Saturday, December 21, 2019

SUDAH SUMPAH LAKNAT KENAPA NAJIB MASIH TIDAK TENANG....

KUALA LUMPUR, Dec 22 — Datuk Seri Najib Razak today mocked those who questioned his sumpah laknat over the murder of Mongolian translator Altantuya Shaariibuu that he made last week.
According to Najib, he said many questioned whether the oath he made would be admissible in any court of law within the country.
“After performing the sumpah laknat on Friday, I noticed many making fun of my oath.
“I would like to ask them the same question: would a sworn declaration in front of a commissioner of oath be accepted in the afterlife?” he said sarcastically in a Facebook posting today.


# Apakah motif sumpah laknat ini sekadar jawapan balas kepada SD Azilah atau sebagai gesaan secara bersungguh mahu kes disiasat semula ?


Mereka 
yang 
mencemuh 
Azilah 
tentu 
sudah 
hilang 
akal !!!

Mencemuh 
tanpa 
dia 
boleh 
membalasnya..


Takkan nak buat sumpah laknat khas untuk deepak pulak!!!! 

30 comments:

  1. “I would like to ask them the same question: would a sworn declaration in front of a commissioner of oath be accepted in the afterlife?” he said sarcastically in a Facebook posting today.

    Jawapan saya :
    yes akan diambilkira dan dipertanggungjawabkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....alih-alih Najib bercakap pasal Akhirat, berpegang kuat pada agama. Tak lama lagi, Najib akan cakap dia dengar suara Allah menyokong Sumpahnya. Hubaya-hubaya bila dia dah mula dengar suara-suara halus ni.....

      Delete
  2. sworn declaration (SD) bukan untuk after life Najib oiii..itu untuk digunakan semasa masih hiduppp...

    ReplyDelete
  3. Suka suka sumpah, nanti dimakan sumpah

    ReplyDelete
  4. Mcm org Dia Dan org sekeliling cemuh anwar ibrahim masa Kat penjara la. Mane la org tua tu boleh nak jawab. Ape Yg org cakap pun, kalau tak peguam atau Yg melawat Dia tak sampaikan, mampos Dia tak Tau. Tapi hidup ni mcm Roda. Adr Mase Kat Atas, ade Mase Kat Bawah. TU normal, Tapi bila Dah Kat Bawah, baru nak naik ke atas, tayar plak pancit. Jadi tak naik la. Kena la panggil mamber Aku tireman repair dulu. Ganti yg Ori, Bukan tayar korek, Bukan tayar celup, Bukan tayar second. Baru la stedy skit.

    ReplyDelete
  5. Pd aku, ds najib adalah antara manusia paling tenang. Bayangkan dgn berpuluh tuduhan di mahkamah, ada lg yg masih dlm proses penyediaan dakwaan, tekanan politik dari musuh² politiknya, beliau masih kekal dan mampu utk bersama rakyat. Ada shj program yg beliau hadiri utk bertemu dan menyantuni rakyat. Yg paling 'OHSEM', dlm situasi yg sepatutnya beliau dibenci dan dibaling batu oleh rakyat krn bnyknya tuduhan dan pendakwaan mahkamah, rakyat makin mendekati, seronok bersama dgn beliau. Adakah kerana sumpah laknat yg beliau pernah lafazkan sebelum ini? Agak² kd, sebab apa ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sumpah laknat pertamanya mujarab kenapa tersungkur di PRU14 dan perlu ada sumpah laknat kedua pula?

      Dia didakwa Dan turun naik mahkamah langsung tiada kaitan dengan perjuangan demi uganma dan bangsa tetapi Kerala korap yg merosak imej bangsa dan ugama! ...

      Delete
    2. DSN tenang konon..hahaha..kena interview bangun x nak jawab..program nothing to hide lari ikut pintu belakang..TPM, menteri tanya, dipecat..pegawai2 kerajaan yg terlibat dlm siasatan 1mdb di pecat, diugut, dipindahkan ke jawatan lain..itu ke namanya tenang..kihkihkih

      Delete
  6. Yg terus mainkan isu najib mcm macai PH yg rak tenang sampai skrg. Tahniah Najib, dumpahmu membuatkan macai PH meroyan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib sumpah laknat.. Orang lain pula disalahkan..

      Kikikiki

      Delete
  7. Maj Enon 1:04 AM,

    Belum apa2, baru jer dalam pertimbangan kes akan dibuka semula, yang Najib menggelatat, terkocoh-kocoh, tergesa-gesa, tergopoh-gopoh - APER KER HAL, HAAAAAA....??


    Dia Paling Tenang atau Paling Tegang dek derhaka ala si Tanggang.....??

    ReplyDelete
  8. Najib dan kejora tak banyak beza
    Kikikiki

    ReplyDelete
  9. Alangkah tenangnya KD dan macai PH sekarang selepas sumpah Najib.Ekeke

    ReplyDelete
  10. Memmbuatkan macai PH marah dan meroyan selepas Najib bersumpah adalah satu perkara yang paling menggembirakan dalam hidup aku untuk menikmatinya. Melihat sambil makan popcorn.

    ReplyDelete
  11. Kikiki

    Lepas sumpah
    Sebok pertahankan pula


    Kikikiki

    Siapa yg suruh sumpah laknat ni?

    ReplyDelete
  12. Ada kes yg dah dibawa ke mahkamah tp dh ada kuasa dan talibarut sendiri, tiba tiba dilepaskan atas alasan tak ada kes. Bkn satu kes, banyak kes.Sumpah laknat ni bkn nak lpskan diri tetapi mintak Allah laknat diri sendiri sekiranya berdusta dan laknat si penuduh sekiranya berdusta.Korang boleh la mintak tolong mamat yg ada kuasa utk buang kes. Ekeke Sumpah ini bersifat adil tp macai PH yg bodoh kata utk utk lpskan diri dari mahkamah.Terbukti, "Kerajaan yg bodoh menghasilkan macai yg bodoh" Ingat pepatah ni "video tu tulen tp pelakunya belum pasti". Macai PH puas hati dgn pepatah tu. Tp sumpah laknat macai PH kepanasan dupanah petir. Ekeke. Ngang ooi, tiada siapa yg suruh buat sumpah laknat tp "ada sesiapa" yg suruh buat akuan bersumpah(SD) tu. Antara ada siapa dan tiada siapa kita serah kpd Allah utk tentukan kebenarannya dan redha saja dgn pembalasanNYA nanti. Kenapa macai PH "kepanasan".Oh lupa, sblm mangsa sumpah kena, macainya kena tempias dulu. Ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uiiikkkkssss meroyan lum habis.....

      Kikikikiki

      Delete
    2. Apa lagi yg kau ulas tu labuuuu.. Buat lagi le sumpah laknat kalau belum puas hati

      Delete
    3. Jadi bila DSN dah buat sumpah laknat, terbukti yg 2 pegawai UTK tu bunuh Altantuya sbb suka2 je? Atau sekadar fitnah je? Atau menteri PH yang arah..najib pun ada yg masih percaya lg..hacing mulut najib tu..dari x kenal jho low, sampai mengaku kena tipu dgn jho low..dari x tahu duit masuk akaun tp belanja juga duit tu..cai cai..

      Delete
    4. Betul..betul..betul...
      Upin & Ipin yg budak2 pun tahu.....!!

      Delete
  13. Ha ha ha.... Amik ngkau. Penyokong Najib yg IQ tinggi sikit SILA tepis point diatas.

    ReplyDelete
  14. Alahai macai PH, akal rendah. Skrg ni, aku tanya kau, betul ke ada arahan najib suruh bunuh Altantuya? Tentu korang kata ada. Jawapan korang biasa la, sbb mamat tu berani buat SD. Mcm tu, aku pun boleh ckp, apakah sbb dah ada SD bermakna Najib sah bg arahan bunuh Altantuya? Sekali lg macai PH yg cacat otak akn ckp, kalau berani dan benar lwn la di mahkamah. Proses di mahkamah ttp akn berlangsung. Dan kalau ada kes, najib tak akn boleh suruh buang kes mcm korang yg penakut tu.Ekeke.Bangang macai PH yg tak boleh diajar. macai PH tu ada hati yg busuk dan hitam. Kurang buat kajian.Korang ingat la, ada dua org yg "kononnya" atas arahan Najib suruh bunuh Najib, tp hanya mamat ni yg buat SD tp korang terus psrcaya. Kenapa sorang lg tak buat? Kenapa tak dibuat SD atas nama bersama? Oh lupa, yg sorang lg tu gagal dipujuk. Ayt tak cukup power. Yg sorang lg pun ada buat video betsumpah laknat jugak. Tp korang macai PH yg berhati syaitan mmg tak bkleh terima sumpah atas nama Allah.Jd panas dan meroyan. Sekali lg aku jelaskan kpd macai PH yg sakit otak ni. Dgr ye kanak kanak tadika. "Sumpah laknat Najib kita tak tahu sama ada dia benar atau slh. Juga si mamat kesayangan korang tu buat SD. Kita tak tahu dia betul atau tidak. Jumpa di mahkamah, ye akn jumpa di mahkamah apabila tiba masanya dan najib tak boleh dan tak akn mintak pertolongan AG utk buang kes mcm puak yg "berani tp bodoh dan penipu" skrg ni. Jd utk apa sumpah laknat? Supaya Allah laknat dirinya dan diri satu lg sekiranya dia berdusta. Satu lg, utk ajak korang berlapang dada dan bersabar dan tenang serta berserah kpd Allah(bkn berserah kpd AG mcm korang) sbb sumpah sudah dibuat dan kita beserah kpdNYA. Aku tak kata najib betul dan aku tak kata mamat sorang lg tu slh. Yg tau Allah dan satu puak lg yg rasa dia lebih hebat dari Allah. Siapa lg kalau bkn macai PH yg cacat otak dan busuk hati . Korang lah tu. Ekeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SD azilah semua tunggu proses mahkamah, cool, relax...

      Tetapi tetiba mamat ini meluru tergesa gesa kelamkabut nak buat sumpah laknat..

      Lepas tu mula cai dia meroyan..
      Loyar bang****kata azilah ada jumpa vvip.. Sumber kencing
      Pastu mamat tu perasan suci meroyan...

      Kami tak kata apapun
      Kikikikiki

      Delete
    2. Hahaha..kan dh kena. Termasuk blogger ni dlm kategori cacat otak.

      Delete
  15. Yg meroyan adalah yg mempertikaikan sumpah laknat tetapi diam bila AG buang kes, lps tu ckp tak ada kes. Ekeke. Cpt2 buat sumpah laknat untuk berserah kpd Allah dikatakan tergesa gesa. Tunggu beberapa hari lg nak kena gantung lps tu baru buat SD bolehlah kita puji sbg sangat cool dan tenang. Marilah kita puji yg sangat cool dan tenang tu. Aku sdg buat buku bertajuk " Sebelum Bersumpah Hidung Berdarah Selepas Bersumpah Macai Tak Tentu Arah". Dapatkan di pasaran skrg. Ekeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini aku puji tulis buku, something good selepas bekalan dadak putus..

      Dah lama aku sarankan berhenti makan dedak..

      Tajuk buku sesuai
      SENDIRI SUMPAHLAKNAT SENDIRI MEROYAN

      Delete
  16. Buku kedua, !"Kepada AG Macai Berserah". Harap kau puji buku kedua aku. Ekeke

    ReplyDelete
  17. Lekaslah jwb. Buku ketiga nK menyusul ni

    ReplyDelete