Sunday, November 17, 2019

KEMENANGAN MCA DI TP TIDAK MAMPU MENYELAMATKAN ZAHID DAN NAJIB..

Sudah tentu Tun dan PH akan melakukan sesuatu yang lebih baik kepada rakyat.. sebagai langkah come back...

Sudah tentu percaturan politik akan diteruskan dengan lebih kemas..

Do or die untuk PH..
PKR akan terus bergolak..
DAP akan terus mendesak..

10 comments:

  1. Najib kedalam ada aku kesah..yg penting pru 15..pbbm berkubur..

    ReplyDelete
  2. Pergolakan dlm PKR ibarat ribut dlm cawan saja...azmin makin lesu..pimpinan atas dan bawah kukuh dgn anwar...tinggal segelintir di lapisan tengah yg masih berharap azmin dapat tumbangkan anwar...itu pon dah tinggal tak berapa kerat lagi...

    ReplyDelete
  3. Madey dan kroni berpisah tiada...selagi madey berkuasa PH akan punah...jangan harap madey boleh buat sesuatu yg baik dlm keadaan madey tak mampu pulihkan ekonomi dan ringgit...

    ReplyDelete
  4. Salam KD
    Kengkadang je saya beri komen. Setuju point-point di atas. Komponen PH jelas nampak tak bersatu, sangat ketara konflik dalaman dalam tiap parti gabungan.

    Perlu penyelaras... Baiki kelemahan sebagai persediaan segala kemungkinan akan datang... PH seperti tiada kolaberasi untuk balas serangan pembangkang... Tak perlu tuding pengundi tapi perlu yakinkan pengundi. Belajar dari kesilapan dan mengaku kesilapan itu amat baik, perbetulkan kesilapan itu malah lebih baik.

    Penyelaras tiada, team cybertroopers pun macam ke laut, tak bersatu hati...

    Tun tak boleh lakukan semuanya... pasukan tempang KD...

    ReplyDelete
  5. Nik Omar Nik Aziz ada menyebut bahawa pilihanraya bukan untuk memilih agama tetapi untuk memilih pentadbir yang terbaik untuk negara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TGHA ada juga bercakap 'kalau sekawah gulai daging halal dicmpur seketul daging babi, gulai itu tetap najis'. Seorang tok guru berbanding seorang ustaz mana lebih aula.

      Delete
  6. Nik Omar bercakap sebagai umum..

    Bila come case by case.. Semak hukum..






    ReplyDelete
  7. Tanye lah ulamak muktabar ..jgn pandai2 buat hukum sendiri..

    ReplyDelete
  8. Tak mustahil satu hari madey bebaskan najib dan zahid untuk selamatkan dirinye....madey manusia yg penuh dgn tipu daya...putarbelit keling..

    Kikikikik...

    ReplyDelete
  9. Kebangkitan rakyat memilih kembali BN bukan untuk selamatkan Najib atau Zahid..tapi untuk selamatkan diri dari cengkaman rejim PH...
    Bro KD kena faham tu..

    ReplyDelete