Sunday, December 15, 2019

KERAJAAN FAILED OR PASSED - KITA ADA PAKAR RUJUK TERBAIK



#Tidak ada pakar yang lebih baik selain merujuk kepada najib...

https://www.amenoworld.org/2019/12/selepas-18-bulan-mana-bukti-skandal.html

Jika tidak dapat hubungi naji, boleh rujuk lokman adam..

Bab Islam, rujuk blogger kotak.


#luar mahkamah Serba Tahu,  dalam kandang serba tak tahu..

14 comments:

  1. Ada beberapa komen najib yang bernas menunjukan kelemahan dan kegagalan kerajaan..

    Itu kita kena akui..

    Sepertimana kerajaan terdahulu juga punya kegagalan dan kelemahan serta gagal memenuhi manifesto.. ..

    Ini lebih kepada pendekatan yang salah atau pendekatan yang tepat...

    Kelemahan dan kegagalan ini kita hukum di PRU bukan di mahkamah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih wujud dan ada kemampuan ker Borosmah Najib + Unscrupulous Macai2 Najib Organization (BN + UMNO) pd PRU 15 nanti bilamana pang1, pang2, pang3, pang4, pang5 & segala pang2nya dah kena cekup, harta & wang dibeku nanti......??

      Insya Allah...selesai saja tayangan drama meletop yg penuh adegan2 pecah amanah, kerakusan mencuri, longgokan harta & wang songlap, penipuan & pembunuhan untuk tutup rahsia - disiarkan live di mahkamah nanti, barulah rakyat akan sedar betapa MUAKFUCKat keBANGSATan puak2 ini.....!!

      Delete
  2. Aku bila najib sembang bab manifesto, Aku akan ingat Minyak $0.20. Bayangkan plak kalau depa menamg ari tu. Dia org akan buat sidang Akbar, lepas tu cakap gst naik 9/10% Dan dgn Selamba rock Dia Belah tanpa beri peluang wartawan Tanya. Aku agak je la, tapi mengikut pengalaman dulu, taK mustahil. Pemimpin, bila Dah menipu, akan dtg tak rasa bersalah nak buat lagi.

    ReplyDelete
  3. ABAI ABU -Ingat tuuu...!!

    ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim.
    ABU - Asal Bukan Umno

    ReplyDelete
  4. Bro KD,

    Doa dan harapan Mr J dan Kejora sudah dimakbulkan.

    Azilah Hadri buat pengakuan yang Najib yang arahkan Altantuya dibunuh atas alasan Altantuya adalah perisik negara asing.

    Jeng jeng jeng.. Episod baru.

    ReplyDelete
  5. Jeng jeng jeng . Nk tutup mulut anwar create kes jubur , buat sd pastu report polis . Nk tutup mulut najib sd dari sel penjara pulak . Kera jaan babi ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 2:34....cer pikir, kenapa Azilah & Sairol bunuh Altuntya. Orang tidak bunuh, suka-suka. Mereka bukan kenal Aktuntya, tiada sebab mereka nak bunuh kecuali mereka diarahkan. Dalam perbicaraan, yg terlibat dgn pompuan Mobgol tu Razak Baginda. SD S.P Bala juga menceritakan benda ni dgn terperinci. Memang sah, dua orang UTK ni dianyaya. Siapa yg arah mereka bunuh Altuntya, takjan kamu nak tuduh Tun Mahadir pulak. Kejafian ni berlaku tahun 2006. Tun M dah 3 tahun letak jawstan.

      Delete
    2. Hehehe.. Pada akhirnya kesemua pendusta zaman fitnah dari kalangan penyangak, penyamun, peliwat dan penunggang agama akan terpaksa bersekutu sesama sendiri menentang kebenaran.

      Jangan risau, apabila itu berlaku itu bermakna mereka semua bakal ditewaskan secara mutlak oleh 314 orang-orang yang benar dari kalangan anak-anak Bani Mim.

      Kepada semua tentera-tentera Dajal zaman fitnah, bersukarialah kalian semua sementara masih ada tempoh kerana tempoh itu semakin menghampiri penamatnya.

      Que sera sera; W2020M.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  6. Aku semakin "resah"......
    Mungkin kalian semakin seronok dengan hiruk pikuk politikus...
    Tapi aku mencium bau kapur barus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cium bau kapor barus..?
      Ini dah berat. Elok kamu solat taubat, mungkin ini satu petanda untuk kamu .

      Delete
  7. Orang tak dikenali dua tiga empat
    'kerajaan babi' dia mengumpat
    kesian fakta dia tak dapat
    akal letak di dalam lipat!

    Semua kes siap siasat
    bukti kumpul takde yang sesat
    sudah kenal duku dan langsat
    mana Wira yang mana bangsat!

    Masa Bijan genggam kuasa
    Tun di siasat konon biasa
    Bonda Siti juga merasa
    di siasat macam dah banyak dosa !

    Bijan niat nak paku lekat
    siasat Tun keluarga yang dekat
    cari salah yang hitam pekat
    tapi satu pun takde yang lekat!

    Sebab memang Tun tak buat
    siasat Tun ditangkap muat
    konon Bijan buktinya kuat
    Tapi pen takde dakwat!

    Pencacai Bijan takkan berubah
    sentiasa demam tak pernah kebah
    Azilah SD sendiri nak hebah
    belum apa2 pencacai dah rebah!

    Hello kawan...satu dunia
    sudah tahu Bijan aniaya
    all evidences far and near
    Mana nak lari kita nak tanya!

    'Kerajaan babi'..yang suka songlap
    Buat emdibi konon tak silap
    billion ringgit matanya gelap
    intan berlian bini pun lip lap..!



    ReplyDelete