Saturday, December 7, 2019

SEPERTI DIJANGKA..

https://www.thesundaily.my/local/failure-by-anwar-to-keep-promises-allowed-representatives-to-attack-me-azmin-JB1740193#


Adalah mustahil mengawal perwakilan dari menyentuh ISU realiti Dan semasa, Azmin boleh MENJAWAB di majlis pergulungan
Atau press conference.

Malah Anwar JUGA boleh dikritik oleh perwakilan meraikan reformasi..

Kalau dah Tak sayang, retak menanti belah..

14 comments:

  1. Ahli Katak Puru PPBM dijqngka bertambah secara mendadak dengan penyertaan Gang Azsmin 'Si Kitul' Ali dan gang nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam mana Roman Katholik Vatican City boleh terlepas menyusup menyibuk ke sini nih......??

      Delete
  2. Seperti yang telah diberitahu oleh John Doe sekian lama, Bang Non takkan dapat jadi PM, dan Tun M pula takkan dapat ditewaskan.

    Belum pun kisah pertembungannya dgn AA yang telah setia kepadanya selama dua dekad, malah cerita seluk tangan cari anu orang pulak yang timbul.

    Yang kekal tidur lena dan tak mampu diPAU atau diganggu gugat oleh sesiapa pun ialah Tun Mahathir sendiri.

    Pak Budin dan Kejora Bapuk Bodo kena tambah kerja keras untuk spin dan terus canang Bang Non sebagai PM-8, dalam keadaan hati semakin bernanah geram kerana keadaan semakin tidak menyebelahi Bang Non.

    John Doe rilek saja duduk di rumah tengok kesemua para pendusta zaman fitnah daripada penyamun, peliwat, penunggang agama dan orang-orang yang sewaktu dengan depa semakin terbelit oleh pembohongan dan pendustaan diri sendiri, ketika Tun masih steady menguruskan negara bagi memulihkannya daripada kerosakan-kerosakan besar di tangan Jibby-UmNO-BN dan sekutu-sekutu mereka.

    Hahahaha.. Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salamu alaykum Sdra JD....

      UMNO pimpinan Tun M meletakkan Malaysia muncul menyerlah harum semerbak melintasi gunung dan samudera seantero dunia.

      UMNO selepas Tun M 'back peddled" ke zaman kemunduran dunia ketiga dek kerakusan pemimpin2nya membaham korupsi dan kekayaan negara hingga dicemuh hina senantero dunia sebagai kerajaan klepetokrat paling dahsyat dalam sejarah dunia.

      Telahan2 sdra dah mula nenampakkan.

      Salam perjuangan.

      Delete
    2. Wa'alaikumussalam sahabat seperjuangan saya Pak Othman.

      Mohon menambah :-

      Asal kejadian UMMO ialah jemaah orang-orang yang beriman (Aamanuu). Di bawah Tun, UMNO telah mencapai zaman kegemilangannya. Kejatuhan UMNO bermula sebaik Tun meletakkan jawatannya. Tun Dollah telah menjadikan UMNO sebagai jemaah yang hilang umphnya.

      Walaubagaimanapun apabila Najib mengambil alih, dia langsung telah menukar jemaah ini menjadi 'Kaum Yang Berpaling'. Mereka berkhianat, melakukan fujur di dalam berdebat, dan mengambil Yahudi dan Nasrani menjadi wali-wali mereka.

      Akibatnya, sesuai dengan janji Allah di dalam ayat 54 surah Al-Maidah bahawa apabila jemaah orang-orang yang beriman berpaling daripada jalan yang benar, maka Allah akan mendatangkan satu kaum lain sebagai ganti, maka dengan kehendak dan janji Allah, PPBM telah ditubuhkan.

      Tun, selaku pengerusi PPBM kemudian telah mengasaskan satu gabungan PH dan gabungan ini berjaya menumbangkan UmNO-BN.

      PPBM adalah 'Kaum Yang Didatangkan selepas Kaum Yang Asal (UMNO) Berpaling". Dengan menangnya PH yang dianggotai oleh PPBM, dan dengan tumbangnya BN yang dianggotai oleh UmNO, maka PPBM menjadi satu-satunya jemaah bani Melayu yang tidak pernah tewas.

      Dengan izin Allah, jemaah inilah yang bakal menang mutlak dan menjadi jemaah tunggal bani Melayu apabila tempoh permainan zaman fitnah itu telah tamat. Apabila tempoh permainan itu tamat, PPBM bakal muncul sebagai 'Golongan Yang Menang'.

      Kita jalan terus bersama Tun sehinggalah kebenaran itu menang mutlak, pendustaan itu tewas mutlak, yang kabur itu menjadi terang, dan yang bathil itu lenyap.

      Que sera sera; W2020M.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  3. Dirancang atau tidak segala yang berlaku adalah atas izin Allah SWT...

    Persidangan Agung UMNO 2019 dan Kongres Nasional 2019 berlangsung pada hari dan waktu yang sama...

    Itulah perancangan Allah SWT dan yang lebih penting, rakyat Malaysia mesti menyelaminapa yang tersirat dari sebalik yang tersurat...

    Apa yang Allah SWT mahu tunjukkan kepada rakyat Malaysia...

    Dua senario yang jauh berbeza dari dua persidangan dari dua parti politik yang brrbeza bukan saja dari nama tetapi juga dari sudut ideologi politik serta perjuangan...

    Sama-samalah kita buat perbandingan.
    Yg mana satu kuat bertumbuk dan yang mana satu kuat berasional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu parti setelah kalah pru14 berasional setelah selama ini gagal membeza antara pemimpin berwibawa dan pemimpin menyamun

      Dan satu parti lagi yang setiap saat minit jam hari dan bulan bercakap tentang peralihan kuasa kuasa dan kuasa

      Delete
    2. Unknown....

      With due respect, pls allow me if I may to make it known....

      Tun Mahathir dah termaktub dalam sejarah sebagai....
      - Living Legend till kingdom comes.
      - The One and Only Eldest World Statesman.
      - The Father of Malaysia's Modernization ahead of time.

      Najib:
      The disgraced fallen pm like the notorious King & Lady Macbeth of Scotland.

      Anwar:
      The lustful disgraced 'pm in waiting till kingdom comes'.

      Delete
  4. Pkr buat mcm pbbm laa..baru aman..persidangan tukar jadi majlis jarijadi..potong kek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Kolop @ Kejora....

      Renti2kanlah kerja adu domba.

      Delete
    2. Pak yop Friday, December 06, 2019 9:56:00 PM
      Ki ki ki ki..siann kt ko..rindu juga ko kt kejora yek..napa nak auww auww kew dgn dia..ki ki ki..tu kejora bapok..kata ko udah masuk gua...sorry ekk..salah orang...salam 15k


      Othman Ahmad, Saturday, December 07, 2019 7:12:00 PM
      Pak kolop....

      Masih tak mau mengaku kerr....??
      Ki ki ki ki..siann kepala hotak angkawww....!! Ini apa cerita haaaaaa.....??

      Anonymous, 26 November 2019 at 13:10
      Janji APA???? Mana Madey ada janji, bukan Madey yang janji, ada surat perjanjian, ada rakaman vedio? Abam je yang tergedik gedik nageh jawatan macam kucing betina gatal nak mengawan, mau…mau…mau…mau…mau…mau

      kihkihkihkihkih….Reforbasi…Reforbasi…Reforbasi…
      Kong Kali Kong……makah sayur bayam keluar taik kangkung…

      Anonymous,6 December 2019 at 23:19
      Alhamdulillah berbaloi sokong MUAFAKATNASIONAL 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰X MAU LA SOKONG PARTI CAM DIATAS..DAH MCM LTTE
      Anonymous 6 December 2019 at 23:19
      Macam Tu la ,saya sokong kalau PKR gaduh sesama parti ,,,,harap Lepas ni boleh gaduh degan D.A.P Dan bersatu serta amanah ,yes

      Anonymous, 6 December 2019 at 23:20
      Pukul lagi…ya itu dia…tumbuk bang tumbuk…kasi pecah itu kepala…BODOH….x da tamadun…tp siapa peduli… PartiKunyitRamai bukan kali pertama gaduh camni…dulu lempar kerusi..wkwkwkwk

      Anonymous, 6 December 2019 at 23:21
      Geng anak2 ikan bang non bergaduh ke tuuu😅…
      ------------------------------------------------------------------------------

      Sikap keji kepura-puraan munafik Kejora Jahanam bertujuan mengadu domba amat terang lagi bersuluh dari posting-postingnya di atas yg dilontarkan di blog ‘Life of Annie’.

      Delete
    3. Sian ko autaman..ayat2 di atas tu aku baca bukan tulis..yg tulis si auw auw..aku dulu penyokong atok zaman berzaman..lepas dia jilat kit sial kominis..aku dh buang dlm lubang jamban kesetian aku..yg penting aku bukan auww..auww..
      Nama bersekongkol dengan DAP ja. aku tolak..tk kira la atok ka..hadi ka..najib ka..

      Delete
    4. Lubang hidung mu, bau busuk, lenggok bahasa & nawaitu angkaww tersangatlah menyerlah....!!

      Hi hi hi hi

      Delete