Saturday, November 16, 2019

MCA MENANG DI TP - MELAYU TIBA² KAYA RAYA..

Tahniah pada pengundi Melayu TP yg undi MCA kerana mulai esok Ahad, tiba² KAYA raya...

Semua masalah melayu selesai.

6 comments:

  1. Dulu pru 14..tsunami melayu undi ph..sudah kaya kah..kah..kah..kah..kah.

    ReplyDelete
  2. Melayu bukan pilih mca...tapi nak sampikan mesej supaya madey jgn kencing merata...

    Pilih mca madey tetap pm....

    Itu pon kluangman tak boleh paham...

    Gerenti komen2 aku kena tapis...

    Hihihihi..

    ReplyDelete
  3. Bengkak hati nampak . Merobok kat dalam tu . Apa nk buat rakyat pilih parti . Bn mmg terbaik setakat ini . Royan lah lagi , Ph akan tinggal nama dan kenangan Pru nt . #Apa lagi nk tipu .

    ReplyDelete
  4. Kepala kluangman masuk air...pengundi bukan nak kaya dan selesaikan serta merta masalah melayu...

    Pengundi nak ajar madey jangan kencing merata...

    Pengundi kaciwa tiada perubahan dan keselesaan hudup sejak pilih calon Bersatu...

    Dah dekat prk baru nak hulur bantuan...



    ReplyDelete
  5. Sadis.... Ingat BN menang pru14 masalah miskin papa kedana org melayu melayu terhapus?

    Orang melayu hanya bangga kaya jika dapat duit BRIM? Itu jr kejayaan jiwa dan mental org melayu? Sadis....

    Orang politik hanya memperbudakkan pengundi. Janji bulan bintang tak kira dia parti cap apa. Sebenarnya mereka sesama mereka yg mengayakan diri mereka sendiri. Pengundi tetap pi mai tang tu jugak (jika hanya ingin berasa bangga kaya dengan brim bukan berlawan dgn bangsa lain mengumpul kekayaan dgn kepintaran mental dan kelincahan beraksi sebagai seorang pengusaha @ ahli bisnes).

    Maka srbab itu aku tidak ingin diperbudakkan oleh org politik.

    Sepanjang aku hidup 52 thun, hnya 2 kali aku undi pd pru13 (sbb x suka parti cap mata satu menang) dan pru14 sbb TDM dan najib sahaja.

    ReplyDelete