Thursday, October 31, 2019

PH BAKAL MENANG DI PRK TP KERANA FAKTOR ANWAR BAKAL PM8



Rakyat terutama  pengundi TP  sudah tidak sabar untuk melihat Anwar jadi PM8 secepat mungkin..

7 comments:

  1. Maafkan saya rasa nak ketawa
    Haha hihi haha hihi
    Mamat ini ada ke wibawa?
    Bergambar macam tengah berahi!

    Berahinya dia nak jolok bos
    Bilalah aku nak jadi menteri
    Tembak Tun tak pernah tembus
    Peluru berbalik diri sendiri!

    Kajian dibuat jarang yg betul
    Konon hebat mengharap bijak
    Nak melawak macam Mat Sentol
    Apa dibuat kerap terlajak!

    Cepatlah Bos, cepatlah naik
    Jawatan ekonomi rasa teringin
    Mahathir ini takde yang baik
    Tak letak jawatan, aku dah angin!

    "Menang bukan faktor Mahathir"
    Dua kali Perdana Menteri
    Mamat ini tuli dan pandir
    Salahkan tanah tak boleh menari!

    Put some senses into your head
    Who are you compared to Tun
    Tg Piai, pi sokong Wak Jahid
    Bring it on PG Mouse..a PKR cartoon!








    ReplyDelete
  2. Camtu, apa kata rapiji desak tdm bubarkan parlimen dan kita tengok PH boleh menang tanpa tdm kali ni. Anuwat boleh bawa ph menang berganda² terjulang, terbilang dan ter ter.... lah.
    Apa macam rapiji?

    ReplyDelete
  3. Apakah satu persamaan di dalam track record kesemua pertempuran yang diketuai oleh Tun Mahathir?

    Jawapannya ialah walau siapapun yang mengetuai pasukan lawan dan walau siapapun yang berada di dalam pasukan lawan, pasukan pimpinan Tun Mahathir yang akan muncul pemenang.

    Jadi, kepada semua pembenci Tun di dalam PH yang percaya Tun bukan faktor kemenangan utama PH, silalah langgar Tun dan kita akan melihat siapa yang bakal menang dan mengibarkan panji-panji kemenangan mereka, dan siapa pula yang bakal kecundang, tergolek anjing di tengah medan.

    Keputusan PRK Tanjong Piai tidak akan mengubah kedudukan Tun sebagai PM, tetapi ia benar-benar telah membongkar kepalsuan dan pendustaan UmNO dan PAS di sebalik slogan 'Penyatuan Ummah' mereka. Masakan pelopor-pelopor 'Penyatuan Ummah' boleh meletakkan calon bukan Muslim di kawasan majoriti Muslim?

    Ia juga akan membongkar golongan gunting di dalam lipatan yang berada di dalam PH.

    Tengoklah PAS, parti penunggang agama zaman fitnah yang kini bertungkus lumus membuat fatwa baru pula tentang kewajipan menyokong calon BN daripada MCA.

    Tanjong Piai telah benar-benar membongkar kepalsuan PAS yang menunggang agama untuknya mencari sokongan sebagaimana kemenangan mereka di Terengganu dulu telah membongkar kepalsuan Mahaguru mereka apabila dia menjawab 'hudud hanyalah 0.001% daripada hukum Islam'.

    Kepada para pendokong Tun, kita jalan terus bersama-sama Tun. Biarkan UmNO, PAS dan orang-orang lain di dalam PH bersukaria berdusta dan merancang itu dan ini. Dengan izin Allah, Tun akan menang mutlak apabila kesemua mereka yang pernah merasa ditewaskan oleh Tun bergabung sesama mereka untuk menewaskan Tun.

    Tun adalah pemimpin pasukan yang tidak pernah tewas dan dengan izin Allah ia akan kekal sedemikian sehinggalah zaman berubah.

    Que sera sera; Putrajaya 2020M.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  4. Fan Tun my pal...

    Nobody is all good or all bad at things, but..but, you're a a cut above excellence, buddy.

    It's pure genius with deep meaning yet hillarious.

    Salam Perjuangan.

    ReplyDelete
  5. Kelakar dan bijak bistari saudaraku Fan Tun.Syabas kepada seluruh pro Tun...Ayoh sama2 kita berjuang sampai kepenghujung, tanpa mengharapkan apa2 balasan melainkan perjuangan yang tulus ikhlas bersama Tun.Semuga negara kita yang tercinta ini kembali disanjung dan dihormati.InshaAllah.

    ReplyDelete