Wednesday, December 4, 2019

KALAU WARAS DARI AWAL KAN SENANG..








4 comments:

  1. Aku pernah baca Satu artikel tentang lelaki. Lelaki ni mcm Hp (model lame la). Banyak butang, Sebab tu Dia sentiasa rasa dia penting. Dan jugak kata John Travolta dlm cerita be cool. Bila ditanya tentang kecepatan Satu kereta, Dia cuma cakap. Jika Awak seorang Yg penting, org akan tunggu. Tak Tau ade kaitan atau tak, Tapi saje gatal tangan nak kongsi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kongsi juga cerita..Raja Kelentong

      Sebelum masuk kandang dia yang paling bijak dalam dunia...

      Bila masuk kandang ceritanya dia di aniaya kena klentong..

      Kikikikiki

      Delete
  2. Kan semua bleh selesai bila hadir meeting, dalam meeting bleh bagitau masalah dan juga apa yang tak puashati. Lepas tu sama2 cari penyelesaian. Sebab itu orang suruh hadir meeting...ini tidak guna kuasa media kononnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi hi hi...

      Nampak sangat si sewel 8:57 berpura-puraan konon2nya simpati dgn brader "REAR Admiral".

      Tak hal pagi ptg siang malam dialah orangnya dok kutuk brader "REAR Admiral".

      Hi hi hi
      Ha ha ha

      Delete