Friday, December 27, 2019

ADOIIII....TAKKAN LANGSUNG TAK PI PUJUK

Umno yet to receive resignation letter from Apandi, says Annuar

Haspaizi Zain & Kow Gah Chie
Published:   |  Modified: 
Umno has yet to receive the resignation letter of its disciplinary board chairperson Mohamed Apandi Ali, according to the party secretary-general Annuar Musa today.
"Not yet," Annuar (above) said when asked if Umno received any resignation from Apandi in writing.

# BUATNYA ORANG TUA TU ACAH JE.......KAU ORANG PULAK TAK PI PUJUK, KAN NAYAAA..

8 comments:

  1. betul la wak jahid cakap..tangguh kan perbicaraan..bukan batalkan..dalam keadaan pbbm dayus nk menangguk di air keruh utk dapat mp percuma tanpa bertanding..adalah lebih baik perbicaraan tu di ada kan di tahun akhir pengal pru14..
    supaya di pru 15..mereka2 bolehlah memilih pbbm utk bertanding pru15..dgn nama yg besar..mustahil akan kecundang..mentelah di war2kan bakal PM masa hadapan..apa2 pun..saya doakan..pbbm telungkup pru15..

    ReplyDelete
  2. aku kalau dengar MP umno ni pi bercuti dgn jemin obersea...kembang tekak..loya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup melayu terus dengan fantasi auta dan kepalsuan..itulah UMNO

      Hidup melayu muslim terus dalam hipokrisi..itulah PAS

      majoriti melayu dan muslim mahu keluar dari kotak pemikiran yang sempii dan superficial. Untuk maju kehadapan dalam keadaan sederhana tapi dinamik, mereka tiada pilihan lain dari berealiti berfakta dan berkebenaran....wallahuaklam

      Delete
  3. undi lah cina kominis dap @ pap.janji atuk jadi pm...yer dak

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis tu tak kan nak undi umno yang sokong PM kaki klep..dia sapu berbillion2, kasi kat pak yob brim..ok ke?

      Delete