Friday, November 22, 2019

PARTI PECAT AZMIN DAN HISHAM SUKAR BERLAKU..ANWAR DAN ZAHID TIADA KEKUATAN

Keadaan sekarang semua parti kecuali PAS mengalami hilang keyakinan dari pengikut sendiri....

 MPs told Azmin their party has lost its direction, says Dr M: The prime minister says some of the MPs told Azmin they support his (Mahathir's) leadership.

11 comments:

  1. Madey syook sendiri kerana kaciwa dan gagal lagi...balaci diajak masuk umno...gagal....gagal...

    Tujuh MP nafi 'hilang parti', sebaliknya ajak Azmin masuk Umno
    Nov 22, 2019 (Dikemaskini Nov 22, 2019)

    A A
    Tujuh anggota parlimen Umno menafikan sekeras-kerasnya kenyataan Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad berhubung kehadiran mereka pada majlis makan malam di kediaman Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Azmin Ali pada 18 Nov lalu.

    Dalam satu kenyataan bersama hari ini, anggota parlimen terbabit menafikan mereka "hilang parti' dan sedang mempertimbangkan kemungkinan menyertai parti lain.

    "Tidak pernah sekalipun pendirian sedemikian disebut oleh mana-mana Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) semasa pertemuan tersebut.

    "Seperti yang dinyatakan berulang kali sebelum ini, kami tidak akan sesekali keluar Umno apatah lagi lompat parti," jelas mereka.

    Tujuh anggota parlimen itu ialah Ismail Mohamad Said (Kuala Krau), Salim Sharif (Jempol), Jalaluddin Alias (Jelebu), Ramli Mohd Nor (Cameron Highlands), Azalina Othman Said (Pengerang), Abdul Rahman Mohamad (Lipis) dan Mastura Mohd Yazid (Kuala Kangsar).

    Anggota parlimen terbabit berkata perbincangan pada malam itu hanya berhubung kait dengan pembangunan di kawasan masing-masing.

    Malah, mereka sebaliknya mengajak Azmin menyertai Umno selepas kemenangan besar BN pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Tanjung Piai 16 Nov lalu.

    "Selain itu, dengan kemenangan besar BN di Tanjung Piai, kami turut mengajak Azmin untuk masuk Umno, kerana terbukti ketika ini rakyat lebih percayakan Umno dan BN," kata mereka.

    ReplyDelete
  2. Kluangman..... cerita yg kau bawak kali ni jauh meleset lagi....

    Cerita lost direction hanye rekaan madey setelah perjumpaan sulit azmin dan Hishamudin dgn mp2 umno bocor dan gagal lagi...

    dari 40 yg di jemput hanye 17 yg hadir...itu pon kerana ada tawaran projek....

    Azmin sedia ikut perintah madey demi kelangsongan karier politik nye....Madey tiada azmin dan Bersatu akan berkubor....

    Hasrat madey untuk perkukuhkan kedudukanye sebagai pm tidak kesampaian lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocor?
      Perjumpaan YG sudah di atur Dan kedatangan yang ramai memang bukan sesuatu yg mahu dirahsiakan..
      Hujah bocor syok sendiri..

      Tawar Azmin masuk umno, kikikiki
      MP longkang mana ada locus standi nak ajak, YG boleh hanya Zahid mewakili parti..logik le sikit.
      Nampak sangat 7 cukong nak pelepas diri..

      Bincang pembangunan di tempat yg yg salah, di majlis yg salah, di Masa yg salah..
      Ada pula lembu boleh percaya?

      KENYATAAN Tun tepat..dan semua datang kot kot Ada tempat yg Azmin nak tawarkan..

      Delete
  3. Aku pun pelik dgn korang ni..tawaran tu biar ja.tkyah lawan.kan dah kena game dgn lidah bercabang..kalau iya pun diorang nk jumpa...biar diorg yg datang ..itu syaratnya..

    ReplyDelete
  4. Nak ajak masuk parti sape2 pon boleh...azmin ajak mp umno sokong madey sepatutnye madey yg ada kuasa boleh ajak...ada azmin umum panggil mp2 umno?....nak pujuk mp umno dan pkr dgn tawaran projek...

    Seblm ni madey buat perjumpaan sulit dirumah madey dgn mp umno termasuk Gabongan parti serawak...abang Jo tolak mentah2....terkedu madey...
    Kalo abang jo tak umum tak ada sape yg tahu...kluangman pon rak tahu...

    Kikikikik..

    ReplyDelete
  5. Kalau dah hilang arah tunggu apa lagi..lompat lah..takkan berani kot mood rakyat sedang berubah...mp umno yg dah lompat pon tak ada apa pon...

    Madey tak berupaya tarik balik sokongan rakyat....

    ReplyDelete
  6. Sejak era paklah sampai sekarang Tun kena fitnah..

    Pelik pula yg kena fitnah makin maju makin berjaya...

    So segeralah bertaubat wahai rakan² dajjal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah menyebabkan calon parti tun madey kalah teruk 15k di TP. Sampai berdarah hidung dibuatnya. Tapi dikhabarkan ianya tidaklah seserius mana sebab kd kata tun madey masih pemenang.
      Saja tanya, hilang sampai 15k undi tu kira pemenang ke?
      Maknanya yang dapat 25k undi tu kalah la. Oklah, bn kalah lagi.

      Delete
  7. Saya sokong KD 200%....Bijak bistari saudaraku melayan bahalul2 bangang diatas...

    ReplyDelete
  8. TM lebih cenderung ikut konsesus MPP PH.... kalau salah penggantinya... jangan harap anak dan keturunannya hidup aman di Msia ni... kertel kloptokrat serang menunggu untuk counter attack balik... salah tak salah soal kedua... hanya dsai yang ada sifat pemaaf tu.... yang lain jangan haraplah....

    ReplyDelete
  9. Tak payah nak pecat sapa2... bior le dorang mereput sendiri...

    ReplyDelete