mahathir jatuh. Korang ingat Mahathir berkuasa skrg sebab sokongan bukan melayu semata2 ke? Mahathir nie cuma manusia biasa tapi korang tak boleh jatuhkan senang2 sebab majoriti org melayu masih percaya kat kepimpinan dia. Jgn perasan la org UMNO ka...PAS ka...melalak mcm nak rak pon takde jatuhnyer Mahathir tu. Kalau nak sgt Mahathir jatuh korang tunggu brader Anuar jadi PM dulu...kena sanggup tunggu la sampai kerbau boleh terbang

    ReplyDelete
  7. Hakikatnya ialah :-

    1. Sekiranya Tun Mahathir tidak mahu menyerahkan kerusi PM kepada Anwar, Anwar hanya mampu mencuba nasib dengan bersekutu dengan UmNo-PAS untuk melanggar Tun.

    2. Najib dan Zahid penuh sedar bahawa Tun tidak akan berkrompomi untuk menyalahguna kuasa menarik balik pertuduhan ke atas mereka. Hanya seorang yang pernah disabit kesalahan salahguna kuasa sahaja yang akan bersedia melakukannya. Anwar bukan sahaja calon terbaik, malah dia adalah calon tunggal yang ada.

    Mei 2020? Itulah bulan terakhir tempoh 2 tahun untuk Tun seperti yang dicanang-canangkan oleh Anwar, Rafizi dan geng mereka.

    Anwar pernah berkata "que sera sera" bermaksud apa nak jadi pun jadilah, kalau tak jadi pun tak apalah, sedangkan maksud sebenarnya ialah apa yang bakal terjadi tetap akan terjadi.

    Tafsiran salah Amwar bakal muncul sebagai tafsiran yang betul maksud que sera sera itu.

    Tidak lama lagi untuk kita sama-sama melihat. Mei 2020 tidak sampai pun setahun dari hari ini.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete


  8. Sdr KD ... di bawah adalah laporan yang dipetik dari Malaysia Chronicle:

    ‘WE OWE RM1 TRILLION & IF WE DON’T PAY, WE GET BANKRUPT’: YES, GUAN ENG – SO WHY IS MAHATHIR SPLURGING ON 3RD NATIONAL CAR & FLYING CAR – WHILE SABAH & SARAWAK STRUGGLE FOR REAL INFRASTRUCTURE?

    SEPTEMBER 18, 2019

    KOTA KINABALU – Tun Dr Mahathir Mohamad says most of the country’s revenue is spent towards paying the national debt.

    “We owe RM1 trillion and if we don’t pay, we get bankrupt.

    “Most of the revenue is going towards paying back these debts. Our revenue is to pay our nation’s debts by Datuk Seri Najib Razak.

    “We are lacking funds (so) we have to spend wisely, ” the Prime Minister told reporters at the end of his one-day visit to Sabah yesterday.

    Dr Mahathir was answering a question about Sabah and Sarawak needing more funds for development due to them, including from higher oil royalty.

    He said Sabah was not the poorest state in the country like Perlis and Kedah.

    “Sabah is one of the richest states in the whole country once the oil from deepwater oil wells starts yielding, ” he said.

    On disappointment among Sabahans and Sarawakians that no specific goodies for the two states were in his Malaysia Day speech in Kuching on Monday, he said: “The goodies come together with all other states. We want to ensure there is no disparity among the states. Sabah and Sarawak are the richest states, we want to stress that both states have a lot of land and they must concentrate on agriculture.”

    He said the government was reviewing the agriculture policy where modern practices could be introduced to benefit both states.

    – ANN

    Pertanyaan:

    1. Ini hutang dengan siapa agaknya

    2. Kalau hutang 1MDB dengan Kerajaan / institusi kewangan Kerajaan takkan tak boleh kautim jadual semula tempoh pembayaran supaya dapat diringankan dalam jangka lebih panjang.
    3. Kalau dengan Pemilik Wang dan Harta rakyat bernama Ablen Ibram Hamid ada khabar angin megatakan jumlah yang diseleweng oleh Najib dan Geng dalam dan luar negara mencecah lebih RM2.5 Triliom. Semua selewengan dikatakan disandar/dijamin atas nama Negara Malaysia.
    4. Dengar khabar juga Pemilik melalui Mahkamah Dunia menuntut semua / seluruh wang dan aset beliau yang ada termasuk yang diseleweng dikembalikan segera. Jika tidak maka Malaysia berkemungkinan akan jadi BANKRUPT. Ertinya Negara Malaysia dengan semua isi - rakyat dan raja-raja - akan terkesan.
    5. Tun Mahathir berusaha dengan bebagai cara untuk selesai masalah besar ini dan menyelamat negara dari akibat perbuatan Najib.
    6.Kalau khabar ini benar maka berdoalah kepada Allah agar Tun Mahathir dapat selesaikan harta Pemilik dengan baik.

    Sebagai makluman tambahan sila klik pautan berikut:

    http://neilkeenan.com/neil-keenan-update-they-are-all-watching-you-malaysia/

    http://neilkeenan.com/neil-keenan-update-what-goes-up-must-come-down/

    http://neilkeenan.com/neil-keenan-update-malaysian-dead-man-walking-caper-part-2/

    Allahu 'aklam

    ReplyDelete
  9. memperolok bukan maksud memainkan sentiman dan buat fitnah jijik..

    kami memainkan sentiman berfakta sentap

    not our tease to become the bloody fucking slander...!!!

    Bakal PM ke 8 Aljub pooojaan hati KD Jon Doe Pomen Bawah Tanah Kriss Berayon Budak Suman

    Dolu

    Hari ini ke Putar Jaya esok minyak turun...!!

    Dolu-dolu

    Beri saya masa 2 minggu..!! 2 Minggu masalah Kg Buah Pala selesai... kikiki .. yer mme selesai segala buah pala pun x nnpk lagi.. kikikiki..!!

    Sekarang...!!

    MA63: Anwar Saya jamin masalah akan selesai bila jadi PM... lu fikir la sindri...!!!


    #buymuslimfirst

    ReplyDelete
  10. I do not care what KD or John Doe think about Mahatbir viz Anwar. All I hope and pray to Allah swt that ANWAR SHALL NEVER BE A PM BUT A PM-IN-WAITING FOR THE REST OF HIS LIFE.

    I wud prefer to see PH lose under Anwar than him becoming PM of Malaysia.

    Bet not many overseas voters coming back to vote if PH is under Anwar in coming PTU15....wallahuaklam

    ReplyDelete
  11. Anon 6.34....there are many out there sharing the same sentiment ....ABAI....asal bukan anwar Ibrahim...without mahathir leading harapan last election there's no way they could would have won...like it or not it's a FACT....Anwar will be worst than najib.....

    ReplyDelete