Monday, December 16, 2019

SD AZILAH TIDAK ADA CACAT CELANYA..

Terlalu banyak andaian, hearsay, tukang karut dan teori melepas di tengkuk...

SD membawa isu baru adalah prasyarat utama  kewajaran pertimbangan oleh mahkamah YANG akan mendengar semula permohonan April depan.
Perlantikan peguambela baru juga penting dan berketepatan.....
Kenapa sekarang?, faktor masa bukan penghalang mencari keadilan..

YANG relevan dan disebut dalam SD tidak perlu kalut tuding sana sini, berani kerana benar, panik cemas apahal..sumpah laknat dan polygraf kan ada...

Selebihnya biar mahkamah tentukan...
Mana tukang tepuk?



#paling kelakar,bila lawyer najib pun bersepsi, conspiracy??? Dah muflis hujah, penat je belajar undang²?

9 comments:

  1. biar laa dia jawab di mahkamah
    .kita ni lebih2..masuk cort jadi saksi la pulak nnti.
    tk tido malam la pulak..
    yg penting tok mat dok diam2 yek..jamgan campur...atok tk suka org melawan..tk lama dahh..3 taun jew..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap2 BSP muncul lagi, tak seronok kalau tak ada kelibatnya bagai makan tak ada sambal belacan.

      He he he

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. MINTA PERHATIAN SEMUA…..!!

      Sekarang dah jam 6:07 ptg. Terakhir saya kunjungi blog ini jam 6:59 pagi. Saya sengaja menahan & mendiamkan diri sampai sekarang nak tengok apa reaksi Kejora seterusnya.
      PAStu Kejora menyepi ntah kenapa, tau-taunya ewahhhh-ewahhh- dia terngintai-ngintai mula menyusup kembali jam 9:21 pagi dan bila dia sedar saya tidak ada, mulalah dia mengarut sakan sampai jam 3:24 ptg TANPA SATU PUN RESPON ATAU JAWAPAN BILA & MASA DIA BERANI BERSUA MUKA DGN SAYA DI JB UNTUK MENGULANG KATA2 BIADAB CARUTNYA ITU.

      Terdapat keseluruhan 25 posting2nya itu ternyata hanya omongan kosong terdiri dari….

      21 PANTAToon2 sampah perasan syok sendiri & carutan makian.
      3 copy paste/ciplak untuk mengelirukan.
      1 Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh yg tertinggal.

      Apa maknanya semua ini, Kejora…..??

      Aku ulangi…

      Aku cabar kau mengulangi kata2 biadab keji tersebut dgn berdepan
      face-to-face, bukan hanya cakap besar di kaca h/p maupun komputer. Harap kali ini kau tidak lagi berauta temberang mengelak untuk bersua man-to-man dgn aku di JB dgn segera.
      --------------------------------------------------------------------

      ps:
      Untuk makluman sidang pembaca budiman, what transpired between me and that scumbag Kejora at blog Shahbudin today.

      Tks & regards.

      Delete
  2. Btul la tu 12.00.00 am. Biar dia jawab dimahkamah. KITA yg xtau kesahihan cerita tk yah nk buat spekulasi Mcm2.
    Kalau pun tdk mendpt keadilan didunia I.Allah ada ganjaran diakhirat..
    Kalau tk buat salah jgn takut, berani kerana benar.. Allah maha tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah, setuju beno dgn awok. Bio le mahkamah yg tentukannya. Kome kome ni semua tak payoh la memandai-mandai mcm tau serba-serbi.

      Delete
  3. Ada sd yg tak boleh dipercayai, ada jugak sd yg terus kena buat siasatan. Biarlah, bukan kita-kita ni nk hidup tongkat langitpun.

    ReplyDelete
  4. Ko taK baik KD, jgn sesuka tuduh, mane Mungkin org Yg masuk kabbah nak Suruh bunuh org. Pompuan plak tu. Tgk masa Dia berkuasa, Berapa ramai Yg Dia hantar pegi haji, duit halal Haram tu tolak tepi la. Pasal parti ulamak pun kate takpe makan duit tu. Andai kata disabitkan, ape plak nasib badut pasumno Yg seko Kat dlm blog ni. Dia Dah la malas keje, jgn kate keje, cari keje pun Dia malas. Sape nak bagi anak bini Dia makan. Aku tak bleh la nak ambik Dia keje dgn Aku, oasal IQ Dia dibawah tahap tapak kasut Aku. Jadi bahaya utk Dia keje Yg banyak Pakai otak. Dah2 la tu fitnah bekas king of money tU. Balak Yg menunggu tak habis lagi, nak Tambah plak Yg baru. Ade Yg gantung diri plak Nanti. Sebelum ni Cuma anjing lompat, Takut lepas ni kena makan dgn anjing plak.

    ReplyDelete
  5. Mana mungkin aku yang arah
    ada bukti silalah serah
    Tak pernah kes..rekod tak merah
    kenapa sekarang engkau nak marah?

    Mana mungkin aku dituduh
    aku tempat peneroka berteduh
    Felda hanyut Sontot yang bodoh
    saja si Tua nak cari gaduh!

    Aku tak kenal pompuan itu
    memang tak pernah sepanjang waktu
    kenapa kau tuduh begitu
    nak ke kau..ku baling batu?

    Lelaki Tembam aku tak tahu
    tak pernah jumpa Cina ke Melayu
    Ajak bisnes siapa pun mahu
    mana ku tahu bisnes nak layu!

    Aku bahagia berumah tangga
    punya bini hidup se ada
    rumah takde benda berharga
    Setahun sekali tukar spender!

    Bermewah2 jauh sekali
    jalan,shopping dalam negeri
    Paling jauh Jalan P.Ramlee
    naik motor bersama isteri!

    Jangan sebarang kau tuduh aku
    aku pahlawan melompat paku
    Hanya yang boleh aku mengaku
    Pernah sekali ku kena siku!

    Itulah kau tak tahu cerita
    main tuduh membabi buta
    aku waras bagai pendita
    ini semua salah si Renta!









    ReplyDelete