Monday, January 27, 2020

ANWAR OH ANWAR..NAK JADI PM8 ADA LAPAN ANAK TANGGA, ANAK TANGGA PERTAMA PUN DAH KANTOI..




Lain kali jangan lantik kapal karam..
Memang karam tenggelam.

https://dialograkyat.blogspot.com/2020/01/pelik-dan-bercanggah-anwar-tak-saman.html

http://tukartiub.blogspot.com/2020/01/jangan-buat-fitnah.html

Anak tangga kedua: surat tunjuk sebab zuraida
Wait and see

12 comments:

  1. Dalam pakatan sendiri pun nak bergaduh....MAMPOS lah ko orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada gaduh bang cuma jaga pintu gol sendiri..

      Mereka henti desak.. Kita pun relax je..

      Biarlah ia terjadi secara semulajadi..

      Kita berlapang dada siapapun..

      Delete
  2. Kah kah kah.

    Sudah kukhabarkan harnh seorang peliwat takkan dapat jadi PM walau apapun yang ia rancangkan.

    Kepada sahabat-sahabat pro-Tun, kita jalan terus bersama Tun. Pintu akan terbuka untuk peliwat tidak menjadi PM, untuk penyangak tidak kembali memegang kekuasaan, dan untuk penunggang agama tidak dapat terus menjadikan agama sebagai tunggangan.

    #jalanterusbersamaTun.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  3. Tak payah bincang siapa next PM la...
    Rakyat bosan dan muak...
    Sekarang rakyat nak parlimen dibubar!!!
    Faham tak???

    Madey dan Anwar sama ajer...
    PH is a failed government!!!
    Dont choose next PM from failed government..
    Faham tak??

    Sila siarkan kalau anak jantan....sekarang ni KD asyik jadi pondan ajer!! Takut nak siar komen aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bubar parlimen?
      Februari ada orang nak lari keluar negara?

      Masuk parlimen le buat usul, berapa orang yang sokong?

      Jadi jantan, jangan jadi anjing salak bukit

      Delete
    2. BSP,

      1. Betul. Tak payah bincang siapa PM8. Biar PM7 buat jerja dia sampai habis satu penggal.
      2. Rakyat bosan dan muak sebab orang Anwar tak ada kerja lain...pindah kuasa pindah kuasa. Dan orang macam kamu batu api
      3. Bukan rakyat yang mahu parlimen bubar. Kamu sahaja yang mahu parlimen bubar. Anwar tak berani sebab dia tak kuat macam TDM.
      4. Faham sangat orang macam kamu yang gagal untuk faham apa itu realiti, fakta dan kebenaran
      5. Mahathir PM 2 kali, Anwar jailed for sodomy 2 kali....bagai bumi dengan langit
      6. Sapa yang berjaya bawa najib ke mahkamah? Umno? PAS? MCA, MIC? Gerakan? PH yang berjaya.
      7. Next PM bukan ex jailbird but a statesman who the rakyat trust
      8. Kami faham. Kamu yang buat derk tak faham. Dan blur
      9. KD anak jantan...berani kerana benar bukan macam kamu...blur, bodoh sombong, suka berfantasi, berauta dan berkepalsuan

      Delete
    3. anjing salak bukit.hahaha.sempoi la KD.terbaikkkkkk

      Delete
  4. Sdra John Doe

    There was an article written by one prof from UKM of a possibility of PH break up. Pursuant to this would be a new coalition led by TDM forming a nrw government of friends and foes. Anwar and DAP would be excluded.

    Do you buy this view?

    ReplyDelete
  5. BSP....Bagai Seorang Pemabuk? Ngamlah

    ReplyDelete